+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 8. Osumia 8
-
27.03.11, 21:08 #1h&m ja ellos on kokeiltuVierailija
Mistä netistä naistenvaatteita?
Kokemuksia kuultais mielellään. Mistä yleensä tilaat naistenvaatteita jos tilaat niitä netistä?
-
-
27.03.11, 21:11 #2"Nanna"Vierailija
Nelly.com - sieltä olen tilannut aika usein.
-
27.03.11, 21:12 #3asosVierailija
Täältä, ei postikuluja ollenkaan:
http://www.asos.com/
-
27.03.11, 21:14 #4"vieras"Vierailija
boohoo.com on edullinen ja nopea toimitus. asos pelannut myös ihan hienosti
nellyn kanssa ollut välillä ongelmia, että on joutunut palautella.
-
28.03.11, 11:23 #5"Ässä"Vierailija
Bohoo.com: ihan ok toimitus. Vaatteet vastasivat muuten kuvausta ja kokotaulukkoa, mutta tilaamani tuotteet TODELLA huonolaatuisia! Vaikkakin edullisia, niin en osta toiste tuolta. Ostin siis 1 pitsineuleliivin, yhden läpikuultavan rusettipaidan ja yhden trikoopaidan.
Asos: Luotettava, ilmaiset postikulut, todella hyvä valikoima, hinta-laatusuhde kohdallaan.
-
26.08.11, 09:55 #6"Mari"Vierailija
Älkää tilatko mitään ASOS.comista
Asos tekee systemaattisesti seuraavaa: lähettää väärän tuotteen (luultavasti sellaisen, joka ei ole muuten mennyt kaupaksi, ainakin minun kokemukseni mukaan). Sen jälkeen palautus onnistuu hienosti ja luvataan palauttaa postituskulut, koska on ollut heidän virhe. No, siitä ne ongelmat alkaa. Postitus täytyy hoitaa kirjattuna (asos vaatii), joka maksaa paljon. Rahojen palautusta viivytetään ja olen itse joutunut ottamaan seitsemän kertaa yhteyttä kyseiseen firmaan palautettavien rahojen tiimoilta. Ovat luvanneet lähettää shekkiä (maksaa todella paljon lunastaa Suomessa) koska jostain syystä summaa ei voida palauttaa kortille. Mitään shekkiä ei määräaikaan mennessä saavu. Kun siitä lähettää viestiä, asiaa vitkutellaan ja vitkutellaan. Monilla muilla ollut samoja ongelmia. Saa nähdä, saanko rahojani enää koskaan. Ei ole isosta summasta kyse, mutta harmittaa, koska he lähettivät väärän tuotteen.
-
26.08.11, 10:07 #7yhVierailija
stadium, esprit, lindex, ,
http://shop.bestseller.com
-
26.08.11, 10:08 #8*Vierailija
R-collection
Tykkää
Tilaa uutiskirje
Markkinat
Horoskooppi
TV-Maailma
Blogit
Kerhot

1Tykkää
Lainaa

Onko muille tullut viime hetken rimakauhu ennen synnytystä viimeisillä...
Tänään, 14:43 Mitäs nyt?