Ellos laina

• Viestiketjun aloittaja Elari
  • Ensimmäinen viesti
Elari
v hyvä, ei ole. asuvat toisella paikkakunnalla ja heillä on omat työnsä, pankkiin pitäisi tulla tänne,e i onnistu. Tää on ihan ok. Jos pelastaa meidät nyt niin hyvä on.

v hyvä, ei ole. asuvat toisella paikkakunnalla ja heillä on omat työnsä, pankkiin pitäisi tulla tänne,e i onnistu. Tää on ihan ok. Jos pelastaa meidät nyt niin hyvä on.
Mie takasin serkulleni tonnin lainan, assuu oulussa. Se asioi siellä omassa osuuspankissansa ja mie Torniossa omassa osuuspankissani. Niillä on faksit. Netti. Postiki kulkee jos ei muu onnistu.
No mutta, turhapa tuota on jankuttaa. Alkuperäseen kysymykseen en tiä vastausta.

"kyselijä"
Miten nuo ellos lainan paperit tulevat allekirjoitettavaksi. Tuleeko ne suoraan postitse kotiin vaiko pitääkö noutaa postista? Mitä kaikkia liitteitä siihen tarvii? Olisi kiva jos näihin saisin vastauksen.

Käy toisessa pankissa kysymässä lainaa jos ei toisesta onnistanut?
Toi ellos on niin täyttä kusetusta, oot oikeesti pahemmassa pissassa sen lainas kanssa kun tällä hetkellä :)
Ystävälleni kävikin juuri niin, kun tarvitsi pikaisesti pientä isoa summaa, toinen pankki ei myöntänyt mutta toinen myönsi. Yrittänyttä ei laiteta.

"Sivustaseuraaja"
Nostan vanhaa ketjua. Tosiaankin, monelle Ellos-ym lainat ovat ainut vaihtoehto, jos ei oma pankki myönnä ilman takaajia lainaa. Ja muut pankit eivät taatusti myönnä ellei omakaan (paitsi ehkä hyvin rikkaille). Kun itse kysyin toisesta pankista niin vastaus oli aika tyly: No mee sinne omaan pankkiis, ei me sua voida auttaa!

Anuj
Posted on You know, this really isn't so bad (I'm not a qutielr) I think you just need to remove the white yarn, and sew a fabric border around it. It would make a great pillow cover( is it about that size?? hard to tell from the photo), and I LIKE the pocket gives some visual interest. If you ironed a transfer onto that pocket, it would be even better. :>)

"Carlos"
You are mixing two menignas of the word "standard". One meaning is that of a definition; the length of a meter, the amount of current in one ampere. Setting these standards can be, but doesn't have to be a function of government. Most of the standards in force today were developed by industry, not government. For example, the American National Standards Institute (ANSI) has developed many standards, including the character coding I am using to type this post.The other meaning of standard is a performance objective, like miles/gallon, or lumens/watt. The government really has no business, and probably not the Constitutional right, forcing this kind of standard on people. Some are funny like the low-flush toilets that require two, or more, flushes thereby using more water than the old ones. Some kill people like the miles/gallon rule that forces lighter cars. The forced change to CFL lighting is simply political correctness run wild. I tried them since I hate to change light bulbs. I don't like the color temperature, the ratings on them are wrong as to the comparable incandescent wattage, and they don't last like they claim.

Vasant
kirjoitti:This is very interesting, You are a very skielld blogger. I have joined your feed and look forward to seeking more of your magnificent post. Also, I have shared your web site in my social networks!

"Jaana"
Ellet ole ilmoittanut vääriä tietoja, laina ei yleensä peräänny, vaaan saat sen kyllä. Eli nyt toisessa vaiheessahan Ellos lähinnä pyytää sinulta liitteitä, jotka sinun tulee toimittaa. Lisätietoja Elloksesta ja muista lainoista saat mm. tästä linkista http://www.kulutusluottoja.com/kulutusluottovertailu/

Yhteistyössä