*

Turvaistuin Saksasta
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 16. Osumia 16

Ketju: Turvaistuin Saksasta

"unikko"
    Vierailija

Question Turvaistuin Saksasta

Ajattelin tilata Cybex Pallas turvaistuimen Saksasta. Mistä nettikaupoista olette tilanneet? Onko toimitus ollut ok?

Olen katsellet istuin kidsroomista, kun siellä ainakin olisi kyseistä väriä ja kangaslaatua saatavana mitä haluan. Suomesta en ole sitä väriä tai kangasta löytänyt ja tuleehan tuo Saksasta tilaaminen myös noin 80€ halvemmaksi.

Onko kidsroomista kokemusta?

fghj
    Vierailija
    Reilu vuosi sitten tilasin Kidsroomista Maxi-Cosin, ja hyvin toimi.

Katso ihmeessä mytoys.de!!! Just tilasin saman istuimen sieltä ja hinnaksi tuli yhteensä n.190eur. Toimitus pelasi hienosti ja värivaihtoehtoja löytyi useita. Suosittelen!

Ja istuin itse on tietysti loistava

Ostin juuri Cybex Pallas fix:n Saksasta. Tänään tuli pakettikortti ja mies hakee istuimen illalla postista.
    Tilasin istuimen täältä: kikiwelt.de

Lisään vielä, että olen ostanut usein Spielzeug, Kindermode, Babysachen, Spiele für draußen auf myToys.de - myToys.de sivustolta ja se on ihan ok. Olisin sieltä varmaan ostanut Pallas istuimen, mutta siellä ei ole sitä vielä isofixinä myynnissä.
    Viimeinen muokkaaja Meade; 17.09.10 15:28.

Ja istuin tuli kotiin suoraan kannettuna

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy Näytä viesti
    Ja istuin tuli kotiin suoraan kannettuna
    Kyllä tuolta kikiweltistäkin tulee paketti kotiin kannettuna. En vain ollut avaamassa ovea kotona kun olivat pakettia tuomassa. Sama on mytoyssin kanssa. Eivät sovi tuontiajasta ja jos et ole kotona, niin pakettin voi noutaa sitten illalla itellasta...

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Meade Näytä viesti
    Kyllä tuolta kikiweltistäkin tulee paketti kotiin kannettuna. En vain ollut avaamassa ovea kotona kun olivat pakettia tuomassa. Sama on mytoyssin kanssa. Eivät sovi tuontiajasta ja jos et ole kotona, niin pakettin voi noutaa sitten illalla itellasta...
    Mä olin just tutkimassa tuon kikiweltin ratasvalikoimaa kiitos linkistä! Hyviä nettikauppoja on kiva selailla

"unikko"
    Vierailija
    Kiitoksia avusta

Tuolla mytoys.de ei näytä nyt olevan kuin muutama väri.

Tuo kikiwelt vaikuttaa hyvältä ja edullisemmalta kuin tuo kidsroom

"unikko"
    Vierailija
    Tuossa kikiweltissä on kyllä se huono puoli, että kaikki on saksaksi ja kun en kieltä juurikaan osaa, niin en oikein ymmärrä kaikkea. Kidsroomissa kunon englanniksikin tietoa.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "unikko" Näytä viesti
    Tuossa kikiweltissä on kyllä se huono puoli, että kaikki on saksaksi ja kun en kieltä juurikaan osaa, niin en oikein ymmärrä kaikkea. Kidsroomissa kunon englanniksikin tietoa.
    En minäkään osaa Saksaa, mutta ei se ole mua estänyt ostamasta paljon Saksasta. Google kääntäjä on ollut kovassa käytössä ja olen kikiweltiinkin maksanut paypalilla, koska se on helppo tapa maksaa. Sitten sitä oppii pikku niksejä kuten helppo tapa ottaa selvää toimittaako nettikauppa Suomeen ja millä hinnalla on siirtää jokin tavara ostoskoriin ja laittaa lähetysmaaksi Suomen...

"Miira"
    Vierailija
    Ohhoh, kylläpäs on törkee ero hinnoissa! Vertailin huvikseni Maxin Pearlia jalustoineen.
    Suomessa halvin istuin 289€ + jalusta 189€ = 478€

Saksasta toimituskuluineen= 370€

onkohan joku tilannut jotain lähiaikoina mytoys.de ? kuulin huhua että viimeaikoina on ollut toimitusongelmia ja rahan palausten kanssa jotain säätöä useammalla.
    mietin että napsutanko tuolta istuimen vai en.

Tilattu on ihan kuukauden sisällä molemmista Cybexin Solution X2 turvavyöistuimet. Mytoys.de toimi hyvin, ei mitään ongelmia ollut. Samoin Kikiwelt toimi hyvin. Tilasin Kikiweltiltä itseasiassa tuon turvavyöistuimen eBayn kautta, sain ilman postikuluja.

Mukavat alennukset molemmissa liikkeissä!

Ja laskeskelin että satasen säästin per istuin tilaamalla Saksasta suomalaisten nettikauppojen sijaan.

joo, ja noita samoja kauppoja pohdin ehkä sitten uskallan tilata, 11kk ikäinenhän välttämättä haluaa niitä candy colors värejä niinkun violetti tai pinkki

Näinhän se on! Meillä jo 3,5-vuotias halusi candy colors-värit ja tuolloin tammikuun lopussa niitä Mytoys:lla olikin. Tilasin samalla autoon etupenkin selkänojaan kiinnitettävän suojan, jossa on taskuja naperon tavaroille. Ei tarvitse jatkuvasti olla ojentamassa vesipulloa jne. pidemmillä matkoilla ja suojaa samalla penkin selkänojaa lapsen kengiltä. Samoilla postikuluilla muistaakseni tulee niin paljon tavaraa kuin vain jaksaa/hennoo tilata.

Pikavastaus Pikavastaus