*

nopea,helppo ja hyvä leipomus ohje viemisiksi tuoreelle äidille ja isälle?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 25

Ketju: nopea,helppo ja hyvä leipomus ohje viemisiksi tuoreelle äidille ja isälle?

ei materiaa
    Vierailija

nopea,helppo ja hyvä leipomus ohje viemisiksi tuoreelle äidille ja isälle?

joku jonka onnetonkin leipuri osaa eikä voi mennä metsään.

"vieras"
    Vierailija
    Sikke Sumarin Maailman paras suklaakakku. Kuukkeloi.

...
    Vierailija
    Ihana idea. Itse olisin kyllä todella tyytyväinen, jos joku toisi jotain leipomuksia, kun on juuri palannut kaiken kiireen ja väsymyksen keskelle synnytyslaitokselta. Tee vaikka mokkapaloja, ne ovat helppoja.

ei materiaa
    Vierailija
    lisää ideoita

"Outsa"
    Vierailija
    Muffinsseja
    Omenapiirakka
    Arabialainen kuivakakkua
    Korvapuusteja

O74
    Vierailija
    Onnistuisko ihan peruspulla?

"vieras"
    Vierailija
    Mä ilahtuisin pannukakusta ja hillopurkista Niin kaurakeksit on kans helppoja ja hyviä.

ei materiaa
    Vierailija
    pullat tylsiä,pannukakkuun mulla ei oo korkee reunasta peltiä jos siihenn sellasen tarvii.

Tää ei ny paljon auta, mut mä oon vieny ihan ruokaa, muistaakseni viimeeks makaroonilaatikkoa.

"tätä"
    Vierailija
    http://mimminkeittio.com/blog/2044136/helppo-ja-nopea-jogurttikakku/

"vieras"
    Vierailija
    Juustosämpylöitä ja vaikkapa porkkanamuffineja... kummatkin todella helppoja tehdä eikä vaadi kummosia aineita.

"tipu"
    Vierailija
    Mene surffailemaan netin ruokapalstoille tai ota kouraan kotoa keittokirja ja etsi sieltä mieluisa ohje. Ei tullut mitään muutakaan itselle mieleen kuin nuo mokkapalat ?

sama vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    Juustosämpylöitä ja vaikkapa porkkanamuffineja... kummatkin todella helppoja tehdä eikä vaadi kummosia aineita.
    Lisäyksenä vielä että itse olen tehnyt muffinit Pirkan ohjeella, löytyy varmaankin Pirkan nettisivuilta. Olen jättänyt mantelirouheen pois ja maistuvat hyvin ilman kuorrutettakin.

"viiru"
    Vierailija
    Kuka nyt vie ruokaa tai leipomuksia. Itse vein lapselle vaatteita.

__
    Vierailija
    kääretorttu, marengit, jos liivatteen osaa tehä niin ihan mikä vain liivatekakku, monet keksit on helppo tehä niitähän on vaikka mitä!

ei materiaa
    Vierailija
    no kai nyt äitiä ja isääki voi muistaa viemällä jotain jolla saa suun makiaksi.viedään me tietysti vauvallekin paketti!

"vieras"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "viiru" Näytä viesti
    Kuka nyt vie ruokaa tai leipomuksia. Itse vein lapselle vaatteita.
    Monikin. Toki lastakin muistetaan mutta moni äiti varmasti arvostaa sitä että vieras tuo tullessaan jotain vanhemmillekin eikä tarvitse emännän miettiä onko tarjota jotain kahvin kanssa.

millavanilla harmaana
    Vierailija
    Se legendaarinen mikrokakku! Jättää vaan kaakaon pois ja laittaa omenalohkoja niin tulee ihanaa

"Ilona"
    Vierailija
    http://www.hellapoliisi.fi/reseptit/reseptit/muffinit/vaivattomat-minttusuklaamuffinit.php

Älyttömän helppo, nopea, ja todella muheva muffinssiresepti. Itse olen laittanut täytteeksi pieniä omenakuutioita (tosi "kostea" ihana lopputulos) ja tehnyt vielä tomusokerista, margariinista ja sitruunamehusta kuorrutteen. Nam!

"Ilona"
    Vierailija
    Niin ja tarkoitin siis tuota perusreseptiä ylipäätään, en juuri tuota minttusuklaatäytettä.

"suklaa"
    Vierailija
    Suklaa piirakka, aineet sekoitetaan vaan ja uuniin ja päälle tulee lopuksi sulatettua suklaata, ihanaa ja makeaa. Ohjeen saa jos kiinnostaa :-)

ei materiaa
    Vierailija
    pistä suklaa tulemaan ohjetta

"suklaa"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ei materiaa Näytä viesti
    pistä suklaa tulemaan ohjetta
    Suklaapiirakka

150g voita sulana
    3dl sokeria
    1dl kaakaojauhoa
    2 munaa
    2dl vehnäjauhoja
    3tl vanilijasokeria

Aineet sekoitetaan keskenään voi ja sokeri kannattaa sekoittaa ensi ja sitten lisätä muun aineet
    kaada taikina piirakka vuokaan ja paista 200 asteessa 20-30min

Kuorutus
    2dl kernaa
    200g suklaata
    25g voita

Tee kuorutus kattilassa älä anna kiehua, kaada kuorutus jäähtyneen piirakan päälle.

Makeaa nam!

"vieras"
    Vierailija
    pätkis kakku! ihan parasta herkkuani tällä hetkellä. ja tosi helppo tehdä. googlaa pätkis kakku

"nyyti"
    Vierailija
    pizza,itsetehty tietenkin!

Pikavastaus Pikavastaus