Ateriamatriisi - KarppausWiki

  • Viestiketjun aloittaja aloitteleva
  • Ensimmäinen viesti
aloitteleva
Ateriamatriisi – KarppausWiki

Tänään minä sen päätin ja aloitin karppauksen :)

Ja tuosta taulukosta ajattelin kokeilla tuota keskimmäistä - alakarppi (n. 60g hiilareita)

Ketkäs kaikki täällä noudattaa näitä?
Musta olis tosi mielenkiintonen kokeilla tuota ketoosi juttua.Luin tästä bodylehdestäkin.

Mutta... palaako ne kaikki tippuneet kilot kohinalla takas? Ja mitä kroppa tykkää?


Kaikki asiantuntijat ja tuntevat ja asiasta tietävät kertokaa KAIKKI vinkit nyt minulle :)
 
Helekutti
Ei mikään ruokavalio toimi jos aiot palata vanhoihin syömätapoihisi. Ei pisteiden lasku, ei Leventäjät eikun keventäjät tai edes karppaus. Ainut mikä karppauksen erottaa muista on se että siitä ei edes tee mieli palata vanhaan.
 
"sondersson"
Kyllä mulle tulee parempi olo jo muutamassa päivässä, ilmavaivat jää ja turvotus laskee, vatsa toimii ja silleen. En varsinaisesti laihduta, olen normaalipainoinen. Mä en ole laskenut hiilareita, syön kasviksia ja maitotuotteita niin paljon kun mieli tekee, mutta uskoisin että pysyy alle tuon kuudenkymmenen.

Kroppa tykkää, erittäin paljon. Ja kilosi pysyvät poissa jos et palaa takaisin entisiin tapoihisi. Karppaaminen on helppoa ja mukavaa, sitä on kiva jatkaa. Mä kun en tosiaan laihduta niin sallin itselleni joskus vähän mässäämistäkin. Joskus on vaan niin ihana syödä itse leivottua leipää ja pizzaa ja joskus tekee mieli popcornia jne. Mutta yritän pitää ne vähäisinä. Ei siinä muuten mitään, mutta mua pelottaa mitä verensokerin heilahtelu voi aiheuttaa, siitä kun tulee niin kamala olo. Eli vähän herkkuja kerrallaan, ettei isoa heilahdusta tule.
 

Yhteistyössä