*

Mitä maksaa auton hinaus?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 21. Osumia 21

Ketju: Mitä maksaa auton hinaus?

Mitä maksaa auton hinaus?

Niin siis ympäripyöreästi? Matkaa tuli varmaan semmoinen 30-40km edes takasin..

Olisin tosi iloinen vastauksista

"Rane"
    Vierailija
    10€/km

"vieras"
    Vierailija
    En osaa sanoa, mutta kun meidän automme tässä taannoin simahti keskelle tietä ja jouduttiin hinauttamaan korjaamolle, hinauslasku meni suoraan vakuutusyhtiöön.

"vieras"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    En osaa sanoa, mutta kun meidän automme tässä taannoin simahti keskelle tietä ja jouduttiin hinauttamaan korjaamolle, hinauslasku meni suoraan vakuutusyhtiöön.
    Mulla on myös sellanen vakuutus, korvaa hinauksen lähiseudun korjaamolle. Ihan kätevä.

hui! Eli pahimmassa tapauksessa 400€. Hemmetti Ja sitten pitäisi vielä korjata se romukasa. Taitaa mennä romuttamolle....

No varmaan tulee halvemmaks vuokrata traileri, lainata kaverin autoa ja kuljettaa se niin..(siis jos kortissa riittää kirjaimet, muussa tapauksessa nakittaa siihen jonkun kaverin jolla riittää)

"vieras"
    Vierailija
    Minulle sanoi että tässä kaupunkialueella n. 100 euroa, jos kauempaa pitää hakea niin kilometrien mukaan. Myös siihen pakolliseen liikennevakuutukseen saa autopalveluvakuutuksen (hinaus) eikä edes maksa paljoa. Vakuutusyhtiöt ei tuota hirveästi mainosta, mutta sitä kannattaisi vakuutusyhtiöstä kysellä!

"Satu"
    Vierailija
    meillä maksoi 95e n.10 kilsaa

"vieras"
    Vierailija
    Jos sulla on normaali autovakuutus osakaskolla, se korvaa hinauksen, mikäli auto meni rikki kesken matkan.

"vieras"
    Vierailija
    Matkaa 8km korjaamolle ja hinta 140 euroa.

vinkki
    Vierailija
    Auto pitää kuitenkin saada liikkeelle ennenkuin tuota vakuutuskikkaa voi käyttää. Kannattaa vaikka hinata muutama sata metriä pois kotoa. Ja toki moottorin on pitänyt käydä (lasit sulana jne).

no oli tarkoitus itse hakea se pois hinaamalla toisella autolla, mutta sitten huomattiin että ovat korjaamolla viime talvena ottaneet pois sen vetojutun... -.-' oli stten pakko soittaa hinauspalveluun kun auto jäi keskelle tietä ja lumikasat estivät sen siirtämistä pentareelle... Ihan mun tuuria...

"vieras"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vinkki Näytä viesti
    Auto pitää kuitenkin saada liikkeelle ennenkuin tuota vakuutuskikkaa voi käyttää. Kannattaa vaikka hinata muutama sata metriä pois kotoa. Ja toki moottorin on pitänyt käydä (lasit sulana jne).
    Onko se niin että kotiosoitteesta ei korvaa hinaamista? Minulle joskus sanoi hinaaja jotain tuollaista. Mutta minulla onkin auton vakuutus äidin nimissä, niin autolla vakuutuspapereissa kotiosoite toisella paikkakunnalla

joo no mulla ei ole kuin se halvin mahdollinen liikennevakuutus. Eli se tuskin korvaa mitään? tai no oon ainakin ymmärtänyt että se korvaa vain toisen osapuolen vanhingot jos esim ajan jonkun kylkeen...

"vieras"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Kumipuu Näytä viesti
    joo no mulla ei ole kuin se halvin mahdollinen liikennevakuutus. Eli se tuskin korvaa mitään? tai no oon ainakin ymmärtänyt että se korvaa vain toisen osapuolen vanhingot jos esim ajan jonkun kylkeen...
    Ei korvaa jos et ole ottanut siihen autopalveluvakuutusta lisäksi.

"vieras"
    Vierailija
    Osta hinausköysi ja hinaa toisella autolla.

"mä"
    Vierailija
    Meillä ois maksanu noin 150e 40km matka. Vuokrattiin sitten traileri, joka makso 40e/5 tuntia, vaati tosin sitten tietty auton millä vedettiin.

hinaushinnastoa
    Vierailija

Tässä omia kokemuksia

Sunnuntai klo. 20.00 9km 175€
    Sunnuntai klo. 03.00 75km 450€

hinaushinnastoa
    Vierailija

Firmat

9km / 175€ oli Hinaus sjöberg ja toinen firma Falck

Hinauspalvelu Johansson
    Vierailija

Hinauksen hinta

Vanha ketju, mutta keskimäärin hinausyritysten tekemä hinaus maksaa 70 ja 100 euron väliltä + alv taajama-alueella arkipäivisin työaikana. Ilta- ja viikonloppuaikoina tietenkin enemmän, koska miesten varallapitokin maksaa enemmän.

Kuitenkin autopalvelu vakuutuksessa korvaa usein asiakkaiden hinauksen, jolloin hinaus on asiakkaalle 0 euroa.

Terveisin,
    Hinaus Johansson, http://www.hinauspalvelujohansson.fi

Hinauspalvelu Johansson
    Vierailija

Vielä maininta

Vielä mainintana, että jos autopalvelu vakuutuksesta löytyy, niin sen käyttö ei vaikuta bonuksiin eikä siinä ole asiakkaalle omavastuuta.

Terveisin,
    Hinaus Johansson

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Hinauspalvelu Johansson Näytä viesti
    Vanha ketju, mutta keskimäärin hinausyritysten tekemä hinaus maksaa 70 ja 100 euron väliltä + alv taajama-alueella arkipäivisin työaikana. Ilta- ja viikonloppuaikoina tietenkin enemmän, koska miesten varallapitokin maksaa enemmän.

Kuitenkin autopalvelu vakuutuksessa korvaa usein asiakkaiden hinauksen, jolloin hinaus on asiakkaalle 0 euroa.

Terveisin,
    Hinaus Johansson, Hinauspalvelut 24h! Kemi-Tornio alueella | Hinauspalvelu Johansson

Pikavastaus Pikavastaus