Onko tää ihan humpuukia-Scala Anti-Cellulite Shapewear -alushousut

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Tuossa kun Facebookissa pyörii niin sivussa on tuollainen mainos.Nettisivut tässä http://www.scalabiopromise.fi/Scala-Webshop

Onko kukaan koittanut? Minulla on vatsan alueella ihan pikkasen liikaa toki raskaudetkin on tehnyt asiansa mutta nyt aloin miettiin että olisiko noista oikeesti apua,nuo sukkahousut kuullostas ainakin mukavilta :)

Vai höynäytetäänkö vaan taas asiakkaita,tuotteella oli kyllä 3kk palautusoikeus jos ei ole tyytyväinen....

Tällästä siitä sanotaan
Tasoittaa selluliitin jo 30–60 päivässä
– Hajottaa rasvasoluja ja kiinteyttää ihon
– Pienentää vatsan, vyötärön ja reisien ympärysmittaa
– Seuraava vaatekerros on helppo pukea
 
"höpö"
Et kai nyt tosissasi usko tuota? Oikotietä onneen kun ei ole. Maailma on täynnä kallita läskin tärisyttäjiä, laihdutuspillereitä jne mutta pääset läskistä eroon kun lähdet liikkumaan ja syöt mitä kulutat.
 
Blue
Ainoastaan tuo viimeinen lupaus voi pitää paikkaansa, ja toiseksi viimeinen siksi että sukkikiset kuroo löysät tiiviimmäksi, siksi aikaa kun ne ovat jalassa. Mutta kyllä ne sitten takaisin paikoilleen palautuu kun ne sukkikset ottaa pois. Ei ne ihmeitä tee, valitettavasti.
 
"Minä"
Tilaukseen itse olen laittanut ja jos ei laihdu niin ainakin bilettäminen on helppoa tiukoissa vaatteissa ;)
Jos kuitenkin iho silenee ja läski palaa, niin en kyllä valita siitäkään :p

Ebaysta katselin että "samoja" saisi postikuluineen noin 30€ luokkaan...
 
"Minä"
Sitä vielä, että mitä olen yrittänyt itse etsiä tietoa näistä ihmepöksyistä, sitä ei ole kauheasti löytynyt. Suomeksi tämä taitaa olla ensimmäinen keskustelu ja englanniksikin hyvin vähän. Kuitenkin se mitä olen löytänyt on ollut pelkästään positiivista ja toistaiseksi ei vielä yhtään negatiivista tekstiä ole löytynyt mistään... Skeptisiä kyllä, kuten minäkin olen.

Ja tilasin siis tuon kalliin version Ruotsista ihan "varmuuden vuoksi", vaikka tuplasti kalliimpi kuin ebayn.
 
"Minä"
Eipä täällä enään ketään näytä kiinnostavankaan, mutta kerronpas kuitenkin ensimmäiset mielipiteeni näistä. Eli sain nämä ihmepöksyt hetki sitten ja laitoin heti päälle. Olivat todella kireät alkuun ja näyttivät että hulluko nuo päälleen saa, menivät kuitenkin mainiosti kun alkoi laittamaan.
Pöksyt tosiaan tuntuvat loistavilta päällä ja pysyvät paikoillaan.
Peppu näyttää täydelliseltä kun ovat nuo pepputaskut näissä :D
Eli peba nousee ja muotoutuu hyvin.
Ainut huono puoli tuntuu olevan se että vatsasta ei purista kunnolla, vaikka muuten on kireä ja oikea koko.

Sen huomasin lenkin jälkeen, kun olin siis pitänyt näitä päällä, että iho oli pehmennyt ihanasti ja oli samanlainen kuin infrapunasaunan jälkeen :)

Jokainen tehkööt päätöksensä itse ja ehkä käyn kertomassa lisää, jos huomaan vartaloni menevän täydelliseksi, muuttamatta elintapojani.
 
Vieraaas
Löysin nuo samat pöksyt ja mietin tilausta. Ajattelin, että ottaisin nuo 49e maksavat matalavyötäröiset shortsit. Vaikkei minkäänlaisita tulosta tulisikaan, näyttäisin ainakin paremmalta farkuissa ;) Sitäpaitsi, en usko noista kuitenkaan haittaakaan olevan.
 
"vieras"
No niin, nyt kaikki sadat läskiperseiset palstaämmät iloitsevat! Enää ei tarvitse kuin vetää erikoiskalsarit jalkaan niin voi istua päivät ja illat koneen ääressä samalla tunkien napaansa herkkuja kaksin käsin ja perse ei kun kiinteytyy.

Taidankin alkaa maahantuomaan lisää tällaisia humpuukituotteita. Aina löytyy epätoivoisia hölmöjä.
 
"kiinnostunut"
[QUOTE="vieras";23157040]No niin, nyt kaikki sadat läskiperseiset palstaämmät iloitsevat! Enää ei tarvitse kuin vetää erikoiskalsarit jalkaan niin voi istua päivät ja illat koneen ääressä samalla tunkien napaansa herkkuja kaksin käsin ja perse ei kun kiinteytyy.

Taidankin alkaa maahantuomaan lisää tällaisia humpuukituotteita. Aina löytyy epätoivoisia hölmöjä.[/QUOTE]

Kyse ei ole sohvalla sipsipussin kanssa löhöilystä saadusta läskistä, vaan selluliitista, jota on lähes kaikilla naisilla. Myös minulla, vaikka olen aina urheillut ja painoindeksini on aina ollut 18-20 välillä.

Kertokaahan naiset miten pöksyt ovat toimineet?
 
Pahainen
Jep, eli kuulun näihin epätoivoisiin jota selluliitti vaivaa myös normaalipainoisena. Toisen lapsen jälkeen liikunta on jäänyt ja imetys vain turvottaa (olen kuullut muiltakin) mutta hyvin lähti paino tippumaan kun imetys ensimmäiseltä loppui ja hormonit alkoi tasapainottumaan. Eli asiaan: sain siis tänään postista ensimmäiset housut. Odotin korkeahko vyötäröisiä legginsejä. Olivat alkuun tosi tiukat pukea ja suositushan olisi että ovat napakat. Legginsit eivät kutenkaan olleet niin korkeavyötäröiset kuin kuva antaa odottaa. Lähetin tuotteet takaisin.. vaihtaakseni isompiin :) Ehdin kuitenkin käyttää tuotetta päivän, tuon kahdeksan tuntia. Alkuun jo tuntui reisissä viileämmältä ja muutamien tuntien jälkeen reidet oli nihkeän oloiset (ei epämiellyttävällä tavalla); tämä ei johtunut materiaalista tai lämpimästä kesäilmasta. Materiaali päästi tuulen hyvin vilvoittamaan. Lämpimälläkään en kuitenkaan hikoile reisistä (vaikka käyttäisin paksumpiakin housuja).. :/ Huomasin käyväni useammin vessassa juomatta kuitenkaan normaalia enempää. Lisäksi yllätyin kun vihdoin poistin housut; reidet tuntui puolet kevyemmiltä ja iho oli sileämmän oloinen. Tarvitsee varmaan ottaa mitat ja katsoa parin kuukauden päästä. Vaikka mitään ei tapahtuisikaan, housut on todella miellyttävän tuntuiset ja ostaisin tuon tuntuiset vaatteet joka tapauksessa. Lisäksi ne ovat mielestäni edulliset (59€) verraten voiteisiin tai hoitoihin joita pitää ostaa jatkuvasti enkä usko että harvoin käytettynä kuitenkaan toimivat kumpikaan. Housuthan maksavat parin tuubin verran, hoidoista en tiedä. Kolmanneksikaan en muista laittaa ja hieroa voiteita saati pääse ikinä hoidattamaan ihoa muualla. Ja kaikille tiedoksi; olen erittäin kriittinen ja analysoiva eikä kehoni tunnu reagoivan kovinkaan herkästi muuhun kuin särkylääkkeeseen ;) Odotan siis innolla uutta tilausta.. :) P.S Ostan ehdottomasti Ruotsista; kaikenlaisia "halpa"kopioita työntyy markkinoille kun jostain tuotteesta nousee kohu..
 
Pahainen
.. ostin tosin useammat (3kpl) hyvän laadun vuoksi (yhdet lähetän takaisin ts. vaihdan kun en usko että saumat kestää vaikka toiset samanlaiset ja vanhemmat on tosi hyvässä kunnossa). Olen käyttänyt yötä päivää (en samoja ;) joten varmaan jouduttaa asiaa? Tutkimuksissa on aikaa käytetty kolme kuukautta ja sen ajattelin itsekin tehdä enne kuin tuomitsen. Alku on lupaavampi kuin uskalsin kuvitellakaan..
 

Yhteistyössä