Mahdollinen keskenmeno, vatsatauti ja mitä vielä?

  • Viestiketjun aloittaja uupunut
  • Ensimmäinen viesti
uupunut
Kävin terveystalolla varhaisraskauden ultrassa, raskausviikkoja pitäisi olla nyt 7+1. Eipä löytynyt kohdusta kuin 2mm pitkä alkio, ja lääkäri laski, että olisi vain 5+5.. Itselläni on kuitenkin ollut aina todella säännöllinen kierto, joten tollanen 10 päivän heitto ovulaatiossa kuulostaa aika mahdottomalta. Eli vaihtoehtona on joko tollanen ihmeellinen ovulaation myöhästyminen, jolloin masuasukki tosiaan olisi vasta niinkin nuoressa iässä, tai sitten se kehitys on vaan loppunut pari viikkoa sitten, eli raskaus on keskeytynyt. Pahinta tässä nyt on se, että joudun odottamaan ensi keskiviikkoon asti, että pääsen uuteen ultraan. Sitten jos sydänäänet kuuluvat, niin kaiken pitäisi olla hyvin - ollaan vaan vähän aiemmasta aikataulusta jäljessä. Jos ei kuulu mitään, niin en tiedä mitä teen. Oon jo nyt ihan rikki pelkästä tosta mahdollisuudesta.
Miehenikin on kesän töissä toisella paikkakunnalla, niin ihan keskenäni saan täällä nyt sit taas asioita käsitellä.
Ja jos ei henkisesti olla tarpeeksi rikki, niin eikös tässä vielä myllää kamala vatsatauti jo neljättä päivää.

kiitos tästä avautumismahdollisuudesta, toivottavasti muilla on vähän parempi päivä
 
mie
Jospa sulla ois myöhemmin alkanut vasta raskaus, älä vielä menetä toivoa...
Ja tuo vatsatauti voi liittyä vaik raskauteen tai mulla ainakin on ollu maha sekasin ja oksennellu samalla lailla kun vatsataudis, kun oon ollut raskaana!
 

Yhteistyössä