Anaaliseksistä aiheutunut katastrofaalisia seurauksia!

  • Viestiketjun aloittaja jeppe 19v
  • Ensimmäinen viesti
jeppe 19v
Anaaliseksistä aiheutunut katastrofaalisia seurauksia!

--------------------------------------------------------------------------------

En suosittele kenellekään anaaliseksiä, koska nyt itselläni on totaalinen pelko päällä sen jälkiseurauksista!! Kaveriniani joka on homo niin lykittiin persreikään vuoden päivät ja hän alkoi ihmettelemään tuossa pari kuukautta sitten mikä oikein on kun kaikki pierut ja paskat haisevat ihan ummehtuneelta ja mädäntyneeltä sekä aivan kuin haju tulisi ihon läpi mahan kohdalta. Lisäksi hänellä maha oikkuili jatkuvasti ja persreikää kutitti ja pisteli kuulemma hirveästi. Hän kävi viime vuoden loppupuolella lääkärissä ja siellä tutkivat ja tähystivät niin vanhaa paskaa oli kasautunut suolistoon ajansaatossa kun sitä oli työnnetty väärään suuntaan eli takaisin vastaan päin jolloin tämä oli alkanut mädäntymään ja homehtumaan suolistoon. Hänellä oli kaiketi jo persreiän sulkijalihaksen luokse kasvamassa jo jonkinlaista sientä, ainakin tällaisen käsityksen minä sain hänen puheistaan. Kaverini joutui olemaan päiviä sairaalassa vuodeosastolla tiputuksessa ja kait jotain kortisoonia ja antibioottia antoivat suonen sisäisesti. Kotouduttuaan joutui vielä syömään muutamat antibioottikuurit ja suolisto jouduttiin häneltä myös puhdistamaan.

Nyt itseäni on alkanut myös "jänskättämään" että onko minulla edessä vastaavat operaatiot koska minuakin on lykitty persreikään ainakin puolivuotta ja jatkuvasti maha oikkuilee ja on sekaisin ja kaikki tulee ulos joko vetenä tai kunnon mädäntyneen hajuisena jöötinä. Lisäksi persreikää kutittaa jatkuvasti ja ei lopu ennen kuin hinkkaa sitä sormella tai jollain pyyhkeellä tai kankaalla se hauduttaa lämpimässä vedessä, ei meinaan yhtään houkuttele ajatus että persreiästäni tulisi jonkin sortin puutarha jossa alkaisi kasvamaan jotain pieniä sieviä sieniä!! Lopetin perspanot tuossa vuodenvaihteen kieppeillä koska ei tekisi mieli kokea kaverini kohtaloa, toivottavasti ei ole vielä myöhäistä.

Onko kenelläkään vastaavia tms. kokemuksia anaaliseksin jälkiseurauksista ja onko teille tullut niistä jotain pysyvää häikkää, joka haittaisi normaalia päivittäistä elämää?
 
:O
eikö jokainen tiedä että anaaliseksiä ei tosiaan pidä harrastaa jatkuvasti ja muutenkin sitä pitää harrastaa "oikein"! Eli tyhjentää suoli mahdollisimman hyvin, lykkiä rauhassa, käyttää liukkaria niin että suoli venyy mahdollisimman paljon "itsestään" jne.... muuten voi sattua ties mitä repeämiä ja suolen luiskahduksia. Ja siltikin siinä tietysti on omat vaaransa, esim. syövän riski kasvaa vaikka kaiken suorittaisi oikein.
 
nainen
miesten g-piste kuulema sijaitsee jossain tuolla peräsuolessa. siksi paskominenki tuntuu hyvälle :D näin olen siis kuullu, itellä ei naisena oo kokemusta.

mutta. kiinnostas tietää, mitä iloa perseeseen panosta on naiselle?! en vois kuvitellakaan harrastavani moista...
 
e
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
miesten g-piste kuulema sijaitsee jossain tuolla peräsuolessa. siksi paskominenki tuntuu hyvälle :D näin olen siis kuullu, itellä ei naisena oo kokemusta.

mutta. kiinnostas tietää, mitä iloa perseeseen panosta on naiselle?! en vois kuvitellakaan harrastavani moista...
Ei se peräsuolessa ole, sieltä käsin siihen vaan pääsee hyvin käsiks.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
miesten g-piste kuulema sijaitsee jossain tuolla peräsuolessa. siksi paskominenki tuntuu hyvälle :D näin olen siis kuullu, itellä ei naisena oo kokemusta.

mutta. kiinnostas tietää, mitä iloa perseeseen panosta on naiselle?! en vois kuvitellakaan harrastavani moista...
kokeile niin ei tartte ainakaan ihmetellä, eikai sitä muuten voi tietää miltä tuntuu. myös naista se jotenkin kiihottaa, en tiedä onko siinä joku piste niin lähellä..
 
nainen
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
miesten g-piste kuulema sijaitsee jossain tuolla peräsuolessa. siksi paskominenki tuntuu hyvälle :D näin olen siis kuullu, itellä ei naisena oo kokemusta.

mutta. kiinnostas tietää, mitä iloa perseeseen panosta on naiselle?! en vois kuvitellakaan harrastavani moista...
Ei se peräsuolessa ole, sieltä käsin siihen vaan pääsee hyvin käsiks.
aivan! mun moka, olis pitäny kirjottaa tarkemmin!
 
nainen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
miesten g-piste kuulema sijaitsee jossain tuolla peräsuolessa. siksi paskominenki tuntuu hyvälle :D näin olen siis kuullu, itellä ei naisena oo kokemusta.

mutta. kiinnostas tietää, mitä iloa perseeseen panosta on naiselle?! en vois kuvitellakaan harrastavani moista...
kokeile niin ei tartte ainakaan ihmetellä, eikai sitä muuten voi tietää miltä tuntuu. myös naista se jotenkin kiihottaa, en tiedä onko siinä joku piste niin lähellä..
en ihmettele, kunhan kiinnostaa. mutta kuten jo kirjoitin; en vois kuvitellakaan harrastavani!! ei ihan niin paljon kuitenkaan kiinnosta...

kylläpä täällä tuntuu taas olevan iloista porukkaa. mukavaa!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
miesten g-piste kuulema sijaitsee jossain tuolla peräsuolessa. siksi paskominenki tuntuu hyvälle :D näin olen siis kuullu, itellä ei naisena oo kokemusta.

mutta. kiinnostas tietää, mitä iloa perseeseen panosta on naiselle?! en vois kuvitellakaan harrastavani moista...
kokeile niin ei tartte ainakaan ihmetellä, eikai sitä muuten voi tietää miltä tuntuu. myös naista se jotenkin kiihottaa, en tiedä onko siinä joku piste niin lähellä..
en ihmettele, kunhan kiinnostaa. mutta kuten jo kirjoitin; en vois kuvitellakaan harrastavani!! ei ihan niin paljon kuitenkaan kiinnosta...

kylläpä täällä tuntuu taas olevan iloista porukkaa. mukavaa!
ihan miten sen ottaa... nokkiinsa. tarkoitin vaan että en ymmärrä miksi ihmetellään kuinka se voi tuntua hyvältä ja miltei kauhistellaan, vaikka ei ole edes kokeillut. Eikai naiset sitä harrastaisi suurin osa jos se ei jotenkin hyvältä tuntuisi.
 
exäpä onkin
Exäni olisi kanssa usein halunnut persereikään. Pari kertaa annoin ja loetin antamisen. Se ois persereiän jälkeen suoraan jatkaa mulkku paskasena emättimeennkin.
Vanhemiten halus vain useammin.
Jätin koko miehen vaikka kauan olimmekin.
 
juunäinon
Parhaat orgasmini olen saanut anaaliseksissä, mukana myös klitoriskiihotin. Tulee aika nopsaan! Jos pelottaa mutta haluaa kokeilla, pyytäkää miestä kostuttamaan sormi ja hieromaan siitä reiän päältä vaan.
 

Yhteistyössä