MEnin varatun miehen kanssa sänkyyn TAAS :( Pahamieli.

  • Viestiketjun aloittaja tiksu
  • Ensimmäinen viesti
tiksu
Tarinahan menee näin, liikaa alkoholia, ja päädyin sitten varatun miehen kanssa sänkyyn, hän oli todella aktiivinen osapuoli sinne pääsemiseksi :( Olen pahoillani että makasin varatun kanssa, miksi en törmää vapaisiin ja miksi varatut pettävät?
 
nainen
kyllä mä olen kans samaa mieltä että se jos mies on häntäheikki niin ei ole naisen vika!!
Jos miehellä on kurpahtanu vaimo niin kyllä se alkaa vieras kiinnostamaan...
Jos olet ite sinkku niin nou hätä!!!!
 
v
Tyhmää touhua, liian paljon riskejä
Meillä hajos perhe kun kaksi varattua paneskeli keskenään, tän toisen mies vaan jatkoi niinku mitään ei olis tapahtunu. Itse en voinut jatkaa.
Ja js olet tiennyt lähteväsi varatun matkaan niin vikaa on myös sinussa kuten miehessäkin.
Molemmat joutaisitte häpeäpaaluun.
 
silleen tytöt
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Tyhmää touhua, liian paljon riskejä
Meillä hajos perhe kun kaksi varattua paneskeli keskenään, tän toisen mies vaan jatkoi niinku mitään ei olis tapahtunu. Itse en voinut jatkaa.
Ja js olet tiennyt lähteväsi varatun matkaan niin vikaa on myös sinussa kuten miehessäkin.
Molemmat joutaisitte häpeäpaaluun.
Mitä riskejä ja mitä häpeämistä? Lars Leevikin sanoi että nussikaa ja täyttäkää kortsut!
 
lumpuille leimoja otsaan..
No, kyllä mies se suurin syyllinen on, mutta on myös se lutkahtava nainenkin vastuussa petetyn mielenpahoittamisesta, kun tietää miehen olevan varattu!

Jos ei halua olla valtaosan aviossa tai avoliitossa olevien naisten mielestä halpa lumppu, suorastaan iljettävä naisenirvikuva, kannattaa sille varatulle miehelle sanoa, että pillua saat sitten kun oot heivammu reilusti akkas. Se ei taas oo väärin... Ja kai sillon kun on pakko pettää, ettei lupaa saa käydä vierais, on valinnu mies (niinkuin nainenkin) väärän kumppanin ja kuuluukin erota. Amen. Ja jos lupa on naida muita, se ei oo pettämistä.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja silleen tytöt:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Tyhmää touhua, liian paljon riskejä
Meillä hajos perhe kun kaksi varattua paneskeli keskenään, tän toisen mies vaan jatkoi niinku mitään ei olis tapahtunu. Itse en voinut jatkaa.
Ja js olet tiennyt lähteväsi varatun matkaan niin vikaa on myös sinussa kuten miehessäkin.
Molemmat joutaisitte häpeäpaaluun.
Mitä riskejä ja mitä häpeämistä? Lars Leevikin sanoi että nussikaa ja täyttäkää kortsut!
Luitko tekstini?

Perheitä hajoaa tuollaisen takia, lapsen jäävät ilman isää tai äitiä ja vain sen takia että on pitänyt päästä panemaan sen vieraan kanssa.
Ja miksikö pitää hävetä? Siksi että tuo loukkaavinta mitä toiselle voi tehdä.
 
vaimo
Arvaappa ap kuinka pahalta näitä tuntuu lukea, kun sattuu itse olemaan se vaimo, jota mies on pettänyt.. Tiesitkö, että mies oli varattu, siis ennen kuin menit sänkyyn?
 
elämä haltuun vaa
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
kyllä mä olen kans samaa mieltä että se jos mies on häntäheikki niin ei ole naisen vika!!
Jos miehellä on kurpahtanu vaimo niin kyllä se alkaa vieras kiinnostamaan...
Jos olet ite sinkku niin nou hätä!!!!
Voip olla hätä, jos nainen on vaikka duunis jossain, ja se lutka tulee tarvitsemaan petetyn naisen palvelusta, voi itku tulla, jos ei saakkaan... miettikääs sitäkin vaihtoehtoa.. Pienessä pitäjässä vaikka maine siitä, että henkilö harjottaa prostituutiota ja kerttulin mieskin sai siltä hiv:n voi olla kivan seikkalun päätteeksi aika vittumaista. Tai nuorella se et puol kaupunkia puhuu rumia juttuja ja sit pitäis töitä saada. Kyllä ihmisten maineella ja moraalilla on nykyään jotain väliä.

Onks meil vaan niin vähis noi erisukupuolen edustajat, et on pakko käyttää samoja? Ja onko itsensä arvostus oikeasti nolla? Mitäs sitten jos joskus kumi pettää ja satunnaisseksista tulee parantumaton tauti, joka tuhoo elämän?

Et eihän sillä oo väliä mitä tekee... eihän..

 
vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja silleen tytöt:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Tyhmää touhua, liian paljon riskejä
Meillä hajos perhe kun kaksi varattua paneskeli keskenään, tän toisen mies vaan jatkoi niinku mitään ei olis tapahtunu. Itse en voinut jatkaa.
Ja js olet tiennyt lähteväsi varatun matkaan niin vikaa on myös sinussa kuten miehessäkin.
Molemmat joutaisitte häpeäpaaluun.
Mitä riskejä ja mitä häpeämistä? Lars Leevikin sanoi että nussikaa ja täyttäkää kortsut!
Luitko tekstini?

Perheitä hajoaa tuollaisen takia, lapsen jäävät ilman isää tai äitiä ja vain sen takia että on pitänyt päästä panemaan sen vieraan kanssa.
Ja miksikö pitää hävetä? Siksi että tuo loukkaavinta mitä toiselle voi tehdä.
Elämää suurempi peesi tälle.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Arvaappa ap kuinka pahalta näitä tuntuu lukea, kun sattuu itse olemaan se vaimo, jota mies on pettänyt.. Tiesitkö, että mies oli varattu, siis ennen kuin menit sänkyyn?

Näimpä. Ja miettispä ne jotka pitää lutkakäytöstä ihan ok:na kuinka paljon lapset kärsii ja itkee, kun perhe hajoo. Kun hajoomisesta on jo vuosia ja lapset yhä toivoo, et sais olla äidin ja isän kaa, vaikka on ne uudetkin äiti-ja isäpuoli ihan kivoi. Siis voi vittu, miettikääs saatanan lutkat sitä!!!!

Vai onks se vaan sitä, et halutaan saada heposti sellanen lisääntymiskykyinen mies? Vai sitä, et saa kokea olevansa nätimpi kun sen vaimo, joka ehkä on synnyttäny jo pari lasta ja väkisinkin saanu arpia, kiloja tai roikkuvat tissit?

Oispa suomeskii, et avioeros maksaa sitten aviorikoksen tehnyt kumppani erorahoja tai elatusmaksua petetylle, vois vamppejakin alkaa mietityttää enempi...et ei se toisen kumppanin saalistus ookkaan kivaa.

P.S. Itse lähdin loppujen lopuksi omasta suhteesta menemään ja abaut suoraan toisen mukaan, annoin anteeksi moent petokset, mutta loppua ei tullut vaikka tuska vei melkein hengen. Kiitos tästä kuuluu toki useammalle lumpulle..
 
mihin
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja silleen tytöt:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Tyhmää touhua, liian paljon riskejä
Meillä hajos perhe kun kaksi varattua paneskeli keskenään, tän toisen mies vaan jatkoi niinku mitään ei olis tapahtunu. Itse en voinut jatkaa.
Ja js olet tiennyt lähteväsi varatun matkaan niin vikaa on myös sinussa kuten miehessäkin.
Molemmat joutaisitte häpeäpaaluun.
Mitä riskejä ja mitä häpeämistä? Lars Leevikin sanoi että nussikaa ja täyttäkää kortsut!
Luitko tekstini?

Perheitä hajoaa tuollaisen takia, lapsen jäävät ilman isää tai äitiä ja vain sen takia että on pitänyt päästä panemaan sen vieraan kanssa.
Ja miksikö pitää hävetä? Siksi että tuo loukkaavinta mitä toiselle voi tehdä.
isä tai äiti katoavat?? Twilight zone...?
 
Ksantippa S.
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Arvaappa ap kuinka pahalta näitä tuntuu lukea, kun sattuu itse olemaan se vaimo, jota mies on pettänyt.. Tiesitkö, että mies oli varattu, siis ennen kuin menit sänkyyn?
Pahalta tuntuu varmasti, olen pahoillani. Mutta totuus on, että sinua on pettänyt ainoastaan sinun oma miehesi. Hän on se, joka on sinuun aikoinaan sitoutunut, ja yksin hän on vastuussa siitä, mitä on sinulle mennyt tekemään.

Se toinen nainen on ollut vain väline. Hän olisi voinut olla kuka vain.
 
vieras
Ei minulle satu tuollaista. Jos sinulle satuu useinkin, niin olisi varmaan syytä välttää joutumasta tilanteisiin ja tilaan, jossa joudut hyväksikäytetyksi. Niin makaa kuin petaa.
 

Yhteistyössä