Kadonnut kierukka...

  • Viestiketjun aloittaja missä?
  • Ensimmäinen viesti
missä?
Voe elämä... Mulle laitettiin 8kk sitten kuparikierukka... Kävin sitä tarkastuttamassa tuolla neuvolan puolella, ja kuinkas ollakkaan, sitä ei löytynyt???? Ja eikun huomenna lääkärille uudelleen metsästykselle??? Voi kevät :/
Onko muita kierukan kadottaneita??
Mitähän jos sitä ei oikeesti löydy??
 
fdg
Jos käyttää vibraattoria se voi irrota munasarjoista ja tippua pois ajan myötä, oletko käyttänyt jotain kovaa värähtelevää ja pitkää että se yltää sinne kierukkaan asti siellä?
 
"gen"
Ootko katsonut sohvan alta? Tai keittiön kaapista....???
Eihän se leku nää yhtään paremmin kuin hoitaja, eiks sun ultraan pitäis mennä, niin siellä näkyy onkopaikoilaan...
 
sdfg
[QUOTE="gen";22089722]No ei se vibralla lähde... Yks minkä kans voi lähteä niin tamppooni; narut voi tarttua kierukan lankoihin.[/QUOTE]

Voise lähteä, tiedän tapauksen että on lähtenytkin irti.
 
vetoketjuni on jumissa harm
Tää voi olla vakava asia. Nimittäin kävi niin, että ystäväni tuli kesällä raskaaksi kierukasta huolimatta ja rv.15 huomattiin tilanne kun hän meni kovien vatsakipujen vuoksi päivystykseen. Kierukasta erittyvä hormoni oli tappanut sikiön ja ystäväni joutui käynnistykseen ja synnytti kuolleen sikiön alakautta. Järkyttävän kamala kokemus oli hänelle!!! Ja nyt koko kierukkaa ei enää löydetä! Lääkärin mielestä se on tullut itsestään pois, ystäväni huomaamatta, mutta ei se ole mahdollista. Kyllä se sen verta sattuu, että sen huomaisi.
 
"öö"
Alkuperäinen kirjoittaja missä?;22089748:
Eipä ole vibroja tullut käytettyä... mieskin löytyy ;)
Tampoonitkin on vähäiselläkäytöllä,ainoastaan runsaimman vuotopäivän...
Jaa mitenköhän tuo vibran käyttäminen/käyttämättömyys siihen mieheen liittyy...
 
"Chick"
Mulla on hormonikierukka lähtenyt pois paikaltaan. Löytyi ihan kohdun perältä ja gyne poisti sen, koska se aiheutti kipua ja omituisia vuotoja. Ehkäisyteho oli luonnollisesti säilynyt, kun kysessä oli hormonikierukka, mutta kuparinenhan ei kai toimi jos ei ole paikallaan.
 
"Chick"
Alkuperäinen kirjoittaja missä?;22090005:
Miten ihmeessä tuon kapistuksen sitten pois saavat, jos langat ovat hukassa??
Ja tämän selkäkivun takia tätä asiaa lähdettiin jo nyt tarkastaan..
Pitkillä pihdeillä ultran avulla mulla ainakin poistettiin. Ei ollu ollenkaan paha rasti.
 
känkkäränkkä
Mulla oli hormonikierukka 10kk, ja lähti pois,kävin päivystyksessä kun oli olo että supistelis ja muutenkin "outo" olo. Enkä varmasti olis huomannut että oli tulossa pois jos olisi ollut menkat samaan aikaan : / Ja ihan jollain pihdeillä veti sen pois, oli jo puoliksi ulkona kohdusta!
 
"gen"
Tiedän itse kyllä kokemuksesta että kun kierukka irtoo itsellänsä tai otetaan pois niin se ei satu ollenkaan, niinkuin joku yllä väitti. Se kierukan laittaminen on sitte aivan eri asia.
Ja itse en ollut ennen kierukkaa raskaana, ja silti pois ottaminen ei tuntunut yhtään miltään.
 

Yhteistyössä