Miksen saa ikinä emätinorgasmia? Muita?

  • Viestiketjun aloittaja G-piste(kö) hukassa?
  • Ensimmäinen viesti
Aina
Mä saan vain ja aina niin että olen itse miehen päällä ja saan liikkua siinä omaan tahtiin, eikä miehen saa häiritä tätä. Hän voi kosketella rintojani tai pitää käsillään lantiosta.
 
juh
Kyllä. Takaapäin, ja ratsastaessa sekä lähetyssaarnaajassa joskus, kun on riittävän rakastunut. :D Mutta kovin usein en saa, enkä koskaan minkään satunnaisen kumppanin kanssa.
 
"vieras"
Kaikki sanovat että lihasten on oltava kunnossa. Mutta mitä teette näillä lihaksilla yhdynnän aikana? Pidättekö vain jännittyneinä koko ajan vai pumppaatteko työntöjen mukana? Itsellä on emätinorgasmi hakusessa ja olen treenannut lantiopohjanlihaksiani ahkerasti. En vain ole varma mitä näillä sitten itse yhdynnässä tehdään. Olen kokeillut molempia keinoja mutta orgasmia ei vain kuulu.
 
"jii"
voi luoja! että sopiikin tämä teksti minun tilanteeseeni, nimittäin vielä eilen! :D tilasin semmosen vibraattori laitteen (we vibe 2) joka on naisen emättimellä ja klitoriksella yhtäaikaa yhdynnän aikana. No aluksi tuskastuin siihen kun tuntu ettei se pysy paikoillaan mutta eilen sitten huomattiin että kun on oikea asento niin se pysyy paikoillaan, niin että ollaan lähetys saarnaajassa ja miehen vartalo painaa sitä klitorikseen kiinni kokoajan.

Eihän tuo tietenkään ole emätinorgasmi, mutta oli mukavaa saada orgasmi yhdynnän aikana.

vibraattori oli aika kallis, joku 90 euroa mutta omasta mielestäni oli sen arvoinen.
 
täälläkin..
Lapsen syntymän jälkeen on ollut paljon helpompi saada orgasmeja, ja ovat tulleet voimakkaammiksi kuin ennen. Käytän myös kuulia treenaukseen (siis aloitin niillä synnytyksen jälk.) ja teen sitä aktiivijumppaa liikutellen kuulia sisälläni. Mies on sanonut treenauksen vaikuttaneen huomattavasti tiukkuuteen ja etenkin siihen puristelutekniikkaani ((
 
fluemieneism
Hedge Fund Director A considers of which Region N and Chemical can also encounter troubles in this area, along with he / she chooses to check returning until recently at what items damaged or even increased during these kinds of scenarios. With 1997, Platinum rose spectacularly off the back associated with credit card debt fears inside Parts of asia. http://www.youtube.com/watch?v=D1kyPcQU3YQ For example. http://www.youtube.com/watch?v=D1kyPcQU3YQ Stay alert along with be familiar with ones area
 
"titityy"
Mun entinen mies sanoi erotessamme: ei sun p'''u ees toimi!

Toimi se kyllä ulkomaalaisen rakastajan kanssa= orgasmit. Monet on löytäneet mun g-pisteen (ei mainittu ex) ja se on mukavaa.... Lukuunottamatta sitä yhtä rakastajaani, orgasmit on olleet toistaiseksi vain itsetehtyjä- en minä ole tähän ikään mennessä sitä emätinorgasmia saanut iuseasti. Se oli suuri kriisi avioerossa, kun ukko olin niin törkeäkin!

Mutta itsetehtyjä orgasmeja voin saada vaikka kymmenen peräkkkäin! Olenko outolintu?

Mikä näistä sitten on "se oikea" juttu- ainakaan en ikinä ota enää miestä joka on niin törkeä ja loukkaava paska kuin entiseni oli.

Jospa vielä saan jonkun ihanan miehen kanssa kaikenmaailman orgasmeja. Wish me luck!!!
 
"vieras"
Ei ikinä emätinorgasmia. Ikää 51 v. (Taitaa koko emätinorgasmi olla jokin miesten keksimä legenda vain. Ja ne, jotka niitä saavat, ovat todennäköisesti vain anatomisesti "oikein" muotoutuneita, eli klitta on tosi lähellä emätintiä ja saa riittävästi stimulaatiota.)
 
Vierasmies
Tällaiseen voi todeta, että ilmankin saa olla jos ei kerran tule. Ei seksin työtä tarvitse olla naiselle eikä miehellekään. Ei kukaan jaksa kiinnostua frigidin nuolemisesta tuntikaupalla vain siksi, että pakosti saisi. Runkatkoon väristimellä.

Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti;21473563:
täytyy sanoa, että ne harvat kerrat jolloin olen saanut orgasmin itse yhdynnästä vaativat tosi tosi tosi tosi pitkän esileikin ja oikean tunnetilan ja rentoutumisasteen+
tietysti pitkän yhdynnän ja ratsastus asennon. (ja lantionpohjalihasten jumppaamisen yhdynnän aikana...)
Onnistuu, mutta harvoin sitä jaksaa värkätä tuntitolkulla. :|
Minä olen aina tykännyt enemmän rakastelun läheisyydestä ja yhteenkuuluvuuden tunteesta jonka se tuo, että itse O on mulle yleensä se sivuseikka joka tulee jos on tullakseen.
 
vieras03030
Sain ensimmäisen orgasmin yhdynnässä n. 10 kk synnytyksen jälkeen. Se oli aivan tajuton fiilis, vieläkin muistan sen hetken. Aloin vaan itkemään ku olin nii pihalla koko jutusta. Sen jälkeen olen saanut yleensä aina miehen kanssa sekstaillessa. Täytyy vaan antaa mennä ja olla miettimättä mitään (varsinkaan sitä et miks se orgasmi ei tuu...). Ja luulen et se mennyt synnytyski edesautto jotenki asiaa.
 
höpö höpö
[QUOTE="vieras";29014254]Ei ikinä emätinorgasmia. Ikää 51 v. (Taitaa koko emätinorgasmi olla jokin miesten keksimä legenda vain. Ja ne, jotka niitä saavat, ovat todennäköisesti vain anatomisesti "oikein" muotoutuneita, eli klitta on tosi lähellä emätintiä ja saa riittävästi stimulaatiota.)[/QUOTE]

Pyh! Ite aloin saada emätinorkkuja vasta vajaa nelikymppisenä. Ja voin kertoa, että on todella erilainen ja paaaljon parempi ku klitorisorgasmi. Huomaat kyllä kun saat sellaisen :)
 
Vierasmies
Ja aina akat jaksaa mollata itseään sillä kireydellä ja laihuudella ja nuoruudella. Vaikka se naiseus herää henkiin aivan eriasioista kuin olemalla se "tiukka 17v NAINEN" :LOL:

Sain ensimmäisen orgasmin yhdynnässä n. 10 kk synnytyksen jälkeen. Se oli aivan tajuton fiilis, vieläkin muistan sen hetken. Aloin vaan itkemään ku olin nii pihalla koko jutusta. Sen jälkeen olen saanut yleensä aina miehen kanssa sekstaillessa. Täytyy vaan antaa mennä ja olla miettimättä mitään (varsinkaan sitä et miks se orgasmi ei tuu...). Ja luulen et se mennyt synnytyski edesautto jotenki asiaa.
 
"titityy"
#42
minä toivon olevani tuollaisessa tilanteessa joku pv. olen päättänyt, että naimisiin en mene ennenkuin seksi toimii monella tavalla. otan vaikka 30 rakastajaa sitä ennen, mutta vasta kun on varma että suhde toimii henkisesti ja fyysisesti, niin kosintoihin en suostu! =)
 
"titityy"
PS tämänkin ketjun perusteella voisi sanoa, että jokaisen seksuaalisuus on erilaista ja puhkeaa kukkaan ihan omalla tavallaan! ei tähän mitään insinöörimiesten matematiikkakaavaa ole. seksi on luovuutta!!!
 

Yhteistyössä