*

G: Ammattisi, koulutuksesi ja palkkasi?
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 2 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 26 - 50. Osumia 85

Ketju: G: Ammattisi, koulutuksesi ja palkkasi?

"vieras"
    Vierailija
    Ammatti: terveydenhoitaja, koulutus: opistoasteen terveydenhoitaja ja sairaanhoitaja AMK, palkka: noin 2200/kk.

se joku
    Vierailija
    Laitoshuoltaja,yo-ja ammattitutkinto, bruttopalkka n. 1800 euroa

Non compos mentis
    Vierailija
    Palveluneuvoja, yo/pph/BBA/BA/MSc [kesken], 2300 euroa (perusbrutto ilman lisiä, bonareita ja ylitöitä).
    Viimeinen muokkaaja Non compos mentis; 24.04.11 19:18.

Henkilöstösihteeri, yo-pohjainen laskentamerkonomi, n. 3.000 €/kk

KKA
    Vierailija
    Koulunkäyntiavustaja. Peruskoulu, ammattikoulu sekä oppisopimuksella opiskelin KKAn ammatin.
    Palkka reilu 1800 euroo bruttona.

Siivooja, opiskelen oppisopimuksella laitoshuoltajaksi. Palkka bruttona jotain +/-1500e riippuen tehdyistä tunneista.

"vieras"
    Vierailija
    Pisti silmään, että miten on mahdollista että koulunkäyntiavustajilla ja laitoshuoltajilla on noin paljon huonommat palkat... :/ Kun vertaa yleistä palkkatasoa. Kuitenkin aika vaativia molemmat, laitoshuoltajalla lähinnä fyysisesti ja koulunkäyntiavustajalla myös henkinen puoli.

"vieras"
    Vierailija
    Tosin verotus korjaa asiaa, mutta näkyy työn arvostus :/

duff
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "Anonyymi Neiti" Näytä viesti
    Prostituoitu, kk-tulot riippuvat asiakkaiden määrästä. Parhaimmillaan nettona 9600 kk:ssa (3 as./pvä, 3. pvänä vkossa 4 vk:n ajan noin suurin piirtein).
    Niin, muuten se koulutus, sanotaan vaikka että "ikuinen yliopisto-opiskelija".
    Ja kaikki tietenkin verottomana?

Järjettömän huonoja palkkoja muilla ketjuun kirjoittaneilla... Amk-koulutuksella reilu 2000e brutto, kuka mies alentuisi tuohon???!

Katen tissit on telkkarissa
    Vierailija
    Sosiaaliohjaaja n.2000 euroa + 200-500 euroa riippuen vuoroista.

Sosionomi AMK

Non compos mentis
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja duff Näytä viesti
    Ja kaikki tietenkin verottomana?

Järjettömän huonoja palkkoja muilla ketjuun kirjoittaneilla... Amk-koulutuksella reilu 2000e brutto, kuka mies alentuisi tuohon???!
    Mä en ainakaan alennu mihinkään. En tee töitä rahan takia pelkästään, se olisi surullisin ura mitä kuvitella voin. Mulla on varaa jopa alempaan palkkaan, kunhan valmistun.

"vieras"
    Vierailija
    No mun silmissä nämä palkat on ihan ok Nimim. köyhä kotiäiti. Valinta on tietty muuta kuin rahallinen mutta en pahitteeksi laittais suurempaa "palkkaa"

"MÄ"
    Vierailija
    Suntio n.2200€/KK

"MÄ"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "MÄ" Näytä viesti
    Suntio n.2200€/KK
    Niin siis peruskoulu ja suntion ammattitutkinto

Tradenomi + kauppatieteiden ylioppilas, 0 €

Vastaan sen mukaan mitä oli ennekuin lähdin opiskelemaan lisää.. Eli laborantti 2300e

"vieras"
    Vierailija
    Ammatti aulakuormaaja, koulutustaso yo, palkka n. 41k€ vuodessa. Ylitöillä sitten vain taivas on rajana.

Perhepäivähoitaja,lähihoitaja,n.1600

"vieras"
    Vierailija
    Opettaja, FM&KK, vähän päälle 3000 kuussa.

"vieras"
    Vierailija
    Sairaanhoitaja, opistoasteen koulutus. Peruspalkka 2260€. Vuosiansio 36000, kaksivuorotyö.

kuin myös
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    Sairaanhoitaja, opistoasteen koulutus. Peruspalkka 2260€. Vuosiansio 36000, kaksivuorotyö.
    Samoin täällä, palkka tosin vähän pienempi nyt kun teen osa-aikatyötä ts. olen osittaisella hoitovapaalla ainakin vielä vuoden olis tarkoitus olla. Olen tk:n päivystyksessä töissä ja lisiä tulee vähemmän kun viikonloppuvuoroja on vähemmän.

pk.täti
    Vierailija
    päivähoitaja, lastenhoitajana päiväkodissa n.2000e/kk (sisältää 2 kokemuslisää)

"Ope"
    Vierailija
    Sairaabhoitaja, myöhemmin terveystieteiden opeksi opiskellut yliopistossa, hoitotyön ope nyt.

Palkka bruttona 3500e/kk

"vieras"
    Vierailija
    Graafinen suunnittelija ja web suunnittelija , ei koulutusta, oma yritys ja käteen tulee n. 3000e /kk

todella surullista
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "Anonyymi Neiti" Näytä viesti
    Prostituoitu, kk-tulot riippuvat asiakkaiden määrästä. Parhaimmillaan nettona 9600 kk:ssa (3 as./pvä, 3. pvänä vkossa 4 vk:n ajan noin suurin piirtein).
    Niin, muuten se koulutus, sanotaan vaikka että "ikuinen yliopisto-opiskelija".
    Hyi helevetti! Ällöttävää. Kuinka kukaan voi alentua myymään itseään vieraille miehille. Todella surullista ja kammottavaa. Varmasti on sielu rikki revitty, jos tuota pitemmin jatkaa. Se, että antaa jonkun jyystää itseään rahasta on surullisinta, mitä tiedän.

Toivottavasti löydät vielä elämääsi ilon ja pystyt elämään normaalia elämään ja katsomaan itseäsi peilistä arvostavasti. Toi on vaan jotenkin niin masentavan säälittävää.

Sivu(t) 2 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ... ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu