*

K-plussa mastercard
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 6. Osumia 6

Ketju: K-plussa mastercard

olli
    Vierailija

K-plussa mastercard

Olen opiskelija, viimeistä vuotta. Saankohan k-plussa mastercardin, vaikka ainoat tulot tällä hetkellä opintotuki (myös kesällä, koska opiskelen kesänkin).

Onko kellään kokemusta. Visaa ei ole, senhän saisi haettua jo pelkästään kun näyttää opintosuoritusotteen. Mutta k-kauppaan keskitän kaikki ostokseni, ja joskus voi olla tarve myös käyttää luottoa.

sinikka
    Vierailija
    Yleensähän luottokorttiin aina vaaditaan vakityö, joten voiko Visaa muka saada noin helposti?

laura
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja sinikka
    Yleensähän luottokorttiin aina vaaditaan vakityö, joten voiko Visaa muka saada noin helposti?
    Saa visan kun toimittaa opinnoista dokumentin pankille / luottokunnalle. Sitähän oikein mainostetaankin. Mä sain visan vuonna 2007 kun oli riittävästi opintoja kasassa.

sinikka
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja laura
    Saa visan kun toimittaa opinnoista dokumentin pankille / luottokunnalle. Sitähän oikein mainostetaankin. Mä sain visan vuonna 2007 kun oli riittävästi opintoja kasassa.
    Opintojen laatu pitää ehkä olla jotakin tiettyjä, oletan?

ss
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja olli
    Olen opiskelija, viimeistä vuotta. Saankohan k-plussa mastercardin, vaikka ainoat tulot tällä hetkellä opintotuki (myös kesällä, koska opiskelen kesänkin).

Onko kellään kokemusta. Visaa ei ole, senhän saisi haettua jo pelkästään kun näyttää opintosuoritusotteen. Mutta k-kauppaan keskitän kaikki ostokseni, ja joskus voi olla tarve myös käyttää luottoa.
    Ei saa, OP:n sivuilla luki että pitää olla palkkatuloja että saa masterin.

laura
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja laura
    Opintojen laatu pitää ehkä olla jotakin tiettyjä, oletan?
    Joo varmaankin, ammattikorkea tai yliopisto.

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot