Linnanmäen vonkaputous ja penkkien hygieenisyys laitteessa?

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
"mä"
Alkuperäinen kirjoittaja Yökötys.;24150902:
En mä mihinkään tarttuviin tauteihin ja hiivoihin usko, mut kaikki peräaukko bakteerit siellä lilluu.. YÖK. Ällöttävää joo..
Miten uskallat käyttää mitään muuta nestettä elämässäsi kuin keitettyä ja tislattua vettä?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24150914]Trampoliini katoaa eka pompulla. *veikkaus*[/QUOTE]

No ei kai se ihan kaikkea hörnäse kuitenkaan. Tommonen nelimetrinen hökötys vaatii jo römpsältäki jotain.
 
Aloin nyt miettiä, että kuinka monen värkissä ja peräsuolessa uimahallin vesi kiertää. Sammakkoa uidessa varmaan aina hörppää siinä levitysvaiheessa sisään ja tulee ulos siinä potkaistessa. No peffaan ei varmaan vettä sisään mene (paitsi lampailla), mutta täältä palstalta olen oppinut, etteivät kaikki pese peffaansa kakkosella käydessään. Pyyhkäisevät vaan paperilla ja sitten uimaan.
 
Aloin nyt miettiä, että kuinka monen värkissä ja peräsuolessa uimahallin vesi kiertää. Sammakkoa uidessa varmaan aina hörppää siinä levitysvaiheessa sisään ja tulee ulos siinä potkaistessa. No peffaan ei varmaan vettä sisään mene (paitsi lampailla), mutta täältä palstalta olen oppinut, etteivät kaikki pese peffaansa kakkosella käydessään. Pyyhkäisevät vaan paperilla ja sitten uimaan.
Niin mut uimahalliveteen lisätään otsonia tai klooria. Mut aattele järvivettä, kalathan pissii siihen veteen!
 
yök
[QUOTE="kaskas";24150958]Eihän tämä ole naurun asia lainkaan. Helpostihan römpsä hörppää vettä esim. uidessa tai kovassa vesisateessakin.[/QUOTE]

hertsyygeli! kelaa nyt missä se kaatosateessa satava vesi on kiertäny! se on uinu kalkutan katuojat, harlemin vessanpytyt ja itämeren öljylautat läpi. :( ja seuraavaks se sataa suoraan sun pimppaan vonkaputouksen jonossa värjötellessä. mä en enää ikinä poistu himasta.
 
Khimaira
Aloin nyt miettiä, että kuinka monen värkissä ja peräsuolessa uimahallin vesi kiertää. Sammakkoa uidessa varmaan aina hörppää siinä levitysvaiheessa sisään ja tulee ulos siinä potkaistessa. No peffaan ei varmaan vettä sisään mene (paitsi lampailla), mutta täältä palstalta olen oppinut, etteivät kaikki pese peffaansa kakkosella käydessään. Pyyhkäisevät vaan paperilla ja sitten uimaan.
Ja minä olen oppinut tällä palstalla, että ihan varmasti kaikki uimahallin asiakkaat ovat juuri ennen altaaseen menoa käyneet kakkosella. Tai ainakin jossain välissä sitä uimahallireissua. Viimeistään ennen kyykkyvatkausta. Ja takapuoli pyyhitään niin, että sitä mähmää on selässä asti.
 
  • Tykkää
Reactions: Blue cat ja Nyynä
"Siis"
[QUOTE="kaskas";24150958]Eihän tämä ole naurun asia lainkaan. Helpostihan römpsä hörppää vettä esim. uidessa tai kovassa vesisateessakin.[/QUOTE]

Whooot? Kovassa vesisateessa käsilläseisonnassa vai mitä ihmettä?
 
voi apua
Siis mä en nyt ollenkaan ymmärtäny :O Sä ap siis istuit siin penkillä ihan normisti? Ei varmaan ollu kintut leveellään vaan silleen normisti yhdessä?
Miten sun pillu siis hörppäs siinä istuessas vettä sisään? Vai kusiksää alles :O
 
afwwq
Ihanko oikeasti jonkun römpsään menee roiskeista vettä? Ja kaatosateestakin joku puhui? Onkohan teillä jotain anatomista vikaa? Vai menettekö sateella seisomaan päällänne haarat kohti taivasta?
 

Yhteistyössä