parrankasvu naisella

  • Viestiketjun aloittaja häpeä
  • Ensimmäinen viesti
ds
Nyppimällä ja ajelemalla karvankasvu vaan lisääntyy :( Kosmetologeilla on laitteet, joilla tuhotaan karvankasvupaikka ja tulos on pysyvä. Hoito on kivuton. Joten jos haluat parrasta eroon, niin kosmetologille mars :)
 
Mulle kasvoi vaihdevuosien myötä yksi karva leukaan. Syylä siitä oliskin vielä puuttunut. Istuttiin nenäkkäin ukon kanssa kahvipöydässä ja hän tarras siihen luullen sen olevan kissasta lähtöisin. Nolotti.
 
=DD
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:
Mulle kasvoi vaihdevuosien myötä yksi karva leukaan. Syylä siitä oliskin vielä puuttunut. Istuttiin nenäkkäin ukon kanssa kahvipöydässä ja hän tarras siihen luullen sen olevan kissasta lähtöisin. Nolotti.
hahhaahaaa=DDDvoi vittulanmäki sentään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ds:
Nyppimällä ja ajelemalla karvankasvu vaan lisääntyy :( Kosmetologeilla on laitteet, joilla tuhotaan karvankasvupaikka ja tulos on pysyvä. Hoito on kivuton. Joten jos haluat parrasta eroon, niin kosmetologille mars :)
Karvahan ei kasva yhtään enempää ajeli sitä tai ei.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis ihan kunnon sänki koko leuan alueelle.. ei siinä paljon pinsetit auta :(

gillette joo, mut eikö ihan oikeasti olis mitään lääkettä tms?
Joillekkin auttaa e-pillerit. Hormooneistahan toi karvankasvu johtuu.
 
nina
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis ihan kunnon sänki koko leuan alueelle.. ei siinä paljon pinsetit auta :(

gillette joo, mut eikö ihan oikeasti olis mitään lääkettä tms?
mene kosmetelogille,vetävät vahalla kerralla pois. kasvaa hitaammin takaisin ja usein hennompina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja =DD:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:
Mulle kasvoi vaihdevuosien myötä yksi karva leukaan. Syylä siitä oliskin vielä puuttunut. Istuttiin nenäkkäin ukon kanssa kahvipöydässä ja hän tarras siihen luullen sen olevan kissasta lähtöisin. Nolotti.
hahhaahaaa=DDDvoi vittulanmäki sentään!
Tää nyt ei asiaan mitenkään kuulu, mutta se sanotaan oikeasti voi vittulan väki sentäs.

 
lara
Alkuperäinen kirjoittaja täällä kans:
veet:illä on jokin pikkutuubi rasvaa joka tarkotettu just noille karvoille.. näin mainoksen jossain lehdessä, mutten prismasta sitä ainakaan löytänyy.. :/
tarkoitat varmaan sitä vahaa.olen kokeillut sitä.se tuubi lämmitetään ensin kuumassa vedessä.. mulla lähti vain muutama haiven,eli ei toiminut ainakaan mulla:/ ap:lle sympatiat!
 

Yhteistyössä