G: Oletko ikinä ottanut pikavippiä?

  • Viestiketjun aloittaja "mii"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Olen monesti. Tosin viimeisimmästä vipistä on aikaa jo 4vuotta.
Ei mulla vipeistä ole mitään pahaa sanottavaa, en saanut raha-asioitani sotkuun niiden vuoksi. Kummasti vaan helpottivat elämää.
 
"vieras"
kahdesti :( eka kerran jälkeen päätin että ei enää ikinä...nyt on kyllä tuolta vivus.fi, josta saa eka lainan ilman korkoa...sen maksan pois pe kun tili tulee ja jospa nyt enää ei ikinä!
 
"vieras"
Olen aikoinaan ottanut kun oli huonompi rahatilanne. Siis ehkä 4 kertaa satasen, kun olin varma, että saan sen maksettua, vaikka eihän noita ole järkevää ottaa koskaan. Mutta ei onneks mitään "maksetaan vanha vippi pois uudella"-meininkiä.
 
"heips"
Olen useinkin, silloin ku miehen kanssa oltiin molemmat opiskelijoita. En ota enää koskaan. Onneksi luottokortilla on 1000 euroa korotonta luottoa jos maksaa takaisin kk sisällä joten sitä käytän jos tulee yllättävä meno.
 
"vieras"
olen joo ottanut useinkin jos rahat loppu ja tiedän pystyväni maksamaan takaisin. saisin muualtakin lainata mutta ylpeys ei anna periksi. mielummin maksan ne hirveät korot.
 
"vieras"
olen ottanut ja jatkossakin aion joskus ottaa.kaikki olen maksanut ja aion maksaa vastakin.hyvä tietää ettei tarvi kitkutella välillä.nuo pätkätyöt kun vaikuttaa joskus harmillisesti..mut parenpi että saa jotain palkkaa sentään
 

Yhteistyössä