The Vampire Diaries... (vampyyrin päiväkirja)

  • Viestiketjun aloittaja Annabell
  • Ensimmäinen viesti
"minää"
Fintv:stä voi kattoa vampyyripäiväkirjoja. Tosiaan siellä ei ole kuin toisen tuotantokauden yhdenteentoista jaksoon asti. ei oo tullu moniin viikkoihin uutta jaksoa. Että syyskuuhun asti pitää ootella!
 
----
MIstäs pääsis näkee suomen teksteillä tokan kauden??
Ei hajuakaan, kun ei itsellä ole tarvetta. Mites siellä finn-tv:ssä, vai mikä se paikka nyt oli, ehkä joku tietää.

Enkkua on muuten helppo harjoittaa katsomalla paljon tekstittä tai enkkuteksteillä sarjoja. Jos on siis edes perusteet hallussa. Kaikkia juttuja ei tietenkään aluksi tajua, mutta eipä kaikkea myöskään suomenneta.
 
kysymys vaan
Olen jo toisen kauden 12' jaksossa, fin-tv'ltä tai mistään ei sitä kolmattatoista löydy. Kuulemma YouTubesta sen voi katsoa osissa... Mutta tiedättekö jonkun paikan jossa niitä lymyäisi?
Ei ollut Mtv3: sen katsomossakaan. Jelppa! (;
 
Supernaturaaaaal!
Sitten kun vampyyrit alkaa jo kyllästyttää... siirtykää seuraavaksi....

SUPERNATURALin pariin!!!!
Hemmetin hyvä sarja ja yleensä hauska! Huom, sisältää myös kaksi erittäin sööttiä miestä... NAM!
Supernaturalin kaudet myös fintv:ssä.
Sitäpaitsi True bloodia en pystynyt katsomaan kuin kaksi kautta pikakelauksella ja rupesi etomaan, ihan ällöttävän tekemällä tehty sarja, siis sellainen... naurettava, tulee myötähäpeän tunne koska se on niin... ällön tyhmä...
 
Joku!!!!
Siis mua on jääny vaivaamaan yks asia sarjasta vampyyrip päiväkirjat!!! Mitä siinä viikkositten maanantain jaksossa tapahtu, ku en nähny sitä?? ku sillon sunnuntaina se Elena katos, jaku en kattonu sitä maanantain jaksoo, nii en oikee älynny mitä siinä on niinku tapahtunu, ja ku en mistään netistäkään löyvä sitä sarjan jaksoo, et kattosin, vai tietääkö joku mistä niitä voi kattoo?? Ja onko se toinenkii tyttökateissa (en muista sen nimee) siis se joka on "noita" nii onko sekii vielä jossain, vai onko se löydetty??
 
Katon ja on todellakin yks lempisarjoistani :) Monet täällä on ehtinyt jo väittää että teiniromantiikkaa, mut on siinä paljonpaljon muutakin ;) Esimerkiksi jännittäviä juonenkäänteitä on ihan hirveästi mikä on hyvä asia, hahmot on ihania. En näe mitään samaa päiväkirjoissa kuin Twilightissa.
 
"Juulia"
Vampires diares on siis niin tylsää teini angs angst kamaa etä huhhuh... Kauheeta MASSAA kaikki... Meyer ehti ekan houkutus-sarjans kaa ja nyt vampyyri kamaa pursuu joka paikast (vai kiinnitänkö liikaa huomioo??)... Onks kukaa lukenu Matheson Richardin olen legenda? (vähänks oli hyvä...) Anne Rice ja J.R. Ward on kans hyvii. Niitte kirjoi on aivan liian vähä julkastu... Alettiiks Harrisi kirjoi julkasee vast joskus ku tv:st alettii näyttää True Bloodii ??? Meinaaku se kirjoi o aika vähä julkastu suomeks ja me hunot kielitaitoset joudutaa kärsii...
Joo nii varmaa on teini angst paskaa ku vampyyripäiväkirjat on keksitty jo ennen twilightia. Älkää siis tuomitko. Meyer on surkeimmasta päästä. Ja sitäpaitsi vampyyripäiväkirjojen alkuperäinen kässäri on tehty jo vuonna 1991 joten eiköhän se ole Meyer joka matkii. TV-sarja TVD:stä tosin tehtiin jälkeenpäin. Mutta toi dissaus... Ja TWILIGHT jos joku on massaa, ei todellakaan TVD!!!
 
Damon-fan forever<33
pläääääääh, mä en kyll tykkää yhtään, liian lapsellinen tai pitäskö sanoo teinimäinen :/ true blood on parempi ku päähenkilöt aikuisia, ja tykkään kans true lood kirjoista.

moonlight on ihan ok, parempi ku vampire diaries, johtusko kans siitä kun siinäki aikuisia.

heh heh, täytyy kummiski myöntää ett jaksoin katto vampire diariesia jopa jaksoon 12 saakka :'D sit en enää viittiny
Teinimäinen? Tiedän monta 30-40- vuotiasta jotka katsovat vampyyripäiväkirjoja. Itse olen 13-vuotias. Eksyin tänne vahingossa ja alkoi ottaa päähän nää "liian teiniangst"-kommentit, joita te AIKUISET täällä jakelette. True blood on teennäistä tekopyhää veristä leikkiä. TVD<3DS<3SS<3DELENA

Kaikki eivät pidä The Vampire Diaries teiniohjelmana. Ottakaa huomioon muutkin ihmiset, jos ees ootte aikuisia!

The Vampire Diaries-ikäraja:

THE COMPLETE FIRST SEASON: 13-v
THE COMPLETE SECOND SEASON: 18-v

EI ole mitään erityisesti teineille suunnattua ohjelmaa!
 
"vieras"
mun mielestä on parhain vampyyri aiheinen sarja ta elokuva . nyt kun muita katsoo esim twilaigia ja true blood nii se on ihan jäljessä kaiskessa maskeerauksessa ja sensemmosessa siiinä ei oo ees päätä eikä häntää koko kuvassa . ja tosi rumia näytteliöitä ja huonoja kuten taas vamyyrin päiväkirjassa on kauniita näyttelijoitä ja maskeraukset on pelottavia vampyyrin päiväkirja on paras vampyyri aihenein juttu . i love vampire diares
 
Damon-fan forever
[QUOTE="vieras";25186749]mun mielestä on parhain vampyyri aiheinen sarja ta elokuva . nyt kun muita katsoo esim twilaigia ja true blood nii se on ihan jäljessä kaiskessa maskeerauksessa ja sensemmosessa siiinä ei oo ees päätä eikä häntää koko kuvassa . ja tosi rumia näytteliöitä ja huonoja kuten taas vamyyrin päiväkirjassa on kauniita näyttelijoitä ja maskeraukset on pelottavia vampyyrin päiväkirja on paras vampyyri aihenein juttu . i love vampire diares[/QUOTE]

I agree! Hyvä, että joku edes on kanssani samaa mieltä! Totta myös se että vampyyripäiväkirjoissa on todella kauniit/komeat näyttelijät, ja plussaa TVD:lle maskeerauksista!

<3 :)) <3
 
:DD:D
Sille joka sanoi,että kun "Meyer ehti ensin vampyyreineen ja nyt vampyyreita pursuaa kaikkialta" niin itseasiassa L.J Smith (vampyyripäiväkirjojen kirjoittaja) on kirjoittanut ensimmäisen kirjan jo 2001-joten suosittelen että otat ensin asioista selvää ennenkuin alat leikkiä kaikkitietävää ...;)
 

Yhteistyössä