*

Onko kellään ollut YLÄLUOMEN turvotusta?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 13. Osumia 13

Ketju: Onko kellään ollut YLÄLUOMEN turvotusta?

voihanrähmä
    Vierailija

Unhappy Onko kellään ollut YLÄLUOMEN turvotusta?

Huomasin just että oikeassa silmässä luomi turvoksissa. Pikkasen niinku silmän alapuoleltakin "hellänä" kanssa mutta ei viel ainkaan turvonnut. En meikkaile ja en ole oviin törmäillyt. Onkohan joku bakteerijuttu?

voihanrähmä
    Vierailija
    piti viel sanoa että ei ole ite silmä kyl kipee..viel ainakaa

tämä äiti
    Vierailija
    Mulla on ollut muutaman kerran. Epäilen, että on jotenkin hormonaalista. Kerran kävin silmälääkärissäkin, mutta laittoivat ihottuman piikkiin. Apteekista sai ostettua sellaista rasvaa, joka auttoi turvotukseen. Oli kyllä melkein 20 euroa pieni tuubi.

"aloittaja"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja tämä äiti Näytä viesti
    Mulla on ollut muutaman kerran. Epäilen, että on jotenkin hormonaalista. Kerran kävin silmälääkärissäkin, mutta laittoivat ihottuman piikkiin. Apteekista sai ostettua sellaista rasvaa, joka auttoi turvotukseen. Oli kyllä melkein 20 euroa pieni tuubi.
    pitää vissiin näyttää th:lle...luomi silleen punakampi ja turvonnut tasaisesti....

tulehtunut
    Vierailija
    mulla oli nuorempana kerran yläluomet turvoksissa, kun olin laittanu (hulluna, kun siis olin silloin vielä nuori) jotain marketin silmänympärysvoidetta. Lääkäri sanoi, että silmäluomen tulehdus, ja piti syödä zyrteciä ja ehkä sain jotain silmätippoja tms.

kala-allerginen
    Vierailija
    mulla tuli joskus nuorena tonnikalaa syötyäni muiden oireiden ohessa silmäluomien turvotusta. tosin molemmissa silmissä. olin aika vitsikkään näköinen.

"minä"
    Vierailija
    Minulla on ollut joskus ja samoin tytölläni. Itse kävin lääkärissäkin, mutta ei sitä oikein mienkään huomioitu, olin vähän flunssainen, niin pistettiin viruksen piikkiin.

Jebs
    Vierailija
    Juu on ollut. Jostain syystä mulla turpos yhessä vaiheessa aina jompikumpi silmäluomi hetkeks ku otin päikkärit Turpos ihan niin et silmä oli kiinnempänä ja tuli ihan toispuoleinen olo.

"aloittaja"
    Vierailija
    onko kellään särkenyt aluetta sitten?

"vieras"
    Vierailija
    Aina kun käytän silmänympärysvoidetta, molemmat luomet turpoaa todella pahasti. Ei hyvä, en käytä siis ollenkaan.

"hipp"
    Vierailija
    silmätulehduksessa tai näärännäpyssä(googleta) mulla turposluomi.niin ja näärännäpyssä ei tullut näkyvää näppyä aina.

"heippa"
    Vierailija
    ei sitä tarvii heti terkkarille näyttää, varmaan aamuun mennessä jo veks, noita tulee ja menee meitsilläkin aina silloin tällöin, joku ärsytysjuttu luultavsti vaan

-
    Vierailija
    jos olen kovasti itkenyt niin silmäluomet turpoaa tosi pulleiksi.

Lisäksi joskus nukkuessani on saattanut turvota muuten vaan, sillon yleensä vain toinen ja silmä vuotaa ku hanasta.

Pikavastaus Pikavastaus