Avonaisen lukon kuva tulee puhelimeen kun soitan tai lähetän viestiä.

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="nee";22999236]eikös se tarkoita sitä että silloin ei oo näppäinlukko päällä???[/QUOTE]

Ei.
Sama puhelin ollut käytössä 3 vuotta ja tänään tuo ekan kerran tuli.
 
pukke
Olen itse ihmetellyt ihan samaa: eilen huomasin "vian" ensimmäisen kerran ja sama juttu toistuu joka kerta kun soittaa tai lähettää viestiä. Liittyisköhän liittymään jotenki?
 
"minni"
siis sama täällä! ja välillä ei lähetä tekstiviestejä ollenkaan! sitten kun lähetän joskus seuraavan viestin niin ruutuun ilmestyy sininen sellainen kuva että viesti on edelleen lähetetään tilassa..jeah uuden puhelimen hankinta edessä!
 
Miulekii tuli täs nyt yks päivä täl viikol semmonen avoin munalukko.
Yritin kattoo puhelimella gmailin sähköpostia ja se vaan latas ja latas ja kyseli verkkoyhteyttä ja sillon tuli toi avoin lukko.
Poistuin ja lukko oli siin edelleen. Hävis vasta kun sammutin puhelimest virrat kokonaan.
Nokian puhelin.

Lisäystä vielä että se lukko ei oo kertaakaa tullu soittamisen tai viestittelyn yhteydessä. Vain ja ainoastaan kerran tuota s-postia kattoessa.
 
Viimeksi muokattu:
saunalahti/nokia
Just soitin Saunalahden asiakaspalveluun ja kukaan sielä ei ollut kuullutkaan moisesta ongelmasta, eivätkä osanneet auttaa. Kokeilin sammuttaa puhelimen ja otin sim-kortinkin pois mutta ei auttanut. Soitelkaa ihmiset liittymänne asiakaspalveluun, ehkä he alkavat selvittämään ongelmaa kun näin monella jo sama vaiva.
 
.............
saunlahti ja tosiaan välillä ruutuun ilmestyy pieni lukko ja silloin ei voi soittaa tai tekstata.tähän mennessä lukko on poistunut kun olen sammuttanut puhelimen ja avannut uudestaan.
 
dot
Mulla toi avoin lukko näkyy, kun joku soittaa (voi olla muutenkin, en oo huomannut) ja pystyy kyllä vastaamaan, soittaan ja viestejä lähettään. On vissiin viikon verran ollut. Mulla ei siis tosta mitään haittaa ole ollut, nettiä en puhelimella käytä. Mulla elisa, nokia, tampere.
 

Yhteistyössä