Siivouksen KOHDEVASTAAVA (esim. SOLilla), mitä kuuluu työhön?

  • Viestiketjun aloittaja kyselee
  • Ensimmäinen viesti
Blue
Ihan normaalisti siivoaa + tekee mahdollisesti työvuorolistat, hankkii sijaiset (tai jos ei ketään saa niin tekee itse), perehdyttää uudet ja vastaa viime kädessä kohteen puhtaudesta ja muiden siivoojien tekemisistä. Eli aika huono homma, koska palkassa se ei ainakaan kymmenen vuotta sitten näkynyt juurikaan.
 
"mmm"
No, yhdessä tuollaisen työpaikkailmoituksessa sanottiin:

"Työhösi kuuluu vastata hotellin ja ravintoloiden siisteydestä, henkilökunnan riittävyydestä ja työn organisoinnista. Sekä toimia oleellisena linkkinä asiakkaan ja siivouksen välillä. "

Eli mielestäni pitkälti palveluohjaajan tehtäviä, mutta ei ilmeisesti palveluesimiehen tuurausta. Voisin sanoa, että taatusti työhön kuuluu siivousta, muutenhan sulle voi jäädä vaikka luppoaikaa. Ei siinä töiden organnisoinnissa koko päivää mene.
 
kyselee
Työpaikkailmoituksessa oli että tehtäviin kuuluu työvuorot, tilaukset, laskutus jne, itse siivoamisesta siinä ei puhuttu, eli ei siis olekkaan suht siistiä sisätyötä? Allergian vuoksi kun en pystyisi juurikaan siivoamaan niin ei varmaan kannata hakea.
 
"vieras"
..vain työvuoroja:D ..joo-o kyllä tekee työvuoroja niin maan keleesti!! kohdevastavaa ja muut solin nimikkeet kuulostaa olevinaan jotenkin paremmilta;) olin kohdevastaava ja käytännössä tarkoitti sitä että olin vastuussa yksin koko paskasta..tein kaikki hommat yksin ja paniikissa apuja soittelin (OMALLA KÄNNYLLÄ, OMAAN LASKUUN..) ..hotellissa olin töissä..
 

Yhteistyössä