Gosu.... kuka tietää?

"Jaana"
Ihan turvallinen eikä paljoa kiusatakkaan minun lapseni ainakin käy siellä. Foorumissa tai sen tapaisessa vähän on ollut kiusaamista kyllä. Tyttäreni Emilia on 9 ja on siellä vain niiden kaveri jotka oikeasti tuntee niin on ehkä parempi
 
Gosu tyttönen
Gosu on tosi hyvä paikka, eikä siellä sallita kiroilua yms. mitkä ei sovi lapsille. Paikkaa valvovat Moderaattorit, hieman vanhemmat gosuttajat ja puuttuvat esim. huonoon käytökseen. Eli sinne vaan! :)
T. 13v. tyttö gosusta
 
Hei oikeesti
Ketkä kertoo vanhemmilleen jostain viesteistä jota on saanu jossain pikselimaailmassa.

Jos et kestä tota, en suosittele tulemaan koska yhteishenki siellä tänäpäivänä on se et painu vittuun ja kuole sinne.
 
Kuolluthiiri
todella asiallinen. yks moka gosul kävi, täl viikolla oli livahtanu kaalimato.comin mainos sivuille!!!


mut hyvä harjoitella nettikäyttäytymistä. jos et anna lapsen käyttää sinne oikeeta rahaa, tappiot huijauksissa on sit vaan mielipaha ja "leikkirahan" menetys. oppii ettei kaikkiin voi luottaa ja että kuka vain voi esiintyä ihan muuna mitä on. hyvä jos tuon oppii jo pienenä!!

Gosulta tulee koneelle ''keksejä'', ja ne mainokset sitte tulee ihan riippuen siitä millä sivuilla oot käyny
 
"Minä"
Todella säälittävää, kun aikuiset ihmiset käyttävät aikaansa miettimällä lasten pelipaikkoja! Kyllä lapset ite päättävät missä pelaavat! Maarit, sähköpostiin tulee viestejä, mainoksia nimittäin.
 
Anteeksi...,
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä vanhempi;26340694:
mun tyttö ei ainakaan käy siellä kamalassa paikassa sielä kuulemma on ollut joku vanha mies joka on esiintynyt pienenä tyttönä ja miettikää sielä voi olla myös muita samanlaisia ihmisiä
...mutta kyseinen henkilö oli perätön juoru josta ylläpitokin ilmoitti. Jos haluat johonkin nettisaittiin lapsei tunkea, goSupermodel on paras vaihtoehto. Siellä ilmapirri on useimmiten hyvä, vaikka seilä joskus hieman massaa nuorisokulttuuria esiintyy. GoSussa ei ole koskaan ollut haitallisia pedofiieljä. Jos vertaat muihin lasten saitteihin (MovieStarPlanet, (HABBO!!!) jne.) niin goSussa ei liiku pedoja yhtään, kun taas ed. mainituissa niitä on kuulemma esiintynyt.
 
13-vee
Täysin turvallinen :--) omat vanhempani ei anna ostaa jäsenyyttä (nykyistä VIP:tä) mut viruksia ei tuu ja s-postia ei tule gosulta ikinä. Toki kiroilu ja ne sopimattomat tarinat valitettavasti ajautuu jokaiseen nettipaikkaan, joten ikuisesti ei voi lapsia niiltä suojella. Toki aina kannattaa kattoa, ettei lapsi itte oo siellä hölmöilemässä, mutta ite ainakin oon löytäny paljo mukavaa seuraa sieltäkin. Miittejä en suosittele.
 
"vieras"
[QUOTE="kurppa";25079655]Tytär käväisi siellä mutta vaihtoi pian Moviestar Planetiin.[/QUOTE]



MoviestarPlanetista tulee viruksia! Sinuna olisin varovainen sen suhteen.
 
"nöppäri"
Itse juuri kiinnitin huomiota muutamiin nikkeihin ja puheisiin siellä.
Kuten puiden nussimista, runkaamista jne jne, nikit angsti sitä ja angsti tätä.

Palautetta ylläpitoon lähti.
 
Mä nään sut
Älä huoli, kyllä hän pärjää. Sain itse sähkärini 7v Gosu on turvallinen paikka jos ei lasketa mukaan kaikkia teiniraskaus lehtiä ja lehtii missä ne lisääntyy...sanoinks mä liikaa...?
 
En gerro
Gosu on tosi hyvä paikka, mutta se mainostaa jotain haitta ohjelmaa, et meiän koneelle tuli melkein haitta ohjelma! Kun kerroin isille siitä paikasta niin iskä löysi jotain et sielt saattaa tulla haitta ohjelmia, joten en suosittele!!!

t. 9 wee tyttö
 
"Alex"
Saitti on suunnattu 9-12 vuotiaille tytöille, mutta on hyvä sivusto myös vanhemmillekin. Olen tavannut siellä yli 20 vuotiaitakin jotka viihtyvät mahtavasti tässä yhteisössä. Paikassa on chattejä, foorumeita, pelejä, huoneita joita voi sisustaa ja kauppoja mistä saat tehtyä mallistasi itsellesi sopivan. Ilmapiiri on omasta kokemuksestani parantunut runsaasti sitten viie vuoden. Ylläpitäjät keksivät goSulle aina kivoja uudistuksia ja siellä on myös Megafon jossa voit itse ottaa kantaa goSun uudistuksista. voit ola vapaasti oma itsesi. Moderaattorit ja useat ns. 'pikku-modet' auttavat pitämään paikan kivana sivustona. Täysin anonyymi, sposti menee vain omaan käyttöön eikä syntymäpäiväkään näy muille, mutta kavereille menee haluttaessa viesti syntymäpäivänä. 'Pikku-modet' ovat selvennyksenä tavallisia malleja jotka pitävät vapaaehtoisesti foorumeita ja chattejä (Dècoreita) puhtaana.
 
Minulla on tyyppi siellä
goSupermodel on tyttöjen oma paikka, missä he saavat jutella ja ostaa gorahalla tuotteita kaupasta.
Mikään muu ei maksa oikeaa rahaa kuin "jäsenyys" eli VIP.
VIPeillä on erikoisetuja, mutta goSupermodelissa pärjää hyvin ilman VIPiä. Sitä ei ole pakko ostaa.
goSulaiset ovat useimmiten mukavia, mutta kyllä kaikilla on joskus pahoja päiviä.
Itse olen sitä mieltä, että mieluiten vähintään 9 vuotias siellä kävisi, sillä nuoremmat eivät välttämättä ymmärrä kaikkea.
Varoituksen sana: Siellä on tottakai myös muutamia huijareita ja siellä on välillä ns. pilamalleja, jotka pelleilevät siellä.
Pilamalleista ja huijareista voi ilmoittaa, pilamallit poistetaan raporttejen seurauksena.
 

Yhteistyössä