Vittu kun naapurin somalit saisi häädön ja nopeasti

  • Viestiketjun aloittaja pöö
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
Mäki oon asunu musujen naapurina enkä ollu muuten rasisti ennen sitä.. jälkeenpäin kyllä olen juu.. Se yöelämä on ihan sairasta,hakataan vaimoja ja lapsia jotka sitten juoksee ja kiljuu rappukäytävässä,ajetaan uudet sossun ostamat bemarit rappukäytävän eteen ikkunoiden alle ja kaasutellaan siinä öisin ja melutaan,lapsilla ei ole kiire vielä illalla 11 aikaan leikkikentältä kotiin ym,ym.. ja sanoi hyvällä tai pahalla niin tulos on sama.. somali lapset kiusaa mun lasta joka nätisti leikkii omilla leluilla,otetaan lelut kädestä ja tönitään ja kun kiellät niin 4 vuotias sanoo että kertoo kotona mitä rasisteja ootte kun ette anna viedä leluja ym..
aika huono provo :D moniko 4 v tietää edes mitä rasisti tarkottaa??
niin, ja aika hyvin oppinut suomea ikäisekseen! varsinkin jos vanhemmat eivät sitä osaa...
 
Monikulttuurista säpinää
Sopeutukaa, sopeutukaa, sopeutukaa ja vielä kerran sopeutukaa somaleihin. Punaviherhörhojen missio on mokuttaa Suomi somaleilla ja muulla paskasakilla ja suomalaisten osaksi jää sen rahoittaminen sekä monikulttuurisesta säpinästä nauttiminen.
 
mustan miehen vaimo
Mä en ole siis todellakaan mikään ihonväri rasisti, itselläni on ulkomaalainen musta mies ja lapsia hänen kanssaan. Mieheni ei ole ikinä hakenut sossusta rahaa, on yliopisto-opinnot suorittanut(maisteriksi saakka) ja hyväpalkkaisessa työssä menestyvässä firmassa. Mieheni ei siis kuitenkaan ole somali(muusta afrikan maasta). Meidän naapuritalossa(yhteinen piha) asuu about 12 henkinen somaliperhe, jotka terrorisoi koko pihaa... lapset alkaen 2v yksin pihalla, rikkovat toisten lelut, varastavat ym... oma tyttöni(puoliksi musta) joutuu usein somalilasten kiusaamaksi ja pilkkaamaksi jopa ihonvärinsä vuoksi!!?? rasisti en ole siis ihonvärin perusteella, mutta somaleita en ymmärrä/voi sietää heidän tapojaan/elintapojaan.
 
eräs hermonsa menettänyt
En enää kyllä jaksa tota lasten huutoa! Mikään ei heitä pidättele ja vanhemmat somput eivät tee mitään. Yritä tästä sitten jaksaa lähteä sairaalaan hoitotyötä aamuyöstä tekemään.

Koko elämä tapahtuu yöaikaan, kukaan ei varmaan käy töissä. Lapset kommunikoivat vain huutamalla.

Ollaan sitten rasisteja mutta mitä ----tua tässä voi muutakaan tehdä/olla?!
 
viivi
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
Ollaan kohta 4v asuttu ja näiden yö elämä on ihan sietämätöntä, ne on nyt kolme viikkoa naksutettut jotain peliä öisin ja välillä juostaan ympäri kämppää, alkaa mennä hermo, ja en ole rasisti ainakaan vielä.
Muuten yö hommiin kuuluu remontointi ja seiniin koputtelut.
joo mutta varo vaan jos suusi auot heistä,olet rasisti!:/
 
"moi"
no somalit on somaleita. ei niiden kanssa kannata ruveta taistelee. ne neekerit pistää heti puukosta. naiset ihan kivoja mut niiden hameen sisällä on pommi. huhhuh!
 
justjoo
mitenkään rasisti. mut noi somput vois mennä sinne mistä tullutkin. meillä saman tyylinen onkelma rapussa. ne neekerit heiluu siellä edestakas pitäen sellasta meteliä, että 6v tyttäreni ei saa nukuttua! painukoot. minutkin ryöstänyt pariin otteeseen.

vitsi:
somali dallasi kadulla; söi samalla lakupekkaa...heitti käärepaperin maahan.
suomalainen käveli takana, huomasi roskan ja huusi perään:
- anteeksi, teidän ajokortti putosi!
 
Heh. Aikoinaan oli naapurissa vanha pari jolla oli kaappikello meidän makkarin seinän takana. Se löi vartin yli kerran, puolelta kaksi ja varttia vaille kolme kertaa. Tasalta se löi tuntimäärät. Kuului tosi hyvin, varsinkin öisin. Meinas mennä hermot. Kyselimme josko sen voisi siirtää jonnekin muualle koska häiritsee meitä. Ei käynyt.

Värkkäsin ajastimesta ja sähkösireenistä oman kellon. Se ulvahti samat temput sekunti sen jälkeen kun heidän kello oli lyönyt omansa. Se jätettiin eläkeläispariskunnan iloks aamuisin töihin lähtiessä päälle. Kaksi viikkoa riitti ja kaappikello vaimeni...
:LOL:
 
"hmm"
somalit ovat siitä hauskaa sakkia, että muutkaan maahanmuuttajat (turkit, kurdit, muut afrikkalaiset..) eivät pidä heistä. en ymmärrä miksi kukaan yrittää kieltää somalien törkeää käytöstä, koska ihan ilman rasistisia tai syyttäviä aatteita, mitä muuta voi heiltä odottaa kun ottaa huomioon miten he somaliassa elävät ja elivät..
 
[QUOTE="jaa";22062064]onko ihminen, joka ei vihaa ketään ihonvärin perusteella tai muutenkaan muunmaalaisia ihmisiä, vaan yhtä tiettyä kansalaisuutta sen perusteella miten he käyttäytyvät, rasisti? jos on, niin ei kai siinä mitään sitten.[/QUOTE]
nooh, yleisesti ottaen neekeriksi haukkumista ja afrikkaan palaamisen toivomuksia pidetään rasistisina. tai näin mä olen ainakin huomannut muualla, ehkä tällä foorumilla se on ihan normaalia meininkiä.
 
"jaa"
nooh, yleisesti ottaen neekeriksi haukkumista ja afrikkaan palaamisen toivomuksia pidetään rasistisina. tai näin mä olen ainakin huomannut muualla, ehkä tällä foorumilla se on ihan normaalia meininkiä.
esimerkkihenkilö A ei pidä somalialaisista. oikeastaan hänen tunteensa ovat menneet jo turhautumisessaan vihan puolelle, koska hän asuu halvalla/keskihintaisella asuinalueella, jossa asuu paljon maahanmuuttajia ja hänen seinänaapurinsa on somali. tottakai hän vihoissaan haukkuu kohdetta, niinhän me kaikki teemme suutuksissamme asioista, joita vihaamme. somali sattuu olemaan kotoisin afrikasta ja tummaihoinen, joten mainitsemasi verbaaliset vihanpurkaukset ovat hyvinkin loogisia.

esimerkkihenkilön alakerrassa asuu thaimaalaisia ja toinen seinänaapuri on tummaihoinen. hänen kotimaatansa esimerkkihenkilö ei tiedä, ja he ovat kumpikin normaalikäytöksisiä. heitä henkilö ei hauku eikä vihaa, vaan elää tavallisessa naapurisovussa kuten suomalaisen yläkerrannaapurinsakkin kanssa. eikä hän ole rasisti.
 
[QUOTE="jaa";22062080]esimerkkihenkilö A ei pidä somalialaisista. oikeastaan hänen tunteensa ovat menneet jo turhautumisessaan vihan puolelle, koska hän asuu halvalla/keskihintaisella asuinalueella, jossa asuu paljon maahanmuuttajia ja hänen seinänaapurinsa on somali. tottakai hän vihoissaan haukkuu kohdetta, niinhän me kaikki teemme suutuksissamme asioista, joita vihaamme. somali sattuu olemaan kotoisin afrikasta ja tummaihoinen, joten mainitsemasi verbaaliset vihanpurkaukset ovat hyvinkin loogisia.

esimerkkihenkilön alakerrassa asuu thaimaalaisia ja toinen seinänaapuri on tummaihoinen. hänen kotimaatansa esimerkkihenkilö ei tiedä, ja he ovat kumpikin normaalikäytöksisiä. heitä henkilö ei hauku eikä vihaa, vaan elää tavallisessa naapurisovussa kuten suomalaisen yläkerrannaapurinsakkin kanssa. eikä hän ole rasisti.[/QUOTE]
selvä. tuli vaan niin mieleen kaikki ne kerrat kun olen kuullut punaniskajunttien baareissa puhuvan juurikin tyyliin "en ole rasisti, mutta mä en kyllä tykkää neekereistä" jne. kyseessä sama porukka siis joka mm. todistelee heterouttaan mölyämällä julkisella paikalla inhoavansa homoja ja pukeutuu samoihin vaatteisiin kuin 90-luvulla. tunnetaan myös nimikkeellä "suomijuntti".
 
Mulle on sama mistä maasta tai minkä värinen tyyppi on mutta jos ei osaa olla hiljaa varsinkin hiljasuusaikaan niin sais painua sinne minne pippuri kasvaa.. Oon ehkä hieman herkkä hipiäinen mutta ärsyttää enemmän ku paljon ku kymmenen jälkeen vielä (pitkään) kävellään kannoillaa ja huudetaan ja paiskotaan ovia (onneks hervemmin) ja nämä siis suomalaisia, ärsyttää myösä kun somalilapset on keksineet painaa aina kaikki hissin nappulat et hissi kulkee joka hiivatin kerroksen ja jos lähden tästä viidennestä niin pysähdyn turhaan monta kertaa ennen ku pääsen sil hissillä alas asti.. Mutta ehkä ymmärrettävää kun ei siel somaliassa kai hissejä.. :saint:
 
Viimeksi muokattu:
"juu"
Eihän ne tiedäkään mut niille on opetettu sanoo noin. Ihan tosi. Koulussakin vakiojuttu, jos joku opettaja sanoo MISTÄÄN, vaikka että oot jättänyt läksyt tekemättä, niin nää sanoo rasistiks..
Tää on muuten totta. Äitini kerrostalossa asuu USEITA ulkomaalaisperheitä. Äitini naapuri oli ystävällisesti sanonut kahdelle 5v. mamupojalle, että niitä pihakukkia ei saa repiä, kun ne on siinä asukkaitten iloksi laitettu kasvamaan. (Olivat repineet siis kukkia, jotka talkoissa oli kukkaruukkuihuin laitettu). Pojat oli sanoneet tälle mummelille isoon ääneen, että SÄ OOT RASISTI.
 
"vieras"
[QUOTE="juu";22062308]Tää on muuten totta. Äitini kerrostalossa asuu USEITA ulkomaalaisperheitä. Äitini naapuri oli ystävällisesti sanonut kahdelle 5v. mamupojalle, että niitä pihakukkia ei saa repiä, kun ne on siinä asukkaitten iloksi laitettu kasvamaan. (Olivat repineet siis kukkia, jotka talkoissa oli kukkaruukkuihuin laitettu). Pojat oli sanoneet tälle mummelille isoon ääneen, että SÄ OOT RASISTI.[/QUOTE]

Rasisti on taikasana jolla aukeaa kaikki portit. Eihän nyt kukaan halua tulla leimatuksi rasistiksi...
 
"kkk"
ja koska kaupunki kuitenkin joutuu antamaan niille uuden ilmaisen asunnon,jonka vuokran sossu maksaa. kaupungille on siis ihan sama,missä ne meluaa,kun niiden on vaan annettava olla.

ONNEA NAAPUREISTASI!

minä ehkä ottaisin selvää,mihin aikaan ne penteleet nukkuu,ja soittaisin silloin jotain jumputtavaa paskamusaa,ja vaikka poralla jyryyttlisin jonnekkin niiden seinän viereen,missä se ei itsenäi haitta,esim. verhotanngon taakse. lisäksi hakkaisin vasaralla.

eli armoton meteli päälle kun ne kerää voimiaan yön hillumista varten
 
kosto on suloinen
[QUOTE="kkk";22062471]ja koska kaupunki kuitenkin joutuu antamaan niille uuden ilmaisen asunnon,jonka vuokran sossu maksaa. kaupungille on siis ihan sama,missä ne meluaa,kun niiden on vaan annettava olla.

ONNEA NAAPUREISTASI!

minä ehkä ottaisin selvää,mihin aikaan ne penteleet nukkuu,ja soittaisin silloin jotain jumputtavaa paskamusaa,ja vaikka poralla jyryyttlisin jonnekkin niiden seinän viereen,missä se ei itsenäi haitta,esim. verhotanngon taakse. lisäksi hakkaisin vasaralla.

eli armoton meteli päälle kun ne kerää voimiaan yön hillumista varten[/QUOTE]

Silmä silmästä, hammas hampaasta :D
 
Meidän talossa tossa toisessa päässä asuva somaliperhe pitää myös älytöntä meteliä yöaikaan. Isännöitsijän kanta on se, että ne nyt vaan on sellasia, koittakaa ymmärtää kun on kato eri kulttuuri:headwall: Ja toi rasistikortti vedetään ihan oikeesti joka välissä esiin, yks naapuri sai kuulla olevansa rasistihuora kun pyysi rappukäytävässä metelöiviä olemaan hiljempaa. Meidän alakerrassa asuvat somalit on sitten rauhallisemmasta päästä, vaikka äänekkäämpiä ovatkin kuin monet suomalaisperheet:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä