*

Talvihaalari?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 9. Osumia 9

Ketju: Talvihaalari?

luntatulee
    Vierailija

Talvihaalari?

Millaisen talvihaararin ostat ja miksi juuri sen? Valinnan vaikeus, kun niitä on niin paljon erilaisia taas..missä olis hyvä hinta/laatusuhde?

"vieras"
    Vierailija
    Minä olen ajateluut NameIt:in talvihaalareita näille pojille.
    Hintaa on 35€, se onkin suurin syy haalarivalintaan.
    Mä kun en halua ostaa 150€:n haalaria vain sen takia, että sillä on sitten mahdollisesti hyvä jälleenmyyntiarvo.

hillailona
    Vierailija
    Jos on pienempi lapsi 1-2 v, sopii mitkä vaan lämpimät ja sopivan kokoiset, tarvittaessa voi käyttää kurahousuja päällä. Vähän isommalle lapselle Travallen Remut tai Reimatecit. Niistä riittää seuraavallekin lapselle.

Ostin jo viime talvena alesta Lassietecin haalarin. Hinta kohtuullinen ja laatu mainio. Väri/kuosikin miellytti.

Molo Kidsin sateenkaari haalarin
    Halusin ehdottomasti ostaa juuri sen joka eniten silmää mielytti ja tietysti huippuominaisuuksilla.

Syyshaalarina on LassieTec mutta nyt halusin tuhlata

Ostin sen, mikä miellytti eniten silmää, ja minkä ominaisuudet tiedän loistaviksi.
    Valintani oli siis Everest-haalari 4½ v pojalle

"vieras"
    Vierailija
    Meille on jo ostettu Molokidsin haalari. Ticket to heavenin takkia ja housuja mietin myös. Tai sitten Legon, jos ryhdyn säästäväiseksi

"sama"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    Meille on jo ostettu Molokidsin haalari. Ticket to heavenin takkia ja housuja mietin myös. Tai sitten Legon, jos ryhdyn säästäväiseksi
    Niin ja laatu ratkaisi. Haluan haalarin olevan sellainen, ettei tarvitse jännittää paleleeko tai kastuuko lapsi hoitopäivän aikana.

1vllä on greenhill haalari ja 4vlle tulee varmaan remu tai lassietec. Ekaluokkalaiselle icepeakin takki-housusetti tai joku muu.

Pikavastaus Pikavastaus