*

Mikä on palkkatuki??
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 8. Osumia 8

Ketju: Mikä on palkkatuki??

BlingBling
    Vierailija

Mikä on palkkatuki??

Ei tule tuohon yhteen ketjuun vastauksia, joten.. Millä kriteereillä tuollaista saa kun on harjoittelussa? Minä meinaan aloitan työmarkkinatuella työharjoittelun..

tässä linkki
    Vierailija
    http://www.mol.fi/mol/fi/01_tyonantajat/06_2rekrytoinnin_tuki/02_palkkatuki/index.jsp

"vieras"
    Vierailija
    Mielellään kuulisin minäkin tästä!

Ja sitten sellaista että tuossa työkkärirahalla harjoittelusta saa päälle vielä sen päivärahan, lapussa lukee 9/18e. Kuka saa 9e ja kuka 18e?

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    Mielellään kuulisin minäkin tästä!

Ja sitten sellaista että tuossa työkkärirahalla harjoittelusta saa päälle vielä sen päivärahan, lapussa lukee 9/18e. Kuka saa 9e ja kuka 18e?
    Olikohan se 18 € siinä tapauksessa jos on lapsia huollettavana.

Itse olen ollut oppisopimuksella ja työkkärin asiakkuudesta työsuhde lähti, niin palkkaajani sai sitten sitä palkkatukea. Tuki tosin katkesi siinä vaiheessa, kun jäin äitiyslomalle ja palasin äitiyslomalta töihin.

BlingBling
    Vierailija
    Kiitti!

BlingBling
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja feger Näytä viesti
    Olikohan se 18 € siinä tapauksessa jos on lapsia huollettavana.

Itse olen ollut oppisopimuksella ja työkkärin asiakkuudesta työsuhde lähti, niin palkkaajani sai sitten sitä palkkatukea. Tuki tosin katkesi siinä vaiheessa, kun jäin äitiyslomalle ja palasin äitiyslomalta töihin.
    Ei kun 18 e saa, jos harjoittelupaikka on pitemmän matkan päässä. Olikohan siinä joku kilometrimäärä tms.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja BlingBling Näytä viesti
    Ei kun 18 e saa, jos harjoittelupaikka on pitemmän matkan päässä. Olikohan siinä joku kilometrimäärä tms.
    Niinhän se olikin. Sekoitin toiseen tukiaiseen.

BlingBling
    Vierailija
    Kuinkakohan helposti mahtaa yritykset ottaa töihin tuolla palkkatuella?? Kertokaa kokemuksenne!

Pikavastaus Pikavastaus