*

oksennustauti + raskaus !
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 13. Osumia 13

Ketju: oksennustauti + raskaus !

ap
    Vierailija

oksennustauti + raskaus !

Oon nyt 5h oksentanut, 15min viimesestä kerrasta. Oon rv 9+ jotain, ja oksentaminen saa ala-mahan kramppaamaan, aika kipeästi. Onko siitä jotain haittaa raskaana ollessa ?

vieras
    Vierailija
    Ajatteleppa sitä, että toiset oksentaa kuukausia 24/7 joten kyllä se vauva turvassa on...

ei
    Vierailija
    jos kestää päiviä, niin sitten. Muista vaan juoda ja yrittää syödä, kyllä se jossain vaiheessa pysyy sisällä.

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    Ajatteleppa sitä, että toiset oksentaa kuukausia 24/7 joten kyllä se vauva turvassa on...
    No minäpä ajattelen..

Lähinnä mun pointti oli se että voiko alkio saada kans jonku bakteerin, ja kun saa aikaan ala-mahaan kovia kipuja.

hm
    Vierailija
    ole huoleti, on mullaki yhessä raskaudessa ollu oksutauti, eikä siitä mitään seurannut.

mie
    Vierailija
    mulla oli noro-virus alkuraskaudessa, kesti noin viikon ja ainoastaan olivat nesteytyksestä huolissaan. Kaikki meni kuitenkin hyvin ja terve tyttö syntyi.

vieras
    Vierailija
    jaa no mä oksensin tosi rajusti vuorokauden,en tiiä mikä pöpö oli mutta sen seurauksena meni aamuyöstä vedet ja sairaalassa epäilivät että kalvot ois revenny sen oksentamisen takia.ja mulla oli rv 34 menossa kun vauva sitten syntyi.

ap
    Vierailija
    oli mulla esikonki aikana oksennustauti, mutta ei silloin saanut mahaa kipeäksi.

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ap
    oli mulla esikonki aikana oksennustauti, mutta ei silloin saanut mahaa kipeäksi.
    Ja olin kyllä siis yli 30+ viikoilla silloin.

mie
    Vierailija
    Mä olin vuosi sitten keväällä noroviruksessa ja olin viikoilla 13 tai jotain. Oksensin ja ripuloin monta päivää jatkuvasti ja neljäntenä päivänä tk:ssa pääsin tiputukseen, jolloin olo alkoi helpottaa... vauva voi hyvin koko ajan, sitä seurailtiin neuvolassa...

mä olen sairastanut jokaisessa raskaudessa yhden pahan mahataudin, ja vaikka tosiaan tuntunut että kuolemaa tekee niin ihmeesti vaan vauvat voineet aina hyvin

eräs äiti
    Vierailija
    Muistaakseni loppuraskauden oksutauti on vaarallinen, ei alkuraskauden.

eräs äiti
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti
    Muistaakseni loppuraskauden oksutauti on vaarallinen, ei alkuraskauden.
    tai vaarallinen ja vaarallinen.. siis VOI olla. Että ei sulla ainakaan nyt oo hätää.

Pikavastaus Pikavastaus