Elloksen Ticket to heaven haalari

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="a p";22122662]Ei ollut munkaan haalarissa lappua ja joku muukin kirjoitti ketjussa samaa. Minä siis kysyin Ellokselta vedenpitävyydestä ja minulle vastattiin, että ei ole vedenpitävä vaan vettä hylkivä tms. ja on normaalia Ticketin mallistoa.

Tilasin muuten harmaan puvun ja näyttää vähän tumman siniseltä mun ja miehenkin mielestä. Outoa![/QUOTE]

Ainut vaan että tiketti ei normaalikaupoissa myy ku vettäpitävää haalaria.
 
"vieras"
lippu taivaaseen :D tuleeko lapsista enkelilapsia jos ne pukee noin kammottavan nimiseen rytkyyn? :O
Oletko kateellinen vai lapsellinen? Mitä väliä sillä haalarin MERKILLÄ on, jos se on hyvä ja käyttötarkoitukseen sopiva?? Kyllä minusta olisi elämä vaikeaa, jos pitäisi nimen takia jotakin vaatetta vältellä :D Sitä paitsi, tällä varmaan tarkoitetaan maanpäällistä taivasta = haalari on niin hyvä, että olo on taivaallinen. Meillä on lapsilla vain Ticketiä ja MOLOa. Ai kauhia tosiaan. Lausutaan muutekseen "muuluu" tai jotain sinnepäin, tosi pervoa.
 
[QUOTE="vieras";22122683]Ainut vaan että tiketti ei normaalikaupoissa myy ku vettäpitävää haalaria.[/QUOTE]

pöh pöh. Onhan niihen netissäkin vettähylkiviä vauvahaalareita myytävänä. Ja hulluille päiville tehdään erikoiseriä ja olen myös jesper juniorissa parisen vuotta sitten nähnyt perustoppaa.

Ja normikaupoissakin on useampaa eri laatua sitä vedenpitävää. Othellon miellän siksi parhaaksi ja perusbaggiet ei oo sitä vaan heikompaa. Jos nyt oikein tarkkoja ollaan.
 
Tai koiria, jos ostaa Lassien? Vuh!
Joo voi. :D

Jos meidän tytöltä kysytään. Se kun näkee koiran ulkona, aina kuuluu vuf, vuf, vuf, vuf. Ja haalarina on Lassie.

Ap:n haalarista en tiiä, mut mielenkiinnolla oon seurannu tätä juttua. =) Outoa minustakin, jos ei haalarista itsestään käy ilmi sen tiedot. Entä jos laittaisi kyselyä mallinumerolla suoraan valmistajalle? Näin tein tuon meidän vk-puvun kanssa (tosin suomalainen valmistaja), kun ei haalarissa lukenut.
 
"vieras"
Mitä mä vähän tutkin asiaa niin vaikuttas siltä että tuo Elloksen puku on se baggie suit, sanotaanhan siinä Elloksen sivuillakin speksit siitä puvusta (eli mitä ulkovuori on ja mitä sisältä löytyy, tosin ilman hienoja myyntinimiä) kun kävin ticketin sivuilta lukemassa pukujen ominaisuuksia niin niiden perusteella uskoisin sen olevan ihan oikea Ticketti. Noita baggie suitteja ei vaan löydy suomalaisista nettikaupoista, suurin osa on sitä baggie northia eli paksumpaa.
 
"haalari"
tottakai ne on "oikeita tickettejä", mutta selvästikin halvempaa versiota, eli esim sama kuin hulluille päiville tehdään isoa määrää halvempaa,jossa ei ole yhtä hyvät ominaisuudet. Silti IHAN HYVIÄ ulkovaatteita, ei vaan täysin vedenkestäviä. Tästä oli jo ketjua aiemmin,ja joku oli saanut ellokselta tiedon että EI ole vedenkestävä,sivuilla lukee siis ihan oikeat tiedot. lappuja ilmeisesti ei ole,koska on joku suuri halpiserä,elil vesipilareita ei ilmoiteta. Älkää nyt panikoiko hyvät ihmiset.

Väriasia vähän oudompi,jos tilaa harmaan ja saa sinisen(mitä vaihtoehtoa ei edes elloksella ollut), niin se on kyllä outoa ja tulee varmaan paljon palautuksia. Blogeissa juuri luin että joku muukin saanut sinisen ,vaikka tilasi harmaan.

että ellokselle kyllä isot miinukset värikömmähdyksestä,tai mistä onkaan sitten kyse?
 
[QUOTE="haalari";22123936]tottakai ne on "oikeita tickettejä", mutta selvästikin halvempaa versiota, eli esim sama kuin hulluille päiville tehdään isoa määrää halvempaa,jossa ei ole yhtä hyvät ominaisuudet. Silti IHAN HYVIÄ ulkovaatteita, ei vaan täysin vedenkestäviä. Tästä oli jo ketjua aiemmin,ja joku oli saanut ellokselta tiedon että EI ole vedenkestävä,sivuilla lukee siis ihan oikeat tiedot. lappuja ilmeisesti ei ole,koska on joku suuri halpiserä,elil vesipilareita ei ilmoiteta. Älkää nyt panikoiko hyvät ihmiset.
[/QUOTE]
Ticketillä oli joskus esim II-laadun pukuja myynnissä ja ne olivat joutuneet tuohon luokkaan koska kangas ei vastannut lupauksia ihan joka kohdalta esim sen vedenkeston suhteen. Käytännössähän ne siis olivat paljon parempia kuin luvattiin mutta täysin priimaa ne eivät olleet. Samoin värikin voi olla joku hutitilaus ja ellos näin saanut erän edullisesti.

Puku tuskin on siis huono mutta se ei ole siis sama mitä muualla myydään ja lähtöhinta ihan törkeän kallis. Alen kanssa varmasti passeli. Lassieta toki saa pari kymppiä halvemmalla mutta on niissä visuaalisesti paljon eroa...
 
ellos-sukka?
entäs kun elloksen tarjouksessa lukee: alennuksen saa vain jos ei palauta tuotetta? :) mikä järki?? pakkohan se on palauttaa jos ei ole sopiva (tai toi väri asia). ja etämyynnissähän on aina palautusoikeus? pakkohan niiden on palauttaa rahat jos palauttaa tuotteen? sama kai se niille on palauttaako ne sen 120e tai 60e??
 
ellos-sukka?
Ticketillä oli joskus esim II-laadun pukuja myynnissä ja ne olivat joutuneet tuohon luokkaan koska kangas ei vastannut lupauksia ihan joka kohdalta esim sen vedenkeston suhteen. Käytännössähän ne siis olivat paljon parempia kuin luvattiin mutta täysin priimaa ne eivät olleet. Samoin värikin voi olla joku hutitilaus ja ellos näin saanut erän edullisesti.

Puku tuskin on siis huono mutta se ei ole siis sama mitä muualla myydään ja lähtöhinta ihan törkeän kallis. Alen kanssa varmasti passeli. Lassieta toki saa pari kymppiä halvemmalla mutta on niissä visuaalisesti paljon eroa...
http://www.lassie.fi/images/products3/sets/20602-292.jpg

joo totta, kyl mä laittaisin mieluumin tollasen lassien puvun kun ticketin tylsän nuohoojan asun...
 
"jeje"
entäs kun elloksen tarjouksessa lukee: alennuksen saa vain jos ei palauta tuotetta? :) mikä järki?? pakkohan se on palauttaa jos ei ole sopiva (tai toi väri asia). ja etämyynnissähän on aina palautusoikeus? pakkohan niiden on palauttaa rahat jos palauttaa tuotteen? sama kai se niille on palauttaako ne sen 120e tai 60e??
Kait se tarkoittaa niitä tapauksia, jossa on tilattu muutakin kuin pelkkä haalari, etenkin jos tarjous koskee kalleinta tuotetta. Silloin alennus poistuu kokonaan, eikä sitä voi "siirtää" muihin tilattuihin tuotteisiin.
 
jj
Meille tuli kanssa eilen tuo ko. haalari, eikä siinäkään ollut lappuja..omituista..mutta palautukseen menee, koska oli ihan järkyttävän iso! Meillä samanlainen haalari täksi talveksi ostettu muualta, ja siinä koko vastaa oikeaa, samaa kokoa meidän haalari, kuin sisävaatteet. Tämän Elloksen haalari olin ajatellut ensi talveksi samaiselle tytölle, mutta se olikin sopiva 3v vanhemmalla isoveljelle, joka käyttää kokoa-kahta isompia vaatteita, kuin tämä Elloksen haalari. No, myös -50€ alella tulossa pojalle takki ja housut, ja myöskin tytölle takki, saa nähdä, miten koko osuu kohilleen..
 
Mä ostin Ellokselta vihreän takin lapselle. Käytin siihen -50% koodini. Jos Ellokselta tulee jotain ihan muuta kuin tuotteen ovh antaa ymmärtää niin sinne lähtee kyllä palautetta.

Pitääkö tässä alkaa epäilemään myös muita merkkivaatteita josta saa alennuksen? Meille tuli eilen Legon farkut ja ne kyllä vaikuttivat ihan ok housuilta.
 
Kesällä tilasin esikoiselle -50% kupongilla Ellokselta Ticketin mustan kukkatakin. Siinä oli laput kiinni ja kaikki ok.
Nyt meinasin tilata jommallakummalle pienemmälle haalarin/takin mutta......... Empäs kyllä taidakaan!
 
"haalari"
Kertokaas lisää kokemuksia; te jotka tilasitte nyt tän ELLOS-HAALARIN! Tuliko oikea väri?
Onko koot todella jättisuuria,eli vastaako monta numeroa suurempaa???

Mua kiinnostaa ihan uteliaisuudesta, että tuleeko musta koskaan elloksen asiakas....
 
"vieras"
puuhk
Mulle tuli tänään se isompien Baggie ja vauvojen Baby Suit. Vauvojen mallissa on laput kiinni ja lukee selvästi Waterproof ja 10 000mm. Isompien haalarissa ei ole lappuja, mutta sisällä on mallinumero 102-210-103 ja googlailun perusteella tanskalaisesta nettikaupasta löytyi sama malli. Sen kuvauksen perusteella haalari on Oxford baggie ja vesitiiviyden lukemat on 5000-8000mm.

Molemmat haalarit tuntuvat kokomerkintöjä suuremmilta, mutta päälle ei olla vielä lapsille niitä kokeiltu. Isompien haalari on aika ohut, mutta silti ihan talvikäyttöön varmasti sopiva. Meille tuli musta ja se ainakin vastaa väriään ;)

Tässä vielä linkki siihen tanskalaiseen nettikauppaan:
http://www.onkelkafunkel.dk/ ja sieltä löytyy oxford baggie
 
meille
MEille tuli Baby suit jossa oli asianmukaiset laput kiinni ja ominaisuudet niiden mukaan niinkuin pitikin, Baggie tuli myös, tilasin harmaana mutta tuo väri on nimeltään kuperkeikan sivuillakin siniharmaa tai jotain sinnepäin. Minun silmääni oli kyllä tummansininen mutta mua ei haittaa. Olen niin värikyllästetty, että tämä tummansininenkin tuntuu silmälle mukavalta kaikkien kirkkaiden viime talvisten haalareiden jälkeen.
Mittasin haalarin vanhaan samankokoiseen ( 104cm) Baggie reflex- malliin ja oli kooltaan sama eli reilu! Meneepähän koko talven sitten.
Laitoin puvun lahkeen vesihanan alle ja pidin monta minuuttia ja puristelin kangasta samalla eikä tullut mitään läpi, niinkuin ei minkään muunkaan meidän normaalihinnan Ticketin vastaavan haalarin.
Kaikin puolin tuntuu olevan ihan priimaa että kyllä tää vedenpitävä ainakin on niinkuin muutkin.

Olen siis tyytyväinen edullisiin ostoksiin ja voin laittaa seuraavaksi vain talviasusteet hankintaa. Jes! :)
 
Mulle tuli tänään se isompien Baggie ja vauvojen Baby Suit. Vauvojen mallissa on laput kiinni ja lukee selvästi Waterproof ja 10 000mm. Isompien haalarissa ei ole lappuja, mutta sisällä on mallinumero 102-210-103 ja googlailun perusteella tanskalaisesta nettikaupasta löytyi sama malli. Sen kuvauksen perusteella haalari on Oxford baggie ja vesitiiviyden lukemat on 5000-8000mm.
Vauvahaalari kuulostaa spekseiltään samaa mitä Sisukas väitti. Jännä että väittävät vettähylkiväksi, kun speksit ovatkin ihan toisella äärilaidalla... Mutta ovh on täsmälleen sama kuin muualla, joten sietääkin olla sama.

Mutta toi isompien haalari ei vielä anna luottamusta. Hullujen päivien ticketin malli on plain rain, mutta kangas jotain muuta kuin normi. Siis ulkoisesti se vastaa kalliimpaa, mutta kangas ei ole samaa (kerran lapuista löytyi sanat plain rain ja heikompi vesipilari...)
 
"Sussu"
Tilasin koodeilla Ellokselta Ticketin toppatakin (se mekkomalli). Ticketin sivuilta löysin mallin nimen, ja takki osoittautui ihan ehdaksi Ticketiksi. Laput kiinni ja väri ok. Elloksella väri oli lila, Ticketin värien mukaan Loganberry. Toppahousuja odottelen, toivottavasti ovat ok.

Elloksen sivuilla sanottiin näistä vaatteista "vettä hylkivä", mutta samassa kohdassa ilmoitetut vesipilarit ovat ns. vedenpitävän arvoja. Voisiko tässä hässäkässä olla kyse siitä, että Ellos pitää vedenpitävänä vain esim. kumisadeasuja? Vesipilariarvoillahan vaatteet eivät ole samalla tavalla vedenpitäviä, vaan päästävät tietyssä testipaineessa kuitenkin vettä läpi (vaikka arkikäytössä olisvatkin käytännössä vedenpitäviä). Ulkovaatteiden valmistajillakin on aika eri käsitykset vedenpitävyydestä.. Yhden sivuilla sanotaan tuotetta vedepitäväksi 5000 arvolla, kun taas toisella arvon pitää olla ainakin 8000.
 
Elloksen haalari tuli tänään meillekin. Ihan on samaa kamaa kuin myydään nettikaupoissa ainakin Ruotsissa ja Tanskassa ja hinta liikkuu 140-148 euron välillä. On vedenpitävä ja tuulenpitävä sekä hengittävä ja samaa kestävää kangasta kuin North Baggie. Tämä on vain ohuempi, mutta ainakin tänne länsirannikolle varmasti enemmän kuin riittävä. En todellakaan palauta, tuo "harmaa" sopii vieläpä pojalle paremmin kuin oikea harmaa.

Tässä yksi linkki samaan haalariin
Ticket to heaven flyverdragt - støvet blå
 
just a thought
Ihan vaan nimestä, ticket to heaven valmisti ennen untuvapeittoja, siitä tuo nimi peruina nykyäänkin. Pehmeää ja lämmintä, kiedo lapsesi pehmeään pilveen, niin ei tarvitse ajatella enkeliksi muuttumista :D
 

Yhteistyössä