Erin Anttila -Vanha nainen hunningolla... semmonen

Melkosen suorat sanat. Erityisesti kohta "Ja mä mietin kuinka mä ratsastin..."

Siinähän kerrotaan oikein yksityiskohtia myöten :D

"Herään vieraassa talossa, mietin miten vaikeaa ois kertoa tuolle nukkuvalle miehelle että olen naimisissa.
Ja miten vaikee ois selittää, kuinka liitto laimenee. Nelkytvuotta saman miehen lakanoissa, naiseuteni niihin pudotin. Sen löytämän sun halusin.
Ja mä mietin kuinka mä ratsastin, kuinka autossa jo liikkuvassa sua halusin, otin tietoisen riskin kun hairahdin. Olin vanha nainen hunningolla. Olin vanha nainen hunningolla.

Seison portilla kauan ja kuulen kuinka koira räksyttää. Ei naapuri tehnyt lumitöitä eilenkään vaikka juuri niin sovittiin. Sut jätin nukkumaan nätisti,
enkä tahdo enää tavata. Puutarhatuoli lumen alta pilkottaa, en usko ett on kesä kaukana, vaikk on vielä pakkasta.

Jä mä mietin kuinka mä ratsastin, kuinka autossa jo liikkuvassa sua halusin. Otin tietoisen riskin kun hairahdin. Olin vanha nainen hunningolla. Jä mä mietin kuinka mä ratsastin, kuinka autossa jo liikkuvassa sua halusin. Otin tietoisen riskin kun hairahdin. Olin vanha nainen hunningolla. Olin vanha nainen hunningolla. Olin vanha nainen hunningolla. Olin vanha nainen hunningolla. Olin vanha nainen hunningolla.
 
Mustakin
On järkky varsinkin tuo ratsastus-kohta. Radio suomellaki soi jatkuvasti. Kauhulla ootan milloin hevoshullu tyttö alkaa hoilata kertosäettä ja selitä siinä sit, että tuota ei voi laulaa. Eiks ne vanhat tantat siellä radiossa tajua mistä siinä puhutaan?
 
On järkky varsinkin tuo ratsastus-kohta. Radio suomellaki soi jatkuvasti. Kauhulla ootan milloin hevoshullu tyttö alkaa hoilata kertosäettä ja selitä siinä sit, että tuota ei voi laulaa. Eiks ne vanhat tantat siellä radiossa tajua mistä siinä puhutaan?
En ole tosiaankaan mikään herkkis näiden "suorien" sanojen kanssa, mutta toi vaan jotenkin särähtää tommosessa "hempeessä" laulussa pahasti korvaan
 
vanha nainen hunningolla
tyttäreni 21v totesi, että kohta "Jä mä mietin kuinka mä ratsastin.." hänen mielestään tarkoittaa elämän virrassa "ratsastamista" - tavallisesti hän on hyvin kaksimielinen :) mutta tästä hän ei löytänyt mitään kaksimielistä :)
 
"essi"
Siis eihän se nyt voi mitään elämänvirrassa ratsastamista tarkoittaa, jos seuraava lausekin on, että autossa sua jo himoitsin. Ihan karsee kappale, eikä jotenkin sovi nuorehkon naisen laulamaksi, kun kertoo vanhasta naisesta.
 
"vierailija"
[QUOTE="Kenguru";23274033]En pidä biisistä. Liikaa kimitystä joka jää valitettavasti "soimaan päähän". 40 vuotta saman miehen lakanoissa...eli tuo laulun nainen on n. 60v?[/QUOTE]
Näin se on nähtävä. :)
 

Yhteistyössä