Tittidii! Mä sain sen, mitä halusinkin! :D

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24240208:
Tosi hauskasti kirjoitettu ja kuvattu. :D :LOL:
Meinasin lähettää tuon ekan kuvan ukolle töihin...se kun ilkkui, että ihan varmana siihen vaan kasaantuu kaikki vaatteet päälle. Mokomakin, kun kehtaa moista epäillä :D :D :D
 
[QUOTE="myy";24240209]mulle kävi kans noin ja käyttämättä jäi koko vekotin :D[/QUOTE]

Mulla oli ennen kuntopyörä, mutta sille kävi noin. Myin sen sitten pois ja nyt halusin crosstreinerin.

Oikeasti kyllä haluaisin juoksumaton, joten jos tuohon sitten jostakin syystä kuitenkin alkaa kasaantumaan vaatetta päälle, niin se johtuu ihan puhtaasti siitä, että mä kyllä käyttäisin sitä jos se ois se juoksumatto, mutta kun ei ole :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24240223:
:LOL::LOL::LOL:

toi oli paras toi "vähintään kolme kertaa viikossa" :D
No todellakin...pitää kato olla tavotteita :D Mä olin ajatellut 6 kertaa viikossa ja puolen tunnin ajan, mutta mies ehdotti että mitäs jos vaikka alottaisin 3 kertaa viikossa ja 10 minuuttia, jottei se jää jo heti ekan viikon jälkeen portaiden alle pölyttymään. Mies saattanee olla oikeassa. Taitaa tuntea mut melko hyvin :)
 
:LOL:

Meillä oli samanlainen vaatteiden- ja laukkujensäilytysteline. Lahjoitin sen kaverille, joka lupasi sitä aktiivisesti käyttää, ja hän taas lahjoitti sen eteenpäin puolen vuoden kuluttua - kunhan sai sen ekana kaivettua esiin vaatteiden alta :D
 
:LOL:

Meillä oli samanlainen vaatteiden- ja laukkujensäilytysteline. Lahjoitin sen kaverille, joka lupasi sitä aktiivisesti käyttää, ja hän taas lahjoitti sen eteenpäin puolen vuoden kuluttua - kunhan sai sen ekana kaivettua esiin vaatteiden alta :D
Tätä yksilöä on myyän puheiden mukaan ihan oikeasti käytetty puoli vuotta. mä en misään nimessä lupaa samaa määrää, mutta jos edes muutama viikko? :D
 
Heh vaan
Meilläkin on vaatteiden säilytysjärjestelmä olohuoneessa, sellainen näppärä ja pieni kuntopyörä. Siihen on hyvä ripustaa hameita, mekkoja ja housuja.
Tarttis ottaa varmaan ihan oikeeseen käyttöön nyt syksymmällä :)
 
Meilläkin on vaatteiden säilytysjärjestelmä olohuoneessa, sellainen näppärä ja pieni kuntopyörä. Siihen on hyvä ripustaa hameita, mekkoja ja housuja.
Tarttis ottaa varmaan ihan oikeeseen käyttöön nyt syksymmällä :)
No se tässä nyt vähän onkin ongelmana, että kun se ihan OIKEASTI on kätevä ripustusteline...joten kyllä sitä kannattaa käyttää siihenkin hommaan aina silloin, kun sitä ei käytä siihen sen alkuperäistarkoitukseen :D
 
IhanaValo
:D Meillä on vaatehuoneessa melkein samanlainen vaatteidensäilytysjärjestelmä...Se tosin on vaan semmonen stepperi..tuolla logiikalla, oliskohan se enemmän käytössä jos se ois crosstraineri? :xmas:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä