Mitä ihmettä minä teen tämän ihon kanssa?!?!?

  • Viestiketjun aloittaja "sia"
  • Ensimmäinen viesti
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";23095093]Niinpä. Ja jos ei kasvoihin halua testata niin vaikka sitten selän ja rintakehän näppyhin.[/QUOTE]

Se itseasiassa myös lievästi peittää niitä, jos laittaa illalla. Niin aamulla ei näy punoitusta niin paljoa, osaksi, koska se ihan vähän peittää.
 
Mua kans ärsyttää ihon huono kunto! En tajua mistä niitä näppyjä oikein tulee vaikka iho on niin kuiva että välillä halkeilee. Ja sitten poskessa on sellainen joku isohko paukama joka tuli vuonna 2008 eikä ole lähtenyt minnekään.

Varmaan vois olla ihan paikallaan mennä sunkin mennä ihotautilääkärille, munkin varmaan pitäis. Perus-tk-lääkäriltä oon reseptin saanut tretinoiiniin ja tetrasykliiniin mutta ei ne mitään auta.

Tästä viestistä nyt ei varmaan apua ollut, kun itekään en ole toimivia keinoja löytänyt.. sinkkivoidetta vois tietysti kokeilla..
 
[QUOTE="sia";23095048]Olen joskus yläasteikäisenä käynyt ihotautilääkärillä ja syönyt antibiootteja. Sitten määräsikin niitä Diane Novia. Mietin, pitäiskö ollenkaan vielä mennä ihoptautilääkärile, kun jos se vaan sanoo, et kaikki johtuu raskauksista ja imetyksestä ja pillereiden lopettamisesta. Ihan turha reissu olisi.[/QUOTE]

Mulla nimenomaan imetys tekee ihosta sellaisen, etten voi edes sohvalla nojata selkää mihinkään tyynyyn, kun nahka on täynnä järjettömän kipeitä, sormenpään kokoisia mätäpaiseita.
Ei mulle ole koskaan lääkäri vaan todennut, että kohtuu imetyksestä. Tai siis on, mutta on myös määrännyt antibiootit ja todennut, että imetät sen minkä pystyt ja haluat ja sitten haet sen puolen vuoden antibioottikuurin. Niin olen joka kerta tehnyt ja sillä on sitten ihokin taas saatu kuosiin.
 
Punanaama
Täällä kans kasvoissa,rinnalla ja selässä punaisia nyppyjä. Voiko johtua hikoilusta? Syön kalaöljykapseleita joka päivä mutta ei oo auttanut yhtään ja muutenkin syön tosi monipuolisesti.
 

Yhteistyössä