*

Kertokaa, miksi pesukone ei linkoa?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 19. Osumia 19

Ketju: Kertokaa, miksi pesukone ei linkoa?

sh-äiti
    Vierailija

Kertokaa, miksi pesukone ei linkoa?

Onko kokemusta? Pyykkikone jättää linkoamatta vaatteet. olen kaksi kertaa pesun jlk pyörittänyt vielä pelkän linkousohjelman, mutta eipä siitä ole mitään apua.

no kun se on
    Vierailija
    se on rikki

oletan niin
    Vierailija
    Melko varmaan on poistopumpussa vika, se pitäisi avata ja puhdistaa mutta en voi täältä käsin tehdä mitään.

sh-äiti
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja oletan niin Näytä viesti
    Melko varmaan on poistopumpussa vika, se pitäisi avata ja puhdistaa mutta en voi täältä käsin tehdä mitään.
    No just mietin että osaakohan sille itse mitään tehdä(ohjekirjakin hukassa) vai soittaako suoraan korjaajalle.

"vieras"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja oletan niin Näytä viesti
    Jep, poistopumppu joko tukossa tai kokonaan sökö

Meillä oli poistoletku tukossa. Muovipala tukki putken, siitä kohtaa missä putki yhtyy lavuaariin.

"vieras"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti Näytä viesti
    No just mietin että osaakohan sille itse mitään tehdä(ohjekirjakin hukassa) vai soittaako suoraan korjaajalle.
    Korjaajalle tietty, ei sitä voi itse korjata jos elektroniikassa on vika vaan pumppu pitää vaihtaa joka maksaa enemmän kuin uusi kone, kuten yleensä.
    Sen sijaan nukkasuodattimen voi itse tyhjätä, nopsaa näkee onko se täynnä

jotain apua
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti Näytä viesti
    Jos tiedät mikä on poistopumppu ja osaat avata koneen sivusta niin sitten voit kokeillakorjata sitä itse, muuten ei kannata tehdä mitään vaan soittaa korjaaja.

"vieras"
    Vierailija
    poistoletku väärässä asennossa. Ollut monesti itelläkin.

..
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    Korjaajalle tietty, ei sitä voi itse korjata jos elektroniikassa on vika vaan pumppu pitää vaihtaa joka maksaa enemmän kuin uusi kone, kuten yleensä.
    Sen sijaan nukkasuodattimen voi itse tyhjätä, nopsaa näkee onko se täynnä
    Mies kävi ostaa uuden poistopumpun kun vanha menny rikki ja maksoi 38€, eli ei ihan uuden koneen hintaa.

"vieras"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja .. Näytä viesti
    Mies kävi ostaa uuden poistopumpun kun vanha menny rikki ja maksoi 38€, eli ei ihan uuden koneen hintaa.
    Ei se maksakaan jos itse osaa hoitaa homman ja tietää mistä saa halvalla

"jep"
    Vierailija

tuota

ohjelmakortti hajoomassa.seuraavaks vhenee pesuohjelmat nim kokemusta on Onko edes upon kone? niissä juuri tätä vikaa,siis ihan alle puolen vuoden koneissakin.

"vieras"
    Vierailija
    Joo, letku tukossa tai väärin paikallaan. Tai se nukkasysteemi liian täynnä.

Meillä myös joskus vanha kone tekee tuota jos on liian täynnä, esim. pyyhkeitä täyttä koneellista ei aina jaksa lähteä linkoamaan.

Tosi kummallista kyllä jos tuota ei osaa itse tarkistaa, jopa minä osaan ja kuuluu musta perustaitoihin jos omassa kodissa asuu, vähän niin kuin hehkulampun vaihto ja vastaavat.. Tulispa kalliiksi jos joka juttuun aina pitäisi hankkia korjaaja, hui!?

klk
    Vierailija

Oisko

Jos on vähän pyykkiä ja rumpu ei pääse tasapainoon niin ei linkoa. Suojelee konetta silleen.

juuu
    Vierailija
    Meillä linkoamattomuuteen oli syynä 10 sentin kolikko poistopumpussa.

"mmm"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja klk Näytä viesti
    Jos on vähän pyykkiä ja rumpu ei pääse tasapainoon niin ei linkoa. Suojelee konetta silleen.
    tätä mäkin oisin veikannu

Meidänkään kone ei linkoa jos on liian vajaa.

sh-äiti
    Vierailija
    Korjaajalle soitettiin ja sanoi puhelun perusteella että poistopumppu on mennyt rikki ja hän tulee maanantaina laittamaan uuden.

meidän kone ei linkoa jos nukkasihti on täynnä..kannattaa sekin kokeilla.

Pikavastaus Pikavastaus