Ukko nai kaveriaan tissien väliin

  • Viestiketjun aloittaja "eräs"
  • Ensimmäinen viesti
"eräs"
Nyt väittää ettei sitä lasketa pettämiseksi koska ei nainut jalkoväliin. Uskomatonta logiikkaa!!!!
Kyllä tissien väliin paneminen loukkaa mua yhtä paljon kuin sinne alapäähän paneminen. Tuon äijän mielestä se oli korkeintaan hauska kokeilu tai muuta vastaavaa, ja puolustus tietenkin on että olivat humalassa molemmat.
Tämä Kaveri on siis nainen ja hyvin rintava keski-ikäinen sinkku. Jos musta on kiinni niin tuo kaveruus loppuu tähän.
 
pops
Mun puolesta kaveruus saisi jatkua, mutta mun ja miehen suhde menisi poikki. Muuten se mies oikeasti luulee, että se ei ollut pettämistä. Tästä huushollista lentää kuin leppäkeihäs, sohi mulkullaan mitä tahansa ruumiinosaa, jos kyse ei ole minun ruumiinosistani.
 
"eräs"
Mun puolesta kaveruus saisi jatkua, mutta mun ja miehen suhde menisi poikki. Muuten se mies oikeasti luulee, että se ei ollut pettämistä. Tästä huushollista lentää kuin leppäkeihäs, sohi mulkullaan mitä tahansa ruumiinosaa, jos kyse ei ole minun ruumiinosistani.
Mä en nyt tämän vuoksi ole eroa panemassa vireille, mutta odotan että ukko MYÖNTÄISI että teki väärin. Vielä ei ole myöntänyt vaan suunnilleen kohauttaa olkiaan että muka turhaan loukkaannuin ja juttu oli ihan kaverien keskista hupailua tms. :( SAISI MYÖNTÄÄ TEHNEENSÄ VÄÄRIN!
 
pops
Kysy siltä, olisiko siitä kiva kuulla jonkun panneen sinua tissien väliin tai vaikka persvakoon. Eihän se kulli silloinkaan sisällä käy, eli et olisi pettänyt. Tajuaisiko sitten?
 
hertsu
no kyllä tossa vaiheessa jos ukko ei edes myönnä tehneensä väärin, on syytä pistää se ero vireille!
Kertoo siitä, ettei se sua arvosta pätkän vertaa, jos kokee ton oikeaksi.

Vai mitä sanoisi, jos sä antaisit jonkun vieraan miehen naida sua tissien väliin/suuhun/pakaravakoon tms.
 
^vierailija^
Eli siun mies hyväksyy sen että sinulla olis kaveri jolta esim. otat välillä suihin? Vai onko tuo taas tätä ihanaa tasa-arvoa että mies saa tehdä mitä tahtoo mutta nainen ei?
 
"eräs"
miltä sitten tuntuu kun parin kuukauden päästä mies tekee noin uudestaan ? jos ei edes myönnä tehneensä väärin niin suurella todennäköisyydellä tekee sen uudestaan !
Sanoin sille että ilmeisesti meinaa jatkossakin panna muijia tissien väliin jos asia on niin viatonta sen mielestä, väitti että tää oli kertakokeilu koska kaveriolla on niin isot tissit (mulla ei).
 
ok
[QUOTE="eräs";24309871]Mä en nyt tämän vuoksi ole eroa panemassa vireille, mutta odotan että ukko MYÖNTÄISI että teki väärin. Vielä ei ole myöntänyt vaan suunnilleen kohauttaa olkiaan että muka turhaan loukkaannuin ja juttu oli ihan kaverien keskista hupailua tms. :( SAISI MYÖNTÄÄ TEHNEENSÄ VÄÄRIN![/QUOTE]

No ukkosi on selvä idiootti ja sinä sitten myös, kun vielä odottelet.
 
[QUOTE="eräs";24309871]Mä en nyt tämän vuoksi ole eroa panemassa vireille, mutta odotan että ukko MYÖNTÄISI että teki väärin. Vielä ei ole myöntänyt vaan suunnilleen kohauttaa olkiaan että muka turhaan loukkaannuin ja juttu oli ihan kaverien keskista hupailua tms. :( SAISI MYÖNTÄÄ TEHNEENSÄ VÄÄRIN![/QUOTE]

Mä lähtisin kävelemään. Tuo kunnioituksen puute ja se, ettei kadu virheitään, on paljon pahempaa kuin se itse pettäminen.
 
"eräs"
[QUOTE="vieras";24309997]Eli säkin voit kokeilla isompaa munaa :D[/QUOTE]

Nin kai voisin tuon äijän logiikalla. Katsotaan mitä sanoo kun ehdotan tätä.
Nyt töissä vielä.
 
Mie lähtisin kävelemään tai heittäisin miehen pellolle, sama se on mihin panee, tissien väliin vai haarojen väliin, ei kävis miun parisuhteessa. :|
 
USAn raamattuvyöhykkeellä otetaan esiaviollinen seksi hyvin vakavasti ja synninteolta välttyäkseen tytöt ovat keksineet käsitteen "tekninen neitsyys", eli he ovat teknisesti neitseitä niin kauan kun immenkalvo on ehjä. Anaali- ja oraaliseksi on siis ok. Kai sitten tissiseksikin.
 
"eräs"
Nyt kysyin mitä tuumais jos kokeilisin itse isompaa munaa, sanoi että ei oo sama asia koska se ois yhdyntä. Kun sanoin että entä jos joku naisi mua tissien väliin sillä munalla, sanoi ettei mun tissien väliä pysty panna. :(
 
"eräs"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24311140:
kauhee haloo siitä miten äijäparka kusista lekunpätkäänsä käyttää ja missä.
Samalla asenteella on mies, ei paljon hetkauta. Itsehän se tuon mulle su-aamuna nauraen vielä kehtasi kertoa. Ilmeisesti odotti että nauran mukana. Hahhah vaan.
 

Yhteistyössä