*

Ukko nai kaveriaan tissien väliin
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Näytetään tulokset 26 - 32. Osumia 32
Tykkääjät5Tykkää

Ketju: Ukko nai kaveriaan tissien väliin

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "eräs" Näytä viesti
    Samalla asenteella on mies, ei paljon hetkauta. Itsehän se tuon mulle su-aamuna nauraen vielä kehtasi kertoa. Ilmeisesti odotti että nauran mukana. Hahhah vaan.
    Tosikko

"vieras"
    Vierailija
    Nyt kysyin mitä tuumais jos kokeilisin itse isompaa munaa, sanoi että ei oo sama asia koska se ois yhdyntä. Kun sanoin että entä jos joku naisi mua tissien väliin sillä munalla, sanoi ettei mun tissien väliä pysty panna.
    No kysyppä että se vissiin sitten olis sallittua kun joku uros sua muutaman tunnin lipois kielellä menemään, mukavempaahan se on kun kattella ku ukko nai tissienväliin, mitähän sinä siitä saisit?

hmph
    Vierailija
    Selkee provo. Ai hitsi kun en edes meinannut mennä lankaan!

"eräs"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculocutaneus Näytä viesti
    tais olla isommat tissit ku sulla.
    Niin onkin, sekö oikeuttaa kaiken?

"äiti"
    Vierailija
    Eroa ja jätä lapset miehellesi.

Niin onkin, sekö oikeuttaa kaiken?
    tietty

"Mies"
    Vierailija

Ei niin vakavaa!

Hei! Jos mies nyt vaan halusi kokeilla jotakin mitä ei välttämättä sinun kanssaan saa kokea. Mielestäni sinun tulisi toki puhua miehesi kanssa mutta eroaminen tämän takia olisi ylilyönti!

Tuo tissienvälin paneminen on aivan eri asia kuin normaali paneminen, jos se on vain kokeilu niinkuin tässä tapauksessa ilmeisesti oli.

Itse olen hyvässä kunnossa oleva mies ja annoin kerran suhteessa olevan naisen tehdä kropallani mitä halusi, mutta penikseen ja suuhun en antanut koskea (oltiin kännissä). Nuoli ja näykki rinta/vatsalihaksiani mutta ei sen pidemmälle menty. Tuo oli naiselle täysi uusi kokemus ja kokeilu joka ei tietenkään jäänyt tavaksi. Mielestäni ei ole väärin kokeilla tämmöistä tai sinun tapaustasi kerran elämässään. Elämästä kuuluu ottaa kaikki irti.

Sivu(t) 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu