jalkojen "pakotus"

  • Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti
---
onko kellään hyviä vinkkejä mitä tehdä kun jalkoja pakottaa joka ilta/yö.öisin siis en usein saa kunnolla nukuttua sen takia.raskaana kun olen niin en viitsisi panadolia kovin paljoa "turhaan"ottaa ja olen saanut käsityksen että monia voiteita mitkä ovat tarkoitettu tuohon jalkojen "pakotukseen" ei saisi käyttää raskaana ollessa..
 
"Outsa"
Mulla oli sama juttu raskausaikana. Kävelin pitkin kämppää öisin,yritin hieroa tai nostin jalat ylös. Yksi parhaimmista nikseistä oli liottaa jalkoja kylmässä vedessä juuri ennen nukkumaan menoa.
 
Jos on sallittua raskauden aikana, ota magnesiumia. Mulla ei ole omakohtasta kokemusta raskaudesta, mutta levottomista jaloista kylläkin. Magnesium auttaa, samoin ku kylmägeeli. Myös vuorotellen kylmällä ja kuumalla vedellä suihkuttelu jalkoihin auttaa, kun saa veren kiertämään.
 
v
moi
Sulla ns.levottomat jalat,
mulla auttoi pikkasen nää tukisukat mitä saa terveyskaupoista, makso joku 18, mmagnesiumia söin mnutta en huomannut apua. toi on hemmetin inhottava vaiva :(
 
---
noita sukkia vois harkita mut esim.selällään kun ei viitti kauheesti olla et sais jalat ylös kun selällään nukkumistahan ei suositella raskaana..varsinkaan jos raskaus on pitkällä..magnesiumia syön muiden vitamiinien joukossa mutta en ole huomannut siitä mitään apua.. on tosiaan inhottava vaiva..esikoista odottaessa tää vaiva tuli vasta loppuraskaudessa mutta nyt toista odottaessa vaiva alkoi melkein heti kun olin tullut raskaaksi.. :(
kiitos vinkeistä..pitää rueta koettamaan jospa jostain löytyisi apu :)
 

Yhteistyössä