*

Ummehtunut haju pois kaapista
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 7. Osumia 7

Ketju: Ummehtunut haju pois kaapista

..
    Vierailija

Ummehtunut haju pois kaapista

Millä saisi ummehtuneen hajun pois kaapista? Ei varsinaisesti haise pahalla, mutta tunkkaiselle. Meillä siis vanha puinen vaatekaappi eteisessä.

rankempi aine
    Vierailija

Kloriitilla pesu

kunnon rankkaa pesuainetta tai klooria ja sillä jynssäät koko kaapin

En ole vielä keksinyt, mulla yksi sellainen, joss säilytän liinavaatteita ja se vanhemman puun haju siinä väkisin leijuu. Olen pitänyt puoli vuotta kaapin ovea raollaan, se vähän auttaa, mutta jos on näkyvämmässä paikassa, niin ei liene mahdollista.
    Joku jääkaapin raikastukseen on ehdottanut sitruunaa tai ruokasoodapurkkia nurkkaan, en tiedä tepsisikö tässä?

Kloriitin haju ei sekään mukava ole, eikä ehkä ihan vanhaa puuta sillä rikkoisi/vaalentaisi :o

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Ooo
    En ole vielä keksinyt, mulla yksi sellainen, joss säilytän liinavaatteita ja se vanhemman puun haju siinä väkisin leijuu. Olen pitänyt puoli vuotta kaapin ovea raollaan, se vähän auttaa, mutta jos on näkyvämmässä paikassa, niin ei liene mahdollista.
    Joku jääkaapin raikastukseen on ehdottanut sitruunaa tai ruokasoodapurkkia nurkkaan, en tiedä tepsisikö tässä?
    No ihan just tollasesta hajusta puhun. Mietin kanssa tota soodapurkkia. En tahtois kaappiin mitään kovin voimakasta ominaistuoksua tuon ummehtuneen tilalle. Kokeilin jo laventelintuoksusta pesuainetta ja jätin kaappiin pesun jälkeen pienen pyyhkeen, missä tota ainetta. Mutta tuoksuu musta nyt vaan vähän erilaiselle ummehtuneelle Sais haista "neutraalille" Kuinkahan sooda tai sitruuna mahtaa toimia? Jaakaapissa on sitruuna toiminut hyvin.

ppp
    Vierailija
    toimiiko kahvipaketti kaapissa?

"reija ensimmäinen"
    Vierailija

UP

Mulla sama ongelma, onko kukaan löytänyt toimivaa ratkaisua?

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot