*

kaunispienielämä=
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 12. Osumia 12

Ketju: kaunispienielämä=

"ruusunen"
    Vierailija

kaunispienielämä=

= minäkin olen yksi niistä naisista, joka sisustaa kohta miehensä pihalle tosta kauniista elämästä. Mutta tollasia samanlaisia kämppiä on Suomessa tuhansia ja tuhansia eli tylsyyksien tylsyys.
    En ainakaan usko että yksikään mies sisustaisi noin, jos kysyttäisiin. Ja miehiltähän ei yleensä kysytä, millaisessa koidissa he haluavat elää. Akat vaan kantaa himaan kaikkea krääsää ja sitten ihmettellään kun mies haluaa olla kaikki illat pois himasta.
    Jos mun mies alkais sisutaa meidän kotia kysymättä multa mitään lähtisin lätkimään. Mutta meilläpä on väännetty kodin laitosta useaan otteeseen verhoista lähtien, joten meidän kotimme on hyvä kompromissi ja sisustettu oman aikakautensa mukaisesti.

Non compos mentis
    Vierailija
    Usko tai älä, kaikki eivät kiinnitä asiaan paljoakaan huomiota.

http://fliiby.com/file/99029/4rxudt0e22.html

"vieras"
    Vierailija
    Olen niin samaa mieltä. Jos miehellä on kaunis nuori vaimo ja kauniita lapsia kauniisti laitetussa kodissa, jossa syödään kaikki ateriat yhdessä, niin kohta se juoksee jonkun yksinhuoltajapubiruusun jalkoväliin vaan päästäkseen pois kaikesta tuosta ällöttävästä täydellisyydestä.

"sisustaa" on suomenkielen rumin sana. JOs meillä tarttis verhoista vääntää niin vääntäisin itteni johonkin muuhun talouteen. Verhot on vain esteenä ettei naapurit tuijottele ikkunoista sisään

"huh"
    Vierailija
    Muijat tosiaan sisustaa miehensä ulos yhteisestä kodista. Näin on.

Beep
    Vierailija
    Jos mies saisi sisustaa, ei välttämättä olisi verhoja laisinkaan, olis vaan kämppä täynnä viimeisintä tekniikkaa.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Beep Näytä viesti
    Jos mies saisi sisustaa, ei välttämättä olisi verhoja laisinkaan, olis vaan kämppä täynnä viimeisintä tekniikkaa.
    meil ei ole verhoja, ei tosin sitä miestä eikä viimeistä tekniikkaakaan koska ostoksista päätän minä.

Meillä on verhot, mies halusi ne.

Beep
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne Näytä viesti
    meil ei ole verhoja, ei tosin sitä miestä eikä viimeistä tekniikkaakaan koska ostoksista päätän minä.
    Ja meillä on taas käytännöllinen sisustus, vanhaa ja uutta, halpaa ja kalliimpaa, eikä tosiaan mitään sävy-sävyyn beigeä ja en (onneksi) ole vastuussa tekniikkaostoksista.

Beep
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini Näytä viesti
    Meillä on verhot, mies halusi ne.
    Onhan ne ihan kätsyt joo, heh. Ei naapurit kurki ja arska paista silmiin väärällä hetkellä.

---
    Vierailija
    Mun miestä ei kiinnosta sisustus ollenkaan. Jos kysyn mielipidettä sanoo, että ihan sama laita mitä haluat.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Beep Näytä viesti
    Onhan ne ihan kätsyt joo, heh. Ei naapurit kurki ja arska paista silmiin väärällä hetkellä.
    apua, huijasin! on meillä sittenkin verhot, sälekaihtimet! tuli siis tuosta sun arska-jutusta mieleen. mut lasketaanko ne verhoiksi, mä ajattelin että sellaiset kangasverhot...

Pikavastaus Pikavastaus