Uusi puhelin soittelee itsekseen! :-O

  • Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
Mulla on 5 vkoa vanha Nokia C5 kosketusnäyttöpuhelin. Siinä on automaattinen näppäinlukitus, viive 45 sek., yleensä kyllä aina laitan itse näppäinlukon päälle heti kun olen puhelinta käyttänyt.

Mutta puhelin soittelee itsekseen, eilen viimeksi. Puhelin on aina itse soitellessaan ollut laukussa kun olen liikenteessä.

Onko muilla ollut vastaavaa kosketusnäyttöpuhelimessa, ja mitä sille voi tehdä? Kannattaako viedä huoltoon vai onko se joku tyyppivika tms?
 
Kuulemma tyyppivikana on itsekseen uudelleen käynnistyminen, mutta tuollainen soittelu kuulostaa omituiselta. Ellei sitten se näytön lukitus ole toteutettu jotenkin kämäisesti, mikä nyt ei Nokian puhelimessa järin suuri shokki olisi. Ei varmaan lohduta nyt, mutta ensi kerralla kannattanee ostaa puhelin laadukkaalta valmistajalta.
 
Suzyanne
[QUOTE="Vieras";24356449]Kaverilla on myös uusi nokian kosketusnäyttö, joka soittelee itsekseen, ja kesken puhelujen laittaa pitoon etc. Rasittavaa, on ihan hiilenä sen puhelimen kanssa.[/QUOTE]

Ymmärrän hyvin että on hiilenä.

Mulla on onneksi tosi iso puhepaketti tossa mukana, muuten vois puhelinlasku olla ylläri, siis siinä tapauksessa että vastapuoli vastaa ja pitää linjaa auki.
 
Suzyanne
Kuulemma tyyppivikana on itsekseen uudelleen käynnistyminen, mutta tuollainen soittelu kuulostaa omituiselta. Ellei sitten se näytön lukitus ole toteutettu jotenkin kämäisesti, mikä nyt ei Nokian puhelimessa järin suuri shokki olisi.
Minä luulen että näytön lukitus ei ole kunnollinen.

Poistin aamulla näytössä olevat numeroiden pikavalintakuvakkeet. Tuskin puhelin avaa kuitenkaan itse osoitekirjaa. Tosin luurinäppäimen kauttahan se voi edelleen itsekseen soitella.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;24356490:
miten siinä näppäinlukon saa pois?
Itella samsungin kosketusnäyttö niin kertaakaan ei kyl oo iteksee soitellu tai näppäinlukko menny pois - tosin 1v muksukin osaa sen avata jos käsiinsä saa ;)
Näppäinlukko avataan ensin sivusta painamalla, ja sitten vielä näytössä olevasta "avaa"-kohdasta.
 
"Vieras"
Ymmärrän hyvin että on hiilenä.

Mulla on onneksi tosi iso puhepaketti tossa mukana, muuten vois puhelinlasku olla ylläri, siis siinä tapauksessa että vastapuoli vastaa ja pitää linjaa auki.
Itse aina suljen puhelimen jos kuulen että jonkun luuri on itsekseen soitellut, muutenhan olisi jo vähän salakuunteluakin. Tuskin kukaan muukaan viitsii tyhjää puhelinta kuunnella. Pitoon puhelin laittaa lähes aina kun puhun hänen kanssaan. Olen siihen jo niin tottunut, että odottelen rauhallisesti aina sen puoli minuuttia että hän tajuaa ettei langan päässä olekaan enää kuulijaa. Nokian C7 on hänen luuri.
 
Suzyanne
[QUOTE="Vieras";24356529]Itse aina suljen puhelimen jos kuulen että jonkun luuri on itsekseen soitellut, muutenhan olisi jo vähän salakuunteluakin. Tuskin kukaan muukaan viitsii tyhjää puhelinta kuunnella. Pitoon puhelin laittaa lähes aina kun puhun hänen kanssaan. Olen siihen jo niin tottunut, että odottelen rauhallisesti aina sen puoli minuuttia että hän tajuaa ettei langan päässä olekaan enää kuulijaa. Nokian C7 on hänen luuri.[/QUOTE]

Joo no ei kukaan minuuttitolkulla varmaan kuuntele, yleensä ne keille puhelin on soitellut, ovat tietty aika pian tajunneet että puhelin on soittanut itsekseen.

Heh, eilen kun oltiin taaperon kanssa leikkipuistossa, puhelin oli soittanut miehelle. Hän oli kuullut vain minun komentavan että " EI saa heittää hiekkaa! " :D
 
"jep"
Mulla on 5 vkoa vanha Nokia C5 kosketusnäyttöpuhelin. Siinä on automaattinen näppäinlukitus, viive 45 sek., yleensä kyllä aina laitan itse näppäinlukon päälle heti kun olen puhelinta käyttänyt.

Mutta puhelin soittelee itsekseen, eilen viimeksi. Puhelin on aina itse soitellessaan ollut laukussa kun olen liikenteessä.

Onko muilla ollut vastaavaa kosketusnäyttöpuhelimessa, ja mitä sille voi tehdä? Kannattaako viedä huoltoon vai onko se joku tyyppivika tms?
Mulla oli, rasittava kapistus koko kosketusnäyttö. Talvella kovilla pakkasilla piti ottaa käsineet ja kaikki käsistä että sai edes puhelimeen vastattua, saatika kirjoittaa tekstaria. Vaihdoin puhelimen ihan normaaliin kun paljo vuodessa päreet.
 

Yhteistyössä