Tiedätteko missä Sirkus Caliba tällä hetkellä pyörii?

  • Viestiketjun aloittaja Inari
  • Ensimmäinen viesti
Inari
Kiitos. Florentinokaan ei ihan lähellä näytä tällä viikolla olevan ja käsittääskeni ei ole sama kuin Caliba. Outoa, että eivät missään julkaise kiertueaikatauluaan...
 
todella pettynyt
En suosittele kenellekään! Harvoin tuntuu oloaan niin huijatuksi kuin Caliban jälkeen. Pelkkää rahastusta valitettavasti. Edes lapsi ei kestänyt olla loppuun asti.
 
En suosittele!
Yhdyn edelliseen!
Niin tylsä, koostuu lähinnä latvialaisten naisten ketkutuksesta.
Lippuihin meni 70?, 3 lasta, 2 aikuista. Hattara 3?, poniajelu, jossa se poni vetää YHDEN kiepin 2?.
Niin törkeää rahastusta, että alkoi oikein naurattamaan. Mikään muu siellä ei naurattanutkaan, yhtään ainutta katsojaa. Meidän 3v alkoi jo tauon jälkeen tekemään hiekkakakkuja, että niin hauskaa ;)
 
punanenä
Olen hieman puolueellinen kommentoimaan, koska minulla on perhesiteitä sirkukseen. Mutta kuitenkin tahdon muistuttaa, ettei Sirkus Finlandiaa voi verrata näihin muihin suomessa kiertäviin sirkuksiin. Ei siis todellakaan. Olen vieraillut molemmissa pikkusirkuksissa ja täytyy sanoa, että menisin Florenttiinoon. Se on pieni sirkus, jossa kuitenkin lähdetään hyvillä mielin kotiin. Tirehtööri Flori on nähnyt vaivaa sirkuksensa eteen. Caliba taas on vuosi vuodelta mennyt kurjemmaksi, eikä Tirehtööri Ullman tunnu välittävän, mitä yleisö esityksesta ajattelee... kuten edellä kirjoitettiin rahastuksen maku. Mutta vielä kerran kehoitan tarkistamaan Finlandian kiertuelistan www.sirkusfinlandia.fi
 
Florentino
Florentino on todella hyvä sirkus.Ite olin just tossa tunti sitte kattomassa sitä ja voin sanoo että sitä kannattaa kattoo ku lapsetki katsomossa vaan 14€ ja se oli melkein alihinnastettu koska kaikki esitykset oli niin mahtavia.
Caliba on(olen kuullut)todella huono.
Espoossa oli muuten se Florentino tänään.
 
Caliba siellä/täällä
Tuosta ei valitettavasti voi saada tarkempaa tietoa(vielä), missä päin sirkus Caliba milloinkin pyörii(hauskasti keksitty otsikko), sillä kys. sirkuksella vaikka onkin nettisivut ne ovat vielä "llapsenkengissään". Se tuskin on kuitenkaan sirkuksen vika. Sivulta www.sirkuscaliba.com. löytyy siis ainakin perustiedot(päivitetyt tällekin vuodelle jo): ohjelmaluettelo, kuvia ym. perustietoa sirkuksesta ja sieltä nuo hinnat(kin) selviävät! Kovin perushuonoa en siis ainakaan itse sanoisi tuon olevan. Kiertuepaikkoja pitää vain toistaiseksi yrittää itse löytää sen mukaan, missä tuon mainoksia sattuu näkymään. Juuri äskettäin satuin huomaamaan niitä Espoossa: Laajalahden koulun kentällä ti. 14. 4. kello 18.00. Eli siis myös näytösaika ja (aika) tarkka osoite noista useimmiten selviävät! Ja jos niitä mainoksia muuten vaivautuu yhtään tarkemmin tutkimaan, niissä on mainittuna muitakin hyödyllisiä pikkutietoja. Kannattaa siis vähän usein miettiä kahdesti ennen kuin aina tuomita huonoksi.
 

Yhteistyössä