*

korukoru.fi
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 9. Osumia 9

Ketju: korukoru.fi

"minä"
    Vierailija

korukoru.fi

Tietääkö kukaan, onko noi korukorun myymät nomination palat aitoja. Mietin kun on niin halpoja...

"minä"
    Vierailija

nämä

http://www.korukoru.fi/product_catalog.php?c=26

...
    Vierailija
    Eivät ole aitoja nomination koruja, mutta sopivat yhteen myös niiden kanssa.

"mamm"
    Vierailija
    vitsi että onki edullisia!

"vieras"
    Vierailija
    Yhtä aitoja ovat kuin mitä kiinalaiset jäljitelmä tuotteet vaan voivat olla. Se mikä noissa on täysin aitoa niin on katteet myyjällä. Yli 10 kertaiset hinnat siihen nähden mitä itse noista on maksanut kiinasta tilatessaan

"vieras"
    Vierailija
    Paljonko aidot maksaa?

Eihän siellä ees väitetä, että olisivat Nomination paloja. Etusivullakin lukee, että siellä on Nominationiin yhteensopivia paloja.

"vieras"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Extra Virgin Näytä viesti
    Eihän siellä ees väitetä, että olisivat Nomination paloja. Etusivullakin lukee, että siellä on Nominationiin yhteensopivia paloja.
    Ei sanota ei, mutta halpa hinta houkuttaa uskomaan että jospa sittenkin olisivat aitoja

kaikki nuo
    Vierailija

kiinasta

näyttää valikoima olevan tuttu useimmista kiinan maahantuonti putiikeiden koruista, hinta vaan 10 kertainen siihen verrattuna jos suoraan tilaa kiinaputiikeista nuo kotiin. Mutta toisaalta kyllähän kultajousi ja timanttiset rahastavat jopa 30-50 kertaa korujen normi hintaan nähden. Heillä myytäviä samoja koruja saa kiinaputiikeista ihan 1-5 eurolla, noita hopeoituja ja kullattuja. mielestäni korukoru on muihin korukauppoihin verrattuna edulllinen joten ihan hyvä valinta

Pikavastaus Pikavastaus