Olin yön pois kotoa. Kortsut kateessa, seksilelut "käytettyinä"!!!

  • Viestiketjun aloittaja Mielipiteitä, onko totta?
  • Ensimmäinen viesti
Mielipiteitä, onko totta?
Nyt mielipiteitä kehiin.Kuulette oudon sepityksen suoraan mun miehen suusta:D Ja ei ole provo vaan tapahtui eilen meillä.
Eli siis olin yötä pois kotoa ja kotiin tullessani löysin kaapista dildoni joka oli limainen ja siihen oli patteritkin oikein laitettu paikoilleen (itse ne olen pois ottanut). Miehelle sanoin että nyt varmaan ois juttelun paikka ja kysyin tiedätkö mitä asiani koskee? Mies meni vakavaksi ja sanoi että :" Varmaan niitä kortsuja..." (Hämmentyneenä) Sanoin että eiii, mun dildoa joka on aivan limainen, kuka sitä on käytellyt? Mies repesi nauruun ja sanoi tehneensä pilan :eek: Eli siis oli suuttunut mulle kun sanoin hänelle pahasti niin oli päättänyt kostaa tekemällä mun dildosta sen näköisen attä aivan kuin hänellä olisi ollut täällä joku nainen. Mitä helv#ttiä?
Ja jossain vaiheessa sanoi että oli heittänyt kortsut roskiin koska paketti oli pesukoneen päällä ja siihen oli tippunut huuhteluainetta. Ja tosiaan kun tulin kotiin (soitin 5min aiemmin et kotona olen ihan kotona) tuli ovella vastaan kun oli roskapusseja viemässä ja kortsut olivat siellä. Ja limaisen oloisen oli dildostani saanut laittamalla kortsun siihen päälle. Eli siis yksi kortsu oli roskiksessa "käytettynä". Joo olen varmaan tyhmä, mutta voiko tälläistä tarinaa uskoa? Ja tosiaan ristiin meni hiukan että ensin sanoo että heitin ne roskiin kun paketti oli huuhteluaineessa ja sitten kun pyydän hakemaan pakettia sieltä roskiksesta ja kysyn dildosta sanoo että niin kortsun siihen päälle laitoin jotta olisi aidon näköinen.
Mulla on sairas mies. Ihan uskomaton tarina. Niin ja kaikki muut kortsut löytyivät roskista mutta ei tätä käytettyä mies ne haki sieltä ja paketti ei ollut pilalla huuhteluaineesta ollenkaan.Eikö vaan kehdannut kertoa mitä oli puuhannut(kuullostaakin jo aivan älyttömältä) vai ONKO MEILLÄ OIKEASTI KÄYNNYT JOKU POLKEMASSA MUN MIESTÄNI?

Eli puhui ensin että kortsut heitti roskiin koska olivat pilalla. (dildosta ei maininnut mitään ennen kuin asian otin puheeksi)
Sitten selvisi dildo juttu ja sitten sepitti että rasvalla oli saanut limaiseksi ja kun sanoin ettei paikkaansa voi pitää ettei siitä tuon tuntuinen tule niin sanoi että rasvalla ja kortsulla sai sen tuntuiseksi mitä se nyt sitten oli.
Pyysin hakemaan kortsuja roskista ja hups tätä yhtä "käytettyä" ei löytynyt ja tiedän monta niitä paketissa oli. Kuka käyttää toisen naisen dildoa? Hyi.
 
***
No mä en uskois selitystä.

Mun ex oli heittänyt kuulemma kortsut ja seksilelun roskiin, kun kyselin missä ovat. Ja myöhemmin selvisi, että oli pettänyt mua ja sen jälkeen heittänyt ne kaikki pois, koska olisin muuten kysellyt perään... Kannattaa muuten tarkistaa kortsujen päiväys tai numero, jos sellainen niissä on. Suhteen loputtua huomasin "uuden" kortsupaketin (joka oli mun kassissa) sisältävän eri pakettien kortsuja eli oli paikannut puutosta uusilla. Huoh.
 
"vieras"
Aika oudolta kuulostaa kyllä miehesi selitys,enpä oikein uskoisi.Tai miehesi huumori on aika sairasta,onko joskus tehny samantyylisiä piloja,heittänyt roskia huumoria tollasesta?
 
"vieras"
Jumaliste mikä mies. Ehkä se käytti sitä ite. Hyi hyi hyi. No jos se ne kortsut tajut heittää, niin kai se olis sen dildonkin pyyhkässy... En tiiä. Ei kai se olis dildoa tarvinnut jonkun hoidon hoiteluun..
 
"minna"
Joko miehes on vedelly sillä perseeseen ja koska käytti kortsua ja tiesi sinun ne laskevan päätti hätäpäissään laittaa ne roskikseen kaikki. tai sit siellä on käynyt joku muija ketä se on hinkannu sun dildolla paljaalla ja muuten kortusulla muijaa.. mut en usko ite tohon miehen sepustuksiin. joko sillä on toinen tai se halus runkata persettään
 
v
mä just luin tarinasi mun miehelle ja sanoin "älä koskaan yritä käyttää mulle tollasta selitystä"... jopa minä naisena olisin keksinyt 100 kertaa paremmin selityksen. älä nyt herranjumala ainakaan usko ko selitystä vaan pellolle vaan tollanen ukko! ..ja äkkiä!!
 
No mä en uskois selitystä.

Mun ex oli heittänyt kuulemma kortsut ja seksilelun roskiin, kun kyselin missä ovat. Ja myöhemmin selvisi, että oli pettänyt mua ja sen jälkeen heittänyt ne kaikki pois, koska olisin muuten kysellyt perään... Kannattaa muuten tarkistaa kortsujen päiväys tai numero, jos sellainen niissä on. Suhteen loputtua huomasin "uuden" kortsupaketin (joka oli mun kassissa) sisältävän eri pakettien kortsuja eli oli paikannut puutosta uusilla. Huoh.
Oliko tämä provo vai onko joku oikeasti niin mustasukkainen (lue vainoharhainen) että kirjoittaa muistiin kortsupakkausten numerot? :O Tsiis, ja mä kun olen pitänyt ITSEÄNI mustasukkaisena. Jos oikeasti olet tehnyt noin, niin ei ole kyllä ollut helppoa kumppanillasi. Kai tiedät, että jos jotakuta syytetään ja painostetaan jatkuvasti pettämisestä, niin hän alkaa usein pettämään ihan vain siksi, että a) häntä syytetään siitä joka tapauksessa, oli pettänyt tai ei
b) syntyy ns. itseään toteuttava ennustus, eli jos tarpeeksi toistaa jollekin tämän olevan pettäjä (tai vaikkapa tyhmä/ilkeä jne.), alkaa ihminen käyttäytyä odotusten mukaisesti. Jos tiedät kumppanisi pettävän, jätä hänet, äläkä kyylää jotain kortsupakkauksia. Normaalissa suhteessa EI ole tarvetta epäillä petosta...
 
åitå
jos dildo haisee kortsulta on mies käyttänyt sitä itse. jos taas miehellä on ollut siellä nainen niin eiköhän mies oo käyttäny ite sen yhden kortsun. eikun dildoa haistelemaan. ei se paskalta kyllä varmaan haise jos siinä on kortsu välissä ollu..
 
=D
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22912272:
On kyllä uskomaton tarina, mutta kaksi mahdollisuutta eli miten olisi haistella sitä dildoa, että haiseeko se B-osastolle.. :x :x On voinut kokeilla käyttää dildoa myös kortsun kanssa.
Hahhaaaa!=DDDD
 
AP...
Kysyin kyllä että omaan pyllyysikö sitä tarvit :D Ei kuulemma. Ja tarina oli jotenkin epälooginen järjestykseltään (mieskin kyllä on). Mutta kuullostaa niin uskomattomalta itestäkin että huh, huh :D Sanoin moneen otteeseen että kerro vaan, päästään vähemmällä mutta vakuutti ja vannoi ettei ketään ole ollut. Ja tosiaan mies suuttui paljon koska loukkasin häntä ja hänen mukaansa tämä oli mulle "pahin kosto" koska tiesi minun kiinnittävän huomiota näihin. Mutta miten mies keksi patteritkin laittaa siihen vehkeeseen ja vielä oikein päin? Kun vielä näin epäloogisen tarinan sepitti :D
 
:D
Ei kai dildo nyt oikeasti limaiseksi jää, jos siinä pelkkä kortsu on ollut?? Ja rasvan siitä haistaa, samoin kyllä värkin hajun, jos se sellaisessa on ollut ja vielä imainenkin on! :D
 
"rouva"
Joo, joko persettään on runkannu ja laittanu siihen kortsun suojaksi, ja arvannu että lasket ja heittäny siks kaikki pois. Tai sit on ollu kunnon sessio toisen naisen kans. Sitä dildolla ja kortsulla ja munalla ajellu. Todennäköisempi mun mielestä on toi toinen nainen. Koska jos olis itseään hinkannu, miks ois laittanu kortsun, olis tn vaan pessyt dildon. Mites lakanat Onko vaihdettu? Tai haiseeko hajuvesi tms?
 
hyyyi!!
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22912272:
On kyllä uskomaton tarina, mutta kaksi mahdollisuutta eli miten olisi haistella sitä dildoa, että haiseeko se B-osastolle.. :x :x On voinut kokeilla käyttää dildoa myös kortsun kanssa.
no hyi! Jos mul olis semmone mies joka tunkee muijansa dildoo perseeseensä selän takana niin en vois IKINÄ enää olla kyseisen miehen kanssa saman katon alla.. YÖK!
 
v
Joku käynyt polkemassa sun miestä???

Eikö se ole miesten hommaa se "polkeminen" eli oisko sillä ollu siellä joku mies? Nuuhkaisehan sitä dildoa että haiseeko tosiaan peräpäälle... voihan siellä olla joku igor käyny polkemassa ukkoasi hanuriin ja välissä on käytetty sinun dildoa.
 
poissa kotoa
Onko hiuksia sängyssä? kurkkaappas pyykkikoriin näkyykö likaisia alushousuja, Jos löytyy kakkaa--> märkiä pieruja pyllysession jälkeen ja jos löytyy muuten vain vaaleita tahroja niin toinen nainen
 
AP...
No hei, aiemmin on meidän ollessa tauolla oli käynyt panemassa jotain ja löysin 2kpl käytettyjä kortsuja roskiksesta ja miehen selitys tähän oli että : Runkkasin kortsunkanssa!!! Mutta spermaa siellä ei sitten ollut :DJa tässä tarinassa pitäyty muutaman päivän kunnes jatkoin tenttausta ja sieltä se totuus sitten tuli. Eli siis ei olisi ensimmäinen kerta kun noin typeriä juttuja puhuu. Ja tähänkin viittasin kun asiaa setvittiin ja hän sanoi että sen takia tämän tekikin koska tiesi että edellinen asia on arka edelleen ja vielä se hänen tyhmä selityksensäkkin jonka tosiaan vasta nyt myönsi läpinäkyväksi. Jatkoin :" Ei tämä sitten yhtään läpinäkyvä ole?" Mutta oikeesti en tajua ton jätkän ajatuksen juoksua yhtään.
 

Yhteistyössä