*

Jos leivotte kotona niin mikä on teidän oma "bravuuri" jam itä tekisi juuri nyt mieli?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 19. Osumia 19

Ketju: Jos leivotte kotona niin mikä on teidän oma "bravuuri" jam itä tekisi juuri nyt mieli?

"Herkkusuu"
    Vierailija

Jos leivotte kotona niin mikä on teidän oma "bravuuri" jam itä tekisi juuri nyt mieli?

Oma bravuurini suklaakakku ja juuri nyt tekisi mieli pannukakkua.....vaan ei ole hilloa =(

Kyselen tai siis utelen sentakia,koska haluaisin tehdä jotain uutta, uudenmakuista joten vinkkejä kalastelen =D

khkih
    Vierailija
    Ei ole uunia, niin en oo leiponut vuosiin, mutta ikisuosikki on korvapuustit.

Parhaita on mutakakut, mutta niitä helpommin ja nopeammin saa ihania piirakoita: 1. murotaikina 2. mitä tahansa tuoreita/säilöttyjä/pakastettuja hedelmiä tai marjoja 3. päällekkäin vuokaan, paisto, valmis! Toimii aina.

gerger
    Vierailija
    Mansikkakiillekakku on ihan parasta.

Nam!
    Vierailija
    Juustokakku tai ihan hyytelökakku! Oi, olispa! Ei tarvii uunia ja on helppo tehdä. Lisäksi saa tehtyä myös suhteellisen kevyenä versiona kun laittaa jogurttia ja kevyttä vaahtoutuvaa vaniljakastiketta ja pohjaan vaan vähän rasvaa. Paras tietysti tulee ihan oikeesta kermasta ja kunnon tuorejuustosta ym. Nam! Pitäisköhän alkuviikosta tehdä...

pia
    Käyttäjä pia ei ole kirjautuneena

mokkarudut, korvapuustit ja toscakakku on mun heiniä
    Mies tekee aina tuorejuustokakkuja

NÄin kesällä tulee tehtyä paljon piirakoita... raparpereistä ym ... syksymällä sitten omenoista ja marjoista

teen niitä aina ystävillekin ym

"Olen tatuoitu jätkä!"
    Vierailija
    Pilua tekee mieli mutta teen mitä tahansa niin pannukakku tulee.

Olen tatuoitu jätkä!

:p
    Vierailija
    http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/21377/Raparperi-rahkapiirakka/

tämä mustikasta

Tuoreiden mansikoiden aikaan mun lemppari on yksinkertainen: sokerikakkupohja, mansikoita ja kermaa. Kootaan korkeaan lasiin nätisti kerroksittain

Muita lemppareita on korvapuustit, mustikka- ja omenapiirakat, ja letut. Aika perinteinen linja mulla

Meillä
    Vierailija
    Perhe tykkää pullasta, eli joka viikko leivotaan korvapuusteja ym. Rieskaakin voi sähköuunissa tehdä, mutta ei oikeaa ruisleipää.

Meillä
    Vierailija
    yleensä viikottain vain sämpylöitä,vaikka onhan ne hyviä... makeaa harvemmin,pullaa tai piirakkaa muutaman kuukauden välein.

"taa"
    Vierailija
    Mun bravuuri on marianne-cheesecake. Nam!
    Ja sit jotkut marja- ym. piirakat. ainiin ja LETUT on ehkä ehdoton lemppari!
    Miehen bravuuri on sellanen suolanen piirakka, vaihtelevilla täytteillä.

Nyt tekis mieli voileipäkakkua! Mutta liian isotöinen tähän hätään.

kaikenmaailman kakut... ja muutkin leivonnaiset, en mä osaa eritellä yhtä mut tänään ajattelin leipoa tuulihattuja suklaamoussetäytteellä, kun ois ainekset ja kaikki

Tän hetken bravuuri taitaa olla paistettu juustokakku.

Mutakakut on kanssa hyviä ja helppoja. Lasten kanssa tulee helposti leivottua marjapiirakkaa tai keksejä kun ei tarvii sähkävatkainta.

HeviäPRKLE harmailee
    Vierailija
    Kanelipullat, mustikkapiirakka ja mokkapalat taitaa olla ainoat mitä leivon..aivan hyviä niistä aina tulee

Juustokakku!

"vieras"
    Vierailija
    Sämpylöitä, kanelipullia, mokkapaloja ja mustikkapiirakkaa tavallisimmin omalle väelle. Täytekakkuja, juustokakkuja, suolaisia piirakoita ja kahvikakkuja juhliin ja myyjäisiin.

Usein teen mummon mustikkapiirakkaa eli se mihin kermaviiliä päälle Kuivakakkuja ja pikkupullia leivon eniten. Nyt tekis mieli jotain hyydykekakkua

Pikavastaus Pikavastaus