The Vampire Diaries... (vampyyrin päiväkirja)

  • Viestiketjun aloittaja Annabell
  • Ensimmäinen viesti
Annabell
Mitä mieltä??? Moon ollu niin koukus True blodiin mut oon nyt myös o nähny tuon uusimman sarjan ekan tuotannon kauden ja nii harmittaa et vasta syksyllä alkaa pyörii toinen tuotanto kaus..

Twiligtin viimesii leffoi oottelen.. neki kirjat jo kyll kaikki luettuna..

Niin koukus näihin... Oonko yksin??
 
et ole. tosin mä olen hurahtanut JR Wardin Mustan tikarin veljeskunta-sarjaan josta nyt viimeistä opusta luen. sellaista aikuistan vampyyriharlekiinia :p

tuota Vampyyripäiväkirjaa en ole vielä nähnyt mutta Moonlightia katon perjantaisin. tosin se ei ole läheskään niin hyvä kuin True Blood.
 
Amaterasu
Mä tykkään! Ootan kanssa sitä toista tuotantokauttta, syyskuun alussako se alkoi. Eka jäi niin jännään kohtaan :D Eroaa kirjasarjasta, kuten televisioinnit aina, mutta musta parempaan suuntaan. Ja Damon on ihana...
 
AP
Ja siel jossai sivuil luki et alkaa vast syystkuun 13 pvä siel näkkyy.. et nyt pittää vaa kärvistellä siihe saakka...

Joo jäi tosiaa erittäin jännään kohtaan.. ja kuollaakseni ootan et mite jatkuu.. Mut joo siis must tuo on paal parempi jopa ku truebood.. mielenkiintoisempi.. True Blood vaikuttaa vähä teennäiselt ja semmoselt väkinäiselt sarjalt nykyää.. :D:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Ja siel jossai sivuil luki et alkaa vast syystkuun 13 pvä siel näkkyy.. et nyt pittää vaa kärvistellä siihe saakka...

Joo jäi tosiaa erittäin jännään kohtaan.. ja kuollaakseni ootan et mite jatkuu.. Mut joo siis must tuo on paal parempi jopa ku truebood.. mielenkiintoisempi.. True Blood vaikuttaa vähä teennäiselt ja semmoselt väkinäiselt sarjalt nykyää.. :D:D
Mun täytyy kyllä sanoa että olen vähän pettynyt näihin viimeisimpiin True Blood -jaksoihin. Nyt on ollut vähän liikaa ällöttävää verellä mässäilyä mun makuun, ja Lafayetten stoori ei kauheasti kiinnosta, ja viime jaksossa ollut SPOILERIVAROITUS






Sookien kohtaaminen keijujen or whatever kanssa oli suorastaan naurettavan huonosti toteutettu mun mielestä :/ Toivottavasti loppukausi paranee.
 
*
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:
et ole. tosin mä olen hurahtanut JR Wardin Mustan tikarin veljeskunta-sarjaan josta nyt viimeistä opusta luen. sellaista aikuistan vampyyriharlekiinia :p

tuota Vampyyripäiväkirjaa en ole vielä nähnyt mutta Moonlightia katon perjantaisin. tosin se ei ole läheskään niin hyvä kuin True Blood.
<3 koukussa kyseiseen kirjasarjaan myös. Vatsassa perhoset pyörii kun noita kirjoja luen. Nyt tulossa sarjan kolmas (suomennettuna) tässä kuussa, ennakkotilasin jo itselleni. Pitäs tulla piakkoin..
 
Amaterasu
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:
et ole. tosin mä olen hurahtanut JR Wardin Mustan tikarin veljeskunta-sarjaan josta nyt viimeistä opusta luen. sellaista aikuistan vampyyriharlekiinia :p

tuota Vampyyripäiväkirjaa en ole vielä nähnyt mutta Moonlightia katon perjantaisin. tosin se ei ole läheskään niin hyvä kuin True Blood.
<3 koukussa kyseiseen kirjasarjaan myös. Vatsassa perhoset pyörii kun noita kirjoja luen. Nyt tulossa sarjan kolmas (suomennettuna) tässä kuussa, ennakkotilasin jo itselleni. Pitäs tulla piakkoin..
Mä luin vihdoin ton sarjan kaksi ekaa osaa, kun oon niitä täällä haukkunut. Kolmas, se Zsadistin stoori, on aluillaaan, mutta jätin kesken enkä tiedä jatkanko. Tosi hömppää ja kliseistähän nuo on, mutta varmaan lähes joka nainen haaveilee kirjoissa kuvatusta ''tosirakkaudesta'', missä mies ei enää näe ketään muuta kuin rakkaansa ja pannaan kuin kanit joka viidennellä sivulla. En vaan jaksanut innostua ja yksi syy on myös se, että mun mielestä vampyyri-vampyyri pariskunnat on tylsiä, jommankumman pitää olla kuolevainen :D
 
denlai
pläääääääh, mä en kyll tykkää yhtään, liian lapsellinen tai pitäskö sanoo teinimäinen :/ true blood on parempi ku päähenkilöt aikuisia, ja tykkään kans true lood kirjoista.

moonlight on ihan ok, parempi ku vampire diaries, johtusko kans siitä kun siinäki aikuisia.

heh heh, täytyy kummiski myöntää ett jaksoin katto vampire diariesia jopa jaksoon 12 saakka :'D sit en enää viittiny
 
Tausku
Mielestäni Twiligtit ja päiväkirjat ovat samanlaista TEINI romantiikkaa parhaimillaan ei oikein iske meikänaiseen sitten ollenkaan!!Nora Robertsin kuuden piiri trialogia iski täysillä ja J.R Wardin Mustan tikarin veljeskunta iski täysillä....Moonlight menee myös ja True blood nämä siksi että ovat suunnattuja AIKUISEMMILLE lukijoille ja katselijoille ei teineille!!!makunsa kullakin Muhun Ei todellakaan iske esm:potterit sit minkään vertaa mutta Tru sormusten herrasta leffat ja Tolkkienin kirjat muutenkin ja lujaa.
 
sue smith
Vampires diares on siis niin tylsää teini angs angst kamaa etä huhhuh... Kauheeta MASSAA kaikki... Meyer ehti ekan houkutus-sarjans kaa ja nyt vampyyri kamaa pursuu joka paikast (vai kiinnitänkö liikaa huomioo??)... Onks kukaa lukenu Matheson Richardin olen legenda? (vähänks oli hyvä...) Anne Rice ja J.R. Ward on kans hyvii. Niitte kirjoi on aivan liian vähä julkastu... Alettiiks Harrisi kirjoi julkasee vast joskus ku tv:st alettii näyttää True Bloodii ??? Meinaaku se kirjoi o aika vähä julkastu suomeks ja me hunot kielitaitoset joudutaa kärsii...
 
mustan tikarin veljeskunta , true blood parhaimpia!

bella ja eetu tietenki :saint:

mie olen missanu nuo telkkarista tulevat jaksot true blodista :headwall: olen yrittäny ettiä dvd boxina ekaa ja toista tuotanto kautta.. anttilassa oli mutat vain kakkos kausi
 
Mustan tikarin veljeskunta..

Oon lukenu kaikki kahdeksan kirjaa enkuksi, ja täytyy sannoo etten tykkää yhtään suomennoksista. Suomen kieleen sana uros ja naaras (Male ja Female)olisi saanut jäädä suomentamatta, samaten kun Scribe Virgin...

Mutta lukekaa ihmeessä englanniksi! Mun 7 enkulla mennee ihan hyvin, ja ne on sairaan hyviä kirjoja.

Mä tykkäsin eniten Vishousin kirjasta ja jos luoja suo (eli J.R. Ward) niin Blay & Qhuinnin kirja vois olla super!

Ja täytyy sanoa että Johnin ja Xhex:in kirja oli myös yks parhaista...

Seuraavaksi saadaan maaliskuussa kirja joka kertoo (sori, jos ette halua tietää:whistle:, Paynesta, Vishousin siskosta jota Scribe Virgin pitää Fadessa piilossa...

Seksiä, väkivaltaa, seksiä, rakkautta, erilaisia hankaliakin luonteita hienosti auki selitettyinä....

LUKEKAA;)

JR Ward: Best-Selling Paranormal Romance Author
 
"nörtti"
Mä oon kattonu koko ensimmäisen tuotantokauden ja puolet tokasta ja hyvä sarja on! Alussa vähän löllö mut muuttuu sit tosi jännittäväks! Eikä oo pelkästään vampyyrejä vaan muitakin yliluonnollisia olentoja :D
 
Twilight & vampyyripäivis fani
Hei voiko joku sanoa et millon alkaa 2 tuotanto kausi? Ku jai niin jännään kohtaaan :) Ja kun en haluu kattoo niitä netistä kun sit kaikki jännitys menis :( nii et voiko joku kiltti kertoa et millon ne taas alkaa ja tuleehan ne saman päivänä ja ihan samaan aikaan ?
 
"Ansku"
Et todellakaan oo yksin Annabell.Mä ootan ihan kauheesti Twilightin viimesii osii ja haluisin kattoo Vampyyri päiväkirjoja,mut en saa valvoo niin myöhään et näkisin ne (Vampyyri päiväkirjat siis).Haluisin nähä myös True Blood-sarjan.En oo vielä lukenu Twilight-sarjan kirjoista kun pelkästään Houkutuksen ja Uusikuun.Ootan et saisin vielä Epäilyksen ja Aamunkoin omaks et pääsis lukee ne.
 
"Ansku"
Oho...Taisin olla hieman hajamielinen.Katoin että ylin viesti oli viimesin,vaikka se ilmeisesti olikin alin.Ja laitoin vastauksen Annabelin viestille joka oli viimevuodelta.Että hups vaan.
 

Yhteistyössä