GO jutta Go ruokavalio

  • Viestiketjun aloittaja en löydä
  • Ensimmäinen viesti
RUOKAVALIO
Aamiainen
. 45 g kaurahiutale
. 100 g raejuusto, rasvaton
. 1,5 dl mehukeitto, sokeroimaton
. + Omega 3 2 kpl
Lounas
. 100 g kana / 100 g naudanliha / 100 g kala
. 1 kpl kananmunanvalkuainen / 25 g raejuusto, rasvaton
. 200 g vihanneksia vapaa valintaisesti
. 5 g oliiviöljy
Välipala
. maitorahka 250 g
. 100 g pakastemarjoja
. tai 1 kpl Pro-Fx lo-carp bar -proteiinipatukka / 40g Fast Dietmix
Päivällinen
. 100 g kana / 100 g naudanliha / 100 g kala
. 40 g riisi / 40 g pasta / 170 g peruna
. 200 g vihanneksia vapaa valintaisesti
. 5 g oliiviöljy
Iltapala
. 250 g maitorahka / 150 g raejuusto, rasvaton
. 1 dl mehukeitto, sokeroimaton
. 10 g vehnäleseitä
. + Omega 3 2kpl
Palautusjuoma (heti välittömästi treenin jälkeen, vain treenipäivinä)
. 40 g Fast Dietmix (kovaa treenaavat voivat käyttää tuhdimpaa palautusjuomaa esim. Fast Reco 2)
Naudanliha voi olla paistijauhelihaa.
Kala tonnikalaa vedessä.
Pyri juomaan vettä tasaisesti koko päivän ajan - minimissään 3 litraa. Aamulla heti herättyäsi juo tyhjään vatsaan vähintään 0,3 litraa vettä.
Painot tarkoittavat raakapainoja, eli siis puntaroidaan ennen keittämistä tai paistamista.
Ateriaväli minimissään 2 h ja maksimissaan 4h. Tämä on erittäin tärkeätä!
Jos jokin ateria jää väliin jostain syystä, korvaa se Fast Dietmix 40 g drinkillä tai Pro-Fx proteiinipatukalla.
Käytä mausteita runsaasti ja varsinkin tulisia mausteita on hyvä käyttää niiden termogeenisen vaikutuksen takia. Samoin käytä suolaa ruoissa, koska natrium on erittäin tärkeä koko prosessissa! HUOM! Lisätyn suolan määrä 2-3 g/pv.
Makeutusjauhetta voi käyttää
 
ryj
Alkuperäinen kirjoittaja MiiskuMuikkunen:
Pakko kysyä Chef:
Oliko tuo dietti halpa? Siis menikö teillä ruokaan enemmän rahaa kuin normaalisti?
No en laskenut kovin tarkkaan, mutta minusta meni enemmän rahaa kuin normaalisti. En ole sataprosenttisen varma, mutta tämmöinen tuntuma oli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MiiskuMuikkunen:
Pakko kysyä Chef:
Oliko tuo dietti halpa? Siis menikö teillä ruokaan enemmän rahaa kuin normaalisti?
Meni paljon vähemmän rahaa, koska kauppaan jäi kaikki karkit, pullat, keksit yms. sekä lähes kaikki limut.

Lisäksi tuo ruokamäärä mitä pitäisi syödä on ihan julmetun suuri, enkä sitä kyennyt syömään. Söin päivittäin 3 ateriaa, joskus jos olin enempi huhkinut niin jaksoin syödä 4 ateriaa.

Söin aamulla aamupalan, päivällä lounaan ja illalla välipalan. Jos kaipasin lisää ruokaa, otin aterioihin mukaan päivällisen.

Marjat mulla oli pakkasessa, lihat ostan aina muutoinkin tarjouksesta, eikä rahka ole kovin kallista, saati puuro.

Dietmix ei ollut halpa, mutta lienee sen arvoinen kuitenkin :)
 
kuym
Paljonkohan tuossa ensimmäisessä oli kaloreita, laskiko kukaan? Oma aineenvaihduntani nollaliikkeellä jo sen 2000 kaloria, että hiukka heikotti dieetti. Olisin voinut kertoa tosin kaikki 1,5:llä, mutta en tainnut kertoa muuta kuin lihat ja kerta päivässä sallitut riisi/pasta/peruna.
 
mintte
Hei. Kuulostaa mielenkiintoiselta ja olisin valmis kokeileen mutta kysyisin että miten maidon kanssa pitää toimia, juon mielelläni maitoa enkä tiedä miten sen suhteuttaisin tuohon diettiin.
 
No niin :)
Löytyi tällainen vanha ketju asiasta, joka minua juuri tällä hetkellä kiinnostaa. En ole mukana missään Go fat Go- ryhmässä, mutta olen kokeillut pari päivää tuota ruokavaliota enkä meinaa saada kaikkea alas mitenkään. Vaikka nimenomaan olen saanut itseni aiemmin lihomaan syömisellä, outo juttu.
 
Vähyäsen
Löytyi tällainen vanha ketju asiasta, joka minua juuri tällä hetkellä kiinnostaa. En ole mukana missään Go fat Go- ryhmässä, mutta olen kokeillut pari päivää tuota ruokavaliota enkä meinaa saada kaikkea alas mitenkään. Vaikka nimenomaan olen saanut itseni aiemmin lihomaan syömisellä, outo juttu.
Vähän aikaa meni mullakin niin, ettei millään jaksanut syödä kaikkea. Kohta huomaatkin, että on koko ajan nälkä :).

Ruokamäärät on suuret, mutta syödyn ruoan kalorimäärät pienet. Mulla lähti normaalipainoisena kilo viikossa ja kolme senttiä vyötäröltä. Tosin voi tulla helposti takaisin tuo.

Ja viikon jälkeen repsahdin takaisin, mutta olemus oli ihanan timmi ja ihailinkin hoikistunutta vyötäröäni aina tilaisuuden tullen, se kun on aina ollut mun ongelmakohta :D
 
[QUOTE="joku";22817986]Olis kiva tietää paljonko chefillä tippu paino tolla kuurilla.[/QUOTE]

8 kg. Olisi ehkä pudonnut enemmänkin, mutta olin ollut jo dietillä ennen tuota, eli nesteet oli jo kropasta pois.
 
"aurinkoinen"
päätimme 4 kaverini kanssa 2010 kesällä vetää Jutan dietin 4 viikkoa. Tulokset oli kaikilla mahtavat 5-8kg tippui ja kaikki olimme mahtavassa rantakunnossa;) Itselläni lihakset tulivat esiin ja tottakai jenkkakahvat poistuivat olo oli mitä mahtavin. Samaan aikaan tapasin nykyisen mieheni ja 4kk poikani isän.
Nyt olisi 8kg viellä tiputettavaa ja ajattelin nyt aloittaa dietin kun salilla on käyty kohta 3kk paino ei putoa, mutta lihasta on kyllä tullut läskien tilalle.Tavoitteena olisi olla rantakunnossa viimeistään elokuussa. Saa nähdä kuinka käy, viimeksi 4 viikonjälkeen oli hirveä leipähimo, herkkuja ei muuten tehnyt mieli kun kahvinkanssa söi proteiinipatukan tai joi laisillisen coca cola zeroa. rannallekin tehtiin edelleisenäpäivänä eväät valmiiksi kahvit termariin ja proteiinipatukka kassiin mukaan jos nälkä yllättää;) samalla tuli ruokavalio ja ruokalu ajat kuntoon.
 

Yhteistyössä