Punkki koiralla??!!

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Miltä sen kuuluisi näyttää? Meillä koiralla on ollut hetken luomen näköinen ruskea patti rinnassa ja ihmettelin kun en ole aiemmin huomannut. Nyt se on muuttunut entistä pidemmäksi ja mieleen tulikin punkki.. Kuinka se poistetaan oikeaoppisesti? Tarvitaanko aina ne pihdit? Se on niin suuri että helposti sais esim. sormilla pois..
 
juu
No yökkis, ei sitä kyllä sormilla kannata ryhtyä ottamaan. Ei lähde edes hyvin. Otat pinsetit, joissa ois mielellään sellainen tasainen se kärki. Sitten tukeva ote ihan nahan ja punkin pään kohdalta ja alat kiertämään sitä niinkuin viinipullon korkkia. Sitten ite oon vielä desifioinu ei-kirvelevällä.

Se punkki on semmonen ällöttävä pallero, katso google-haulla kuvia. Kun katot taskulampun kans, niin huomaat että siltä löytyy jalatki ym. Ja mitä nopeempaa sen poistaa sen parempi.
 
vieras
No, mie oon kyllä ottanut ihan sormin pois. Pikkasen oon kääntänyt punkkia ja sit nypänny pois. Aina oon saannu kaikki kokonaisina. Ei ny kyl valehtelen, muutama viikko sit löysin meijä pennulta kuolleen punkin ja sillä kyl jäi sit pää koiraan. Antibiootti kuurin sai.Meillä punkit on olleet harmaita, mutta onkos noita muunkiin värisiä? Sitä en tiijä.
 

Yhteistyössä