Häävieraskirja

  • Viestiketjun aloittaja mie.
  • Ensimmäinen viesti
mie.
Onko tämän kesän morsiammilla (tai muilla tietävillä) ehdotuksia, mistä hankkia kaunis/kiva vieraskirja häihin? Mistä olette löytäneet kun mulle ei ole sattunut vastaan kävelemään.
 
morsian 2010
Alkuperäinen kirjoittaja mie.:
Onko tämän kesän morsiammilla (tai muilla tietävillä) ehdotuksia, mistä hankkia kaunis/kiva vieraskirja häihin? Mistä olette löytäneet kun mulle ei ole sattunut vastaan kävelemään.
olen etsinyt myös kivaa vieraskirjaa. Enkä ole löytänyt. Minkä tyyppistä sinä etsit?
 
mie.
Etsin sellaista vieraskirjaa, mikä ei ois ihan perinteinen (ei perus nahkainen missä vaan teksti vieraskirja), vaan värikäs ja nätti. Ei tarvi olla siis mikään häihin valmistettu mut mikä ois silmää hivelevä.

hivenenhullu: Mulla ei ole aikaa eikä taitoa tehdä itse, mutta kiitos :)
 
morsian 2010
Alkuperäinen kirjoittaja mie.:
Etsin sellaista vieraskirjaa, mikä ei ois ihan perinteinen (ei perus nahkainen missä vaan teksti vieraskirja), vaan värikäs ja nätti. Ei tarvi olla siis mikään häihin valmistettu mut mikä ois silmää hivelevä.
Mitä värejä sä siihen kaipaisit?
 
Alkuperäinen kirjoittaja morsian 2010:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
ostakaa sellainen muistikirja/päiväkirja jonka päällystätte mieleiseksenne, häiden teeman mukaisesti jne.
no en ole edes löytänyt sellaista sopivaa peruskirjaa..Millainen sulla oli?
mulla on ollut sellanen ihan perus suomalaisesta saatava valkosivuinen päiväkirja.. siis ihan vaan puhtaan valkoiset sivut..
sen päällystin sitten itse kun siinä oli sellaset perus kannet..

toi päällystäminen on ihan helppoa esim kartongilla taikka kankaalla, riippuen siitä millasen siitä haluaa..
siihen voi laittaa kuumaliimalla/liimalla koristeita jne.
 
Vieras
Me ostettiin aikoinaan Stokkalta iso muistikirja, kierresivuilla. Liimasin sen kirjan kanteen meidän vauvakuvat ja pöydällä oli runo jossa toivottiin jotain tekstiä kirjaan. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie.:
Ja siis värillä ei väliä.
ootko katsonut esim valokuva kansioita.. niitä kun on nättejä missä on tyhjät kartonki/paperi sivut eli niitä voi hyvin käyttää..
kartongilla päällystäminen vie jonkun 15min ja koristeiden lisäily ehkä toiset 15min jos löytyy muuten hyvä kirja mutta kannet ei miellytä..
 
Vaimo
Meillä oli käsintehty vieraskirja mikä sopi meijän teemaväreihin ja kanteen oli kirjailtu meijän nimet ja hääpäivä. Häissä kuvaaja otti jokaisesta pariskunnasta /perheestä kuvan minkä printtasi ohjelmien aikana ja liimasi kirjaan. Vieraat saivat sitten kirjoittaa terveisensä oman kuvan viereen. Oli kiva ohjelmanumero ja kaikkien tuli kirjoitettua koska kuitenkin halusivat oman kuvansa nähdä :D Ja meille jäi aivan ihana muisto :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Me ostettiin aikoinaan Stokkalta iso muistikirja, kierresivuilla. Liimasin sen kirjan kanteen meidän vauvakuvat ja pöydällä oli runo jossa toivottiin jotain tekstiä kirjaan. :)
voi kun näkisit tän!! millanen runo teillä siinä oli?? ite haluisin kans vieraskirjan häihin, mutta haluisin myös jotenkin nätisti ilmasta, että toivotaan siihen kirjotuksia :)
 
morsian-10
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo:
Meillä oli käsintehty vieraskirja mikä sopi meijän teemaväreihin ja kanteen oli kirjailtu meijän nimet ja hääpäivä. Häissä kuvaaja otti jokaisesta pariskunnasta /perheestä kuvan minkä printtasi ohjelmien aikana ja liimasi kirjaan. Vieraat saivat sitten kirjoittaa terveisensä oman kuvan viereen. Oli kiva ohjelmanumero ja kaikkien tuli kirjoitettua koska kuitenkin halusivat oman kuvansa nähdä :D Ja meille jäi aivan ihana muisto :heart:
onpas hauskaidea.. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja morsian-10:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo:
Meillä oli käsintehty vieraskirja mikä sopi meijän teemaväreihin ja kanteen oli kirjailtu meijän nimet ja hääpäivä. Häissä kuvaaja otti jokaisesta pariskunnasta /perheestä kuvan minkä printtasi ohjelmien aikana ja liimasi kirjaan. Vieraat saivat sitten kirjoittaa terveisensä oman kuvan viereen. Oli kiva ohjelmanumero ja kaikkien tuli kirjoitettua koska kuitenkin halusivat oman kuvansa nähdä :D Ja meille jäi aivan ihana muisto :heart:
onpas hauskaidea.. :)
voi kun olisikin kuva kaikista vieraista!
 
Minä ostin ihan halpis-tiimarista kaksi valkoista valokuva/vieraskirjaa tuleviin häihimme. Kannet on kankaiset ja niissä on "koukeroita". Aion laittaa väreihin sopivan rusetin vielä kansiin. Mutta myös meillä on ideana, että jokainen perhe/seurue/pari saisivat oman sivun vieraskirjasta ja siihen lisättäisiin sitten jälkikäteen valokuvat ko.vieraista! Ellei sitten sais jostain vehjettä millä ne sais printattua jo juhlissa :)
 
"plotaLora"
There are certainly more positive aspects to utilizing VoIP telephone systems in your business voip termination wholesale rates An individual branch exchange (PBX) is a personal telephone program that buttons calls between user extensions on local lines while connecting all of these to the outside public flipped telephone system (PSTN)
 
vierailija
Meillä oli käsintehty vieraskirja mikä sopi meijän teemaväreihin ja kanteen oli kirjailtu meijän nimet ja hääpäivä. Häissä kuvaaja otti jokaisesta pariskunnasta /perheestä kuvan minkä printtasi ohjelmien aikana ja liimasi kirjaan. Vieraat saivat sitten kirjoittaa terveisensä oman kuvan viereen. Oli kiva ohjelmanumero ja kaikkien tuli kirjoitettua koska kuitenkin halusivat oman kuvansa nähdä Ja meille jäi aivan ihana muisto :heart:
Hyi kamalaa tollanen väkisin kuvaaminen.
 

Yhteistyössä