*

Mitä voi tarkoittaa, jos leukosyytit, trombosyytit ja punasolut ovat koholla?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 13. Osumia 13

Ketju: Mitä voi tarkoittaa, jos leukosyytit, trombosyytit ja punasolut ovat koholla?

Exclamation Mitä voi tarkoittaa, jos leukosyytit, trombosyytit ja punasolut ovat koholla?

Mulla ollut tässä kaikenlaista pientä vaivaa, ja kävin labrassa eilen. Nyt tulokset näyttävät, että leukosyytit, trombosyytit ja punasolut ovat koholla. Lääkäri ei suostunut puhelimessa juuri kommentoimaan (eri lääkäri kuin joka passitti kokeisiin), vaan lupasi soittaa huomenna uudestaan, kunhan saa vanhoja tietojani jostain.

Pitääkö huolestua vai ei? Taustaa sen verran, että olin vuoden vaihteessa isossa operaatiossa, jossa löydettiin mm. pari trombia.

Eikö kukaan osaa sanoa mitään?

Pysy rauhallisena ja jatka.

Mulla oli nuo koholla kun niitä mittailtiin marraskuussa, ei ollut mitään flunssan oireita eikä mitään, niin se vähän huolestutti. Kumminki seuraavissa labratuloksissa arvot oli ihan normaalit, eli se oli kai jotain normaalia vaihtelua.

Foortti harmaana
    Vierailija
    http://huslab.fi/cgi-bin/ohjekirja/tt_show.exe?assay=2475&terms=leukos

Kato täältä jokaisen kohdalta, mitä voi päätellä ite ilman lääkäriä.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo Näytä viesti
    Pysy rauhallisena ja jatka.
    Yritän, mutta vähän vaikeaa on tällä hetkellä.

Pelkään, että mulla on tämä:
    Polysytemiat – TherapiaFennica

Voisiko joku vielä sanoa, että rauhoitu, hyvä ihminen.

"mie"
    Vierailija
    Varmaan sekin vaikuttaa tilanteeseen onko ne vaan vähän viitearvojen yläpuolella vai ihan kunnolla koholla.

trombosyytit, esim. vaikuttaa siihen miten veresi hyytyy, jos liikaa se hyytyy liian hyvin.
    leukosyyti eli valkosolut koholla esim. infektiossa, syövissä....
    Punasolut kuljettaa happea, joten periaatteessa krapula ja nestehukka voi nostaa niiden osuutta veressä

"Kaisa"
    Vierailija
    ELÄ HULLUSSA LÄHE GOOGLETTAAN!!! saat vastauksia hyppykupasta ampiaisen pistoon.. oota et se lääkäri tutustuu sinun aikaisempiin koe tuloksiin ja historiaan.. se et ovat koholla ei vielä kerromitään.. siis siitä et ovatko paljon vai vähän koholla jne

.....
    Vierailija
    joo ei kannata googlettaa mitään. mäki oon ihan varma että mulla on vaikka ja mitä sairauksia googlen takia...

Mulla on taustalla trombofilia eli veren hyytymistekijöihin vaikuttava geenivirhe. Ihan hatusta en tuota polysytemiaa vetänyt. Mutta oikeassa olette, yritän vetää henkeä ja olla googlettamatta huomiseen asti...

Luota lääkäriin
    Vierailija
    Leukkarit näyttävät tulehdusta tai syöpää. Kohonneet punasolut - juotko? B12 ?

säpäle harmaana
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Luota lääkäriin Näytä viesti
    Leukkarit näyttävät tulehdusta tai syöpää. Kohonneet punasolut - juotko? B12 ?
    Vähän taitaa olla myöhässä tämä vastaus, kaikin puolin..

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot