Makkaraperunat?

Kerro, mitä sisältävät mielestäsi makkaraperunat. :D En muista olenko kysynyt tätä joskus ennen, mutta tuli vaan mieleen kun kerran naimisissa vielä ollessani tulin sairaalasta, ja anoppi oli luvannut valmistaa makkaraperunoita. Ihanaa, ajattelin minä, mutta voi mikä yllätys minua odottikaan perillä. :D
 
"vieras"
Kotitekoisina ranskalaisia ja makkaranpaloja höystettynä paistetulla sipulilla,kurkkusalaatilla,sinapilla ja ketsupilla sekä grillimausteella.Kyytipojaksi mieluiten kylmä olut tai suunnattoman suuri lasillinen maitoa. =)
 
"vieras"
kotona:jämä keitetyistä potuista paistetaan pottuja ja makkaranpaloja ja maustetaan hyvin.Grillillä:ranskikset ja makkaranpaloja hyvin maustettuna +kurkkusalaatti,majoneesi,salaatti.
 
No aatelkaa nyt mikä pettymys mulle oli, kun kieli vyön alla ajoin nälkäisenä 20-30km kotiin ja mietin niitä ihania, rapeita ranskalaisia ja tummaksi paahtuneita makkaroita... :p Ja perillä minua odotti... :O Keitetyt perunat ja makkarat! :O Se ei edes ollut mitään makkarasoppaa, koska siinä ei ollut vihanneksia, eikä muutenkaan makua, mutta makkarasopaksi sitä siis kutsuttiin. :(
 
No aatelkaa nyt mikä pettymys mulle oli, kun kieli vyön alla ajoin nälkäisenä 20-30km kotiin ja mietin niitä ihania, rapeita ranskalaisia ja tummaksi paahtuneita makkaroita... :p Ja perillä minua odotti... :O Keitetyt perunat ja makkarat! :O Se ei edes ollut mitään makkarasoppaa, koska siinä ei ollut vihanneksia, eikä muutenkaan makua, mutta makkarasopaksi sitä siis kutsuttiin. :(
:LOL: Mä tunnen sun tuskan, mun anopilla on välillä vähän erikoisia kokkauksia ja joskus oon kieli pitkällään oottanu jotain ja pettynyt hieman.. :p mut ei se mitään, aina on mahansa saanut täyteen.. :)
 
:LOL: Mä tunnen sun tuskan, mun anopilla on välillä vähän erikoisia kokkauksia ja joskus oon kieli pitkällään oottanu jotain ja pettynyt hieman.. :p mut ei se mitään, aina on mahansa saanut täyteen.. :)
Siis uskomatonta, miten joku osaakin tehdä niin mautonta ruokaa... :O Siis makkarasopastakin mä tykkään kuin hullu puurosta, mutta jos siitä puuttuu kasvikset, makkarat on paistamatta ja liemi mautonta niin... :x
 

Yhteistyössä