Paljon maksaa skeittilauta?

  • Viestiketjun aloittaja elina
  • Ensimmäinen viesti
..
Ostettiin Stadiumista 50 e lauta. Se piti koota itse ja oli halvempi kuin vastaava valmiiksi koottu. :) Muksulle oli iso juttu koota itse, vaikka se "kokoaminen" oli vain ruuvimeisselin pyörittelyä. Halvimmillaan olisi saanut noin 30 eurolla, mutta ne näyttivät aika rimpuloilta, eikä suositeltu temppuilua.

Tuo 50 e lauta on oikein hyvä aloittelijalle. Kyllä sillä ainakin yhden kesän ajelee ja jos oikeasti iskee kipinä, niin sitten ne astetta paremmat laudat/pyörät ovat 100 e ylöspäin.
 
sk8professor
Ostettiin Stadiumista 50 e lauta. Se piti koota itse ja oli halvempi kuin vastaava valmiiksi koottu. :) Muksulle oli iso juttu koota itse, vaikka se "kokoaminen" oli vain ruuvimeisselin pyörittelyä. Halvimmillaan olisi saanut noin 30 eurolla, mutta ne näyttivät aika rimpuloilta, eikä suositeltu temppuilua.

Tuo 50 e lauta on oikein hyvä aloittelijalle. Kyllä sillä ainakin yhden kesän ajelee ja jos oikeasti iskee kipinä, niin sitten ne astetta paremmat laudat/pyörät ovat 100 e ylöspäin.
urpo ne on renkaat eikä mitkään vitun pyörät
 
"sandu"
no itselläni eri osista koottu lauta olen ostanut vain rullat kaupasta jotka oli n. 25 e (bulletin rullat) muut osat dekki, trukit jne. olen kavereilta ostanut entisinä. lajin harrastajana tiedän että hyvän laudan saa n.120 € tai päälle. mutta aloittelu laudaksi sopoiii n. 50 euron lauta ( itse ostin fireflyn laudan ensimmäiseksi) ja sitten jos haluaa jatkaa harrastusta niin sitten laadukas lauta. kannattaa ottaa huomioon jos flippejä ja muita kenkiä kuluttavia temppuja tekee niin kenkien hinnat. eimuuta.
 
Heppatyttö99
mo , mie oln kolmetoista voutias poeka rovaneimelta ja ostin tos sketiladan robarist kolemel eurol. ol ky l melko 5/5 ja frotnsideolie oli aika maiinio.
-Heppatyttö99
 
Poika 13v
oon skeitannu(viime kesän) eli kannattaako mun hankkii semmonen 99€ laminan lauta? Edellinen oli semmonen "merkitön" n. 10-30€, n. 2-3v nyt yhteensä vanha, uutena kyl ostettiin.
 

Yhteistyössä