Onko kellään ollut YLÄLUOMEN turvotusta?

  • Viestiketjun aloittaja voihanrähmä
  • Ensimmäinen viesti
voihanrähmä
Huomasin just että oikeassa silmässä luomi turvoksissa. Pikkasen niinku silmän alapuoleltakin "hellänä" kanssa mutta ei viel ainkaan turvonnut. En meikkaile ja en ole oviin törmäillyt. Onkohan joku bakteerijuttu?
 
tämä äiti
Mulla on ollut muutaman kerran. Epäilen, että on jotenkin hormonaalista. Kerran kävin silmälääkärissäkin, mutta laittoivat ihottuman piikkiin. Apteekista sai ostettua sellaista rasvaa, joka auttoi turvotukseen. Oli kyllä melkein 20 euroa pieni tuubi.
 
"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja tämä äiti;23366409:
Mulla on ollut muutaman kerran. Epäilen, että on jotenkin hormonaalista. Kerran kävin silmälääkärissäkin, mutta laittoivat ihottuman piikkiin. Apteekista sai ostettua sellaista rasvaa, joka auttoi turvotukseen. Oli kyllä melkein 20 euroa pieni tuubi.
pitää vissiin näyttää th:lle...luomi silleen punakampi ja turvonnut tasaisesti....
 
tulehtunut
mulla oli nuorempana kerran yläluomet turvoksissa, kun olin laittanu (hulluna, kun siis olin silloin vielä nuori) jotain marketin silmänympärysvoidetta. Lääkäri sanoi, että silmäluomen tulehdus, ja piti syödä zyrteciä ja ehkä sain jotain silmätippoja tms.
 
"minä"
Minulla on ollut joskus ja samoin tytölläni. Itse kävin lääkärissäkin, mutta ei sitä oikein mienkään huomioitu, olin vähän flunssainen, niin pistettiin viruksen piikkiin.
 
Jebs
Juu on ollut. Jostain syystä mulla turpos yhessä vaiheessa aina jompikumpi silmäluomi hetkeks ku otin päikkärit :D Turpos ihan niin et silmä oli kiinnempänä ja tuli ihan toispuoleinen olo.
 
"heippa"
ei sitä tarvii heti terkkarille näyttää, varmaan aamuun mennessä jo veks, noita tulee ja menee meitsilläkin aina silloin tällöin, joku ärsytysjuttu luultavsti vaan
 
-
jos olen kovasti itkenyt niin silmäluomet turpoaa tosi pulleiksi.

Lisäksi joskus nukkuessani on saattanut turvota muuten vaan, sillon yleensä vain toinen ja silmä vuotaa ku hanasta.
 

Yhteistyössä