mielenkiintoista palvelua diiva.fi- verkkokaupassa...

Sivuilla oli teksti "hei, olemme lomalla, palaamme 20.5 jne jne" Olin että ok, loma ohi, tilasin sieltä tuotteen 10.6 ja maksoin tilatessani. Sivuilla mainostettiin nopeaa toimitusta, joten luotin siihen ja olisi jo tuotteen todellakin tarvinnut.

Aloin ihmetellä kun eivt vastanneet sähköpostiin, eikä puheluihin kun aloin huolestua asiasta.

Löysin hediän fb sivunsa, jonne kävin laittamassa palautetta asiasta. Nimittäin fb sivuilla lukee että palaavatkin töihin 20.6.
Kirjoitin sivuille, että hei, teillä on nettisivuillanne moka, johon ostajana luotin (siis tietoon että loma on loppunut 20.5) ja nyt en ehtinyt saamaan tuotettani ajoissa.

En saanut vastausta, kommentti kyllä poistettiin heti.
Ihmettelin ja närkästyin taas, kirjotin uuden kommentin, jossa kysyin taas asiaa, että miksi sivuilla virheellistä tietoa, ja kannattaisi aina tarkastaa mitä julkaisee kun sitten käy näin :(.. ja sanoin että olisi kohteliasta varmaan vaikka pahoitella että asiakkaalle eli minulle tulisi parempi mieli ja voisin odottaa tuotteen tuloa rauhassa)

No, nyt minut on estetty yrityksen fb sivuilta ja kommentti poistettu taas, ilman vastausta. Muutama muuki negakommentti siellä oli ja nekin olivat kadonneet sen sileän tien.

No, nyt jopa ovat muuttaneet sivuilleen, että loma loppuukin 22.6 eli tänään.

Joo, saan varmaan tuotteen tässä joskus, mutta mitä minä sillä nyt teen kun olisin tarvinnut aiemmin.

Mokia tokia sattuu, mutta minua ärsyttää nyt se että kyselyyni ei vastattu, ne deletoitiin. Olin toki aiemmin laittanut s-postia ja kokeillut soittaa kännykkänumeroon, eikä vastausta - puhelin kylä hälyytti muttei kukaan vastannut, ihmettelin tätä kun luulin tosiaan että loma loppunut 20.5...

Kun olisin panostanut 10e enemmän olisin saanut tuotteen jo muualta, ja nopeamminkin taatusti. Typer asiakas olin kun luotin siihen mitä nettisivuilla lukee.
 
Mokomat
No johan on! Pitäskö tommosesta ilmottaa johonkin? Aika lapsellista, ettei osata negatiivista palautetta ottaa vastaan.
Katsoin tota niiden fb-sivua, eipä sen perusteella ainakaan minulle heistä kovin ammattitaitoista kuvaa välity.
 
Mua harmittaa tosi paljon se, että tosiaan sivuilla oli virheellistä tietoa loman loppumisesta, jonka vuoksi luulin että saan tuotteen ajoissa.
Ja sitten se, että ne negatiiviset palautteet tai kyselyt deletoidaan pois. Moni muukin oli kai olettanut väärin nettisivun perusteella, että loma tosiaan ohi 20.5.

Fb sivuilta sattumalta huomasin että loma loppuu 20.6. Nyt nettisivuille eilisillan jälkeen laitettukin 22.6. Tuokaan kovin kivaa ole että siirrellään.

Yrityksen sivut löytyy fbstä verkkokauppa Diiva nimen takaa jos jotakuta kiinnostaa kattoa.
 
[QUOTE="ahaa";24036586]oletko kenties tuo M.J joka on kirjoittanut tuonne diivan fb-sivuille?[/QUOTE]
en ole MJ :)


minun kaikki kommenttini on poistettu sieltä, enkä voi kirjoittaa seinälle koska laitoin kaksi ns negapalautetta. Ihan asiallisesti ne kirjoitin ja laitoin mutta toki sanoin että olen närkästynyt kun edellinen kommentti poistettiin ilman vastausta jne.
 
Viimeksi muokattu:
"jossukka"
nythän nettisivuilla lukee näin:

"Hei kaikille, vietämme kesälomaa parhaillaan. Palaamme töihin 22.6, tilauksia voi toki tehdä mutta seuraavat postitukset lähtevät vasta silloin. Joten jos haluat kiireellisenä toimituksena, se ei valitettavasti onnistu. Aurinkoista kesää kaikille!"

???????
 
"vieras"
tuo on raivostuttavaa... kerrassaan huonoa palvelua!! asiallinen pahoittelu inhimillisestä virheestä ja rahojen palautus, jos et vaatetta enää tarvitse ja hyvitykseksi vaikka jotain (ilmaiset postit seuraavaan tilaukseen?) olisi olleet mun mielestä oikeaa palvelua... noloa tuollainen fbstä poistaminen :D
 
[QUOTE="jossukka";24036735]nythän nettisivuilla lukee näin:

"Hei kaikille, vietämme kesälomaa parhaillaan. Palaamme töihin 22.6, tilauksia voi toki tehdä mutta seuraavat postitukset lähtevät vasta silloin. Joten jos haluat kiireellisenä toimituksena, se ei valitettavasti onnistu. Aurinkoista kesää kaikille!"

???????[/QUOTE]

kuten aloitusviestissä sanoin, se päivänmäärä vaihdettiin 22.6 eilisen jälkeen, siihen saakka siellä oli 20.5!
Eilisiltana siellä vielä oli 20.5... sitten se muutettiin kun minä kahdesti kysyin mikä mättää, ja vastausta en toki oo saanu :)
 
[QUOTE="vieras";24036744]tuo on raivostuttavaa... kerrassaan huonoa palvelua!! asiallinen pahoittelu inhimillisestä virheestä ja rahojen palautus, jos et vaatetta enää tarvitse ja hyvitykseksi vaikka jotain (ilmaiset postit seuraavaan tilaukseen?) olisi olleet mun mielestä oikeaa palvelua... noloa tuollainen fbstä poistaminen :D[/QUOTE]

No, en kyllä tilaa tuolta enää mitään - ihan sen takia kun asiakaspalvelu on ilmeisesti tuollaista. Kun laitoin ekan kyselyn sinne ja se poistetiin heti, niin onhan se mun kysely nähty ja mulle ois voinu laittaa vaikka fb:n kautta viestiä tai vastata siihen mun sähköpostiin että anteeksi on käynyt virhe, pahoittelumme. Oisin tyytynyt siihen. Sitten kun vaan hoksasin että ei hitto, kommentit ja kyselyt vaan poistetaan niin ajattelin että kai mie saan nyt jakaa huonon kokemukseni muidenkin kanssa.

voin mie sen tuotteen sieltä ottaa josko olis tarve joskus tässä mutta vtuttaa kun ei voida vastata ilmeisesti heille epäedulliseen palautteeseen muuten kun painamalla deleteä?
 
Viimeksi muokattu:
Voisko olla että fb sivuilla on eri pitäjä kuin lafkan omistajat?? Ja nämä Diivan omistajat palaavat vasta tänään, joten eivät ole voineet puheluihisi ja sähköposteihisi vastata. Tottakai tuo on huonoa palvelua!! Jotain hyvitystä sinun täytyy saada. Itse olen tilannut tuolta kerran ja saanut nopsaan tuotteet ovelle. Ja hyvään hintaan, joten itselläni ei moitteen sanaa. Koskaan ei voi tietää kuka noita fb sivuja pitää ja miten he homman hoitavat, mutta jos ei tuolta diivasta saa kunnon vastausta ja hyvitystä, niin sitten olisin minäkin vihainen. :)
 
Joo siis toki mietin sitäkin, mutta luulisi että jopa fb-sivujen mahdollinen toinen ylläpitäjä olisi ohjeistettu jonkinasteisesta nettietiketistä ja asiakaspalvelun alkeista.
Ja moka siellä omistajapuolellakin on ollut, koska nettisivujen lomatiedote oli virheellistä tietoa antava- se kuitenkin on korjattu.

Äh. No, annoin kuitenkin nettisivujen kautta palautetta koko aiheesta, ihan asialliseen sävyyn mielestäni.
 
Viimeksi muokattu:
"Tina"
Silloin kun minä tilasin verkkokaupasta ei ollut mitään tekstejä lomasta ja silti ei tilauksestani kuulunut mitään eivätkä vastanneet asiakaspalvelu s-postiin eivätkä puhelimeen ja vähän ajan päästä poistivat puh.numeron ja s-postiosoitteen nettisivuiltaan. Tulikohan niin paljon soittajia ihmettelemässä missä tilaus viipyy ja negapalautteista s-postia etteivät kestäneet enää pitää yhteystietoja nettisivuillaan??? Nyt kuitenkin vastasivat FB seinäkirjoituksiin, toivottavasti asia nyt edistyy ja ihmiset saavat tilatut tuotteensa!
 
"..."
Mielenkiinnosta kävin kurkkaamassa yrityksen nettisivuja ja osui silmään tuo heidän toimituaikansa: Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika 2-3vko työpäivää.

Ota tuostakin sitten selvää onko 2-3 työpäivää vaiko 2-3 viikkoa :eek:
 
"sisustaja"
Oli aika huonoa palautetta fb-sivuilla, ei jääny kovin luotettava kuva yrityksestä. Siellä alempana lukee loman loppumisajankohdaksi 18. päivä eli ilmeisesti heillä ei ole hajuakaan millon loma loppuu kun päivämääriä on enemmän kuin sieniä sateella.Toivottavasti saat asian ratkeamaan suuntaan tai toiseen.
 
"vieras"
Taitaa asiakaspalvelijat ja myyjät itse olla niin "suuria diivoja" etteivät kykene edes töitään hoitamaan kynsien viilaamisen ohessa.
Kiitti varoituksesta, kierrän tän lafkan kaukaa!
 
Kävin kattomassa yrityksen nettisivut, tilaisin itse halvemmalla suoraan Ebaysta tai jostain kiinafirmasta nuo kamat. Hääpuvun tilasin itselleni mittojen mukaan tehtynä www.1koo.comista, maksoi noin satasen. FB- sivuilla meininki oli todella ala-arvoista, eikä nuo kirjoitusvirheetkään mielikuvaa paranna.
 
"Tundra"
"olisi pitänyt tilaajan ja maksajan nimet olla samat eikä kolmea eri nimeä niin mistä hemmetistä me voidaan tietää ketä on tilannut ja maksanut kun kaikki ovat eri. mutta huomenna lähtee postiin."
Tuollaisen vihaisen sävyisen vastauksen sain kun vihdoinkin sain asiat selvitettyä verkkokaupan kanssa. Laskun olin siis maksanut tililtä johon minulla on vain käyttöoikeus, mutta tilinomistaja on eri kuin minä, olin kuitenkin käyttänyt heidän antamaa viitenumeroa, joten luulin että siitä he tajuavat mistä tilauksesta on kyse, ovat ainakin kaikki muut verkkokaupat, josta olen tilannut, sen tajunneet...
 
  • Tykkää
Reactions: Kurmeli

Yhteistyössä