Pet Shop -joulukalenteri

  • Viestiketjun aloittaja "alkup."
  • Ensimmäinen viesti
"Cairni"
Sekä Cittarissa että Prismassa ainakin Sellossa näkyi eilen isot kasat.

Mä tulin siihen tulokseen että mä maksan kalenteristani maltaita. Mä nimittäin meinaan tehdä sellaisen kalenterin itse. Ostan niitä pakkauksia/yksittäisi hahmoja ja kasaan niistä kalenterin.
Tulee paljon enemmän kuin ne kaksi lemmikkiä. Mä laskin että saadakseni 24 yllätystä niin rahaa palaa n. 40 €. Täytyy vielä rakentaa se joulukalenteri. Mä teen iloisista papereista niille laatikot ja laitan ne jollain kivalla tavalla yhteen. Sitten joululahjaksi neiti saa jonkun sellaisen leikkikeskuksen.
 
"alkup."
[QUOTE="Cairni";22269040]Sekä Cittarissa että Prismassa ainakin Sellossa näkyi eilen isot kasat.

Mä tulin siihen tulokseen että mä maksan kalenteristani maltaita. Mä nimittäin meinaan tehdä sellaisen kalenterin itse. Ostan niitä pakkauksia/yksittäisi hahmoja ja kasaan niistä kalenterin.
Tulee paljon enemmän kuin ne kaksi lemmikkiä. Mä laskin että saadakseni 24 yllätystä niin rahaa palaa n. 40 €. Täytyy vielä rakentaa se joulukalenteri. Mä teen iloisista papereista niille laatikot ja laitan ne jollain kivalla tavalla yhteen. Sitten joululahjaksi neiti saa jonkun sellaisen leikkikeskuksen.[/QUOTE]

Oi ihana ajatus! Tämä kalenteri menee lahjaksi ja on just se, mitä on toivottu niin en kyllä rupea itse mitään väsäilemään :)

Omille muksuille voisin kyllä tänä vuonna väsätä omatoimisesti jonkun kalenterin. Ajatuksena oli sellainen, mihin laittaisin paperilappuja, joissa joskus olisi lupaus jostain yhteisestä peli-illasta tai sit jotain vinkkejä karkkikätkölle tms.
 
hinta?
paljon maksaa Petaa oli 17,95!!! Aika törkeä hinta mun mielestä joulukalenterista, tuskin etes kovin kummosia ne yllätykset on!!!! vai onko eri kokemuksia? meillon ollu vaan normi kuvakalentereja aiemmin.. näin myös Keijut-kalenterin, mut hintaa ei ollu missään, sitä pitänee katsoa vielä ens kerralla..
 
hinta?
paljon maksaa Petaa oli 17,95!!! Aika törkeä hinta mun mielestä joulukalenterista, tuskin etes kovin kummosia ne yllätykset on!!!! vai onko eri kokemuksia? meillon ollu vaan normi kuvakalentereja aiemmin.. näin myös Keijut-kalenterin, mut hintaa ei ollu missään, sitä pitänee katsoa vielä ens kerralla..

no joo, jonnekin taas tää läppäri hukkas mun tekstit!!!! siis kysymys oli että paljonko se PetShop kalenteri maksaa? ja että Hello Kitty-kalenteri näkyi Prismassa maksavan 17,95..
 

Yhteistyössä